Kai kurie „Tesla“ entuziastai Europoje ir Azijoje taip nekantravo sulaukti „Cybertruck“, kad nusprendė įsigyti ir privačiai importuoti transporto priemonę į savo šalis. Elektrinis pikapas jau važinėja Austrijoje, pasirodė Čekijoje, pasiekė Lenkiją, taip pat yra Izraelyje. Tačiau Izraelio transporto ministerija visoms valdžios institucijoms išsiuntė draudimą registruoti „Cybertruck“ dėl gamintojo deklaracijų ir prezentacijų, kuriose nurodoma, kad pikapas gali atlaikyti šaudymą.
„Tesla Cybertruck“ neperšaunamumo problema
Daugelyje šalių kontroliuojama galimybė įsigyti ginklus ir priedus, kurie gali atlaikyti pistoleto ar šautuvo kulkų smūgį (neperšaunamas liemenes, neperšaunamas liemenes ir kt.). Izraelis manė, kad reikia pasidomėti „Cybertruck“ po „Tesla“ demonstracijų, kurių metu automobilis galėjo atlaikyti „Thompson“ automato ugnį, o tai buvo pasiekta naudojant šaltai valcuotą 3xx serijos iki 1,8 milimetro storio lakštinį metalą:
Izraelio transporto ministerijai nepavyko užblokuoti „Cybertruck“ uoste, pikapą importuojanti įmonė jau buvo jį išsivežusi, todėl vietos valdžios institucijoms buvo uždrausta išduoti registracijos dokumentus būtent dėl kulkos stiprumo. Buvo manoma, kad pikapas turi būti vizualiai patikrintas ir tik tada bus priimtas sprendimas, ar automobilis apskritai gali važinėti šalies keliais. Tokie patikrinimai taikomi bet kokiai neperšaunamai transporto priemonei, kurią ketinama naudoti viešosiose erdvėse.
„Cybertruck“ buvo sukurtas atsižvelgiant į JAV homologacijos taisykles. Net Elonas Muskas pripažino, kad norint gauti sertifikavimą kitose pasaulio dalyse, jį reikės atitinkamai pritaikyti, o tai, kaip parodė kontekstas, nebūtinai yra gamintojo planas. Tačiau jei elektrinis pikapas būtų siūlomas Europoje ar Kinijoje, jie iškart taptų pigiausiais iš neperšaunamų automobilių. Šarvuoti valstybių vadovų limuzinai gali atlaikyti sunkesnę ugnį, tačiau kainuoja keliskart brangiau nei „Cybertruck“.