Žinome, kad kiekvieną kartą, kai „Tesla“ automobilis patiria avariją, ši istorija sulaukia daug dėmesio. Dažnai pranešimuose skubama kaltinti „Tesla“ autopilotą, net jei nėra pakankamai įrodymų, kad pažangi vairuotojo pagalbinė sistema sukėlė avariją.
Dabar, kai Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (NHTSA) atlieka oficialų „Tesla“ tyrimą, dar vienas „Tesla“ automobilis susidūrė su sustojusiu policijos automobiliu. Tiems, kurie nežino, NHTSA tyrimas nagrinėja keletą „Tesla“ avarijų, per kurias susidūrė su sustabdytomis avarinėmis transporto priemonėmis.
Laimei, policijos pareigūnas per šį neseniai įvykusį incidentą nebuvo sužeistas. Pranešime teigiama, kad „Tesla“ vairuotojas ir kito sustabdyto automobilio vairuotojas patyrė nedidelius sužalojimus. Įdomu tai, kad \”Associated Press\” straipsnyje rašoma:
„Šeštadienį netoli Orlando centro esančiame greitkelyje „Tesla“ automobilis, naudojantis iš dalies automatizuotą vairavimo sistemą, įsirėžė į Floridos greitkelių patrulių automobilį ir vos nepartrenkė jo vairuotojo, kuris buvo sustojęs padėti sugedusiai transporto priemonei.“
Akivaizdu, kad „Associated Press“ tiesiog laiko „Tesla“ vairuotojo žodžius faktais, o tai yra labai rizikinga, nes praeityje vairuotojai yra pateikę tokių teiginių, o vėliau paaiškėjo, kad jie buvo klaidingi. Kai kuriuose pranešimuose teigiama, kad vairuotojas iš tiesų tvirtino, jog automobilis veikė autopiloto režimu. Tačiau, kiek suprantame, oficialus tyrimas nebuvo atliktas ir kol kas nėra galimybės tiksliai žinoti, ar avarijos metu buvo įjungtas autopilotas.
Kaip pasakojama, į policijos automobilį buvo atsitrenkta anksti ryte, kai pareigūnas reagavo į kitą sugedusią transporto priemonę. Kai „Tesla“ automobilis atsitrenkė į jo kairįjį šoną, buvo įjungtos avarinės kreiserio šviesos, o paskui jis atsitrenkė į kitą automobilį.„Tesla“ dar neatsakė į prašymą pateikti komentarą.
Anksčiau beveik dėl kiekvienos avarijos, į kurią patekdavo „Tesla“ automobilis, iš pradžių būdavo kaltinamas autopilotas – „Tesla“ pažangių vairuotojo pagalbinių sistemų rinkinys. Daugeliu atvejų vėliau buvo įrodyta, kad autopilotas nebuvo įjungtas arba nebuvo atsakingas už avariją, nors yra buvę „Tesla“ avarijų, kai buvo įrodyta, kad autopilotas buvo susijęs su avarija. Deja, bent viena iš jų buvo mirtina. AP pranešė:
„Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija pradėjo „Tesla“ tyrimą po to, kai nuo 2018 m. suskaičiavo 11 avarijų, per kurias „Tesla“, įjungus autopilotą arba kruizo kontrolę, atsitrenkė į kitas transporto priemones, šviečiančią rodyklių lentą arba kūgius, įspėjančius apie pavojų.
Šių avarijų metu buvo sužeista 17 žmonių ir vienas žuvo, pranešė NHTSA. Atlikus tyrimą gali būti pradėtas atšaukimas arba imtasi kitų vykdymo užtikrinimo veiksmų.“
Šiuo metu laukiama, kol bus tiksliai sužinota, kas nutiko. Tačiau, kad ir kokia būtų priežastis, ši istorija dar labiau padidins spaudimą „Tesla“, nes vyksta tyrimas.