„Tesla“ yra vienas iš mažiausiai patikimų naudotų automobilių gamintojų Jungtinėse Amerikos Valstijose, rodo „Consumer Reports“ pirmą kartą atliktas naudotų automobilių prekės ženklų reitingas, kuriame vertinamas 5-10 metų senumo modelių patikimumas.
„Model 3“ ir „Model Y“ gamintoją nuo CR patikimumo lentelės dugno skiria vos trys taškai ir jis atsidūrė aukščiau už kitus du šalies automobilių gamintojus: „Dodge“ ir „Chrysler“. Kitame spektro gale aukščiausią vietą užėmė „Lexus“, toliau rikiuojasi „Toyota“ ir „Mazda“.
Verta paminėti, kad „Tesla“ yra vienintelis visiškai elektrinių automobilių gamintojas šioje diagramoje, ir tam yra rimta priežastis. 2014 m. – seniausiais modelio metais, į kuriuos atsižvelgta sudarant CR naudotų automobilių reitingą, – „Tesla“ buvo vienintelis JAV masinės rinkos automobilių gamintojas, tiekęs klientams elektromobilius; šis faktas nepasikeitė iki 2020-ųjų pradžios, kai „Rivian“, „Polestar“ ir „Lucid“ pradėjo tiekti pirmuosius keleivinius elektromobilius.
2014 m. „Tesla“ pirmasis masiškai gaminamas automobilis „Model S“ buvo dar tik pradėtas gaminti – jis buvo pristatytas vos prieš dvejus metus. Modelis X pradėtas gaminti 2015 m. Taigi, kaip ir kiekvieno naujo automobilių gamintojo atveju, nenuostabu, kad pirmieji nuo surinkimo linijos nuvažiavę automobiliai gali turėti tam tikrų pradinių problemų, kurios ilgainiui išnyko su naujesniais automobiliais, tokiais kaip „Model 3“ ir „Model Y“.
„Consumer Reports“ sudarytoje naujų automobilių prognozuojamo patikimumo lentelėje „Tesla“ užėmė 14 vietą iš 30 (“Rivian“ užėmė 28 vietą, o „Chrysler“ – 30 vietą), taigi akivaizdu, kad ji kažką daro teisingai.
„Šis skirtumas atsispindi mūsų duomenyse, kai daugybė 2014-2015 m. „Model S“ savininkų pranešė, kad jiems reikėjo keisti elektros pavaros variklį, akumuliatorių arba informacijos ir pramogų įrangos įrangą“, – sakė „Consumer Reports“ vyresnysis automobilių duomenų analitikas Stevenas Elekas. „Taip pat gali būti, kad šie komponentai laikui bėgant sugenda, o tai reiškia, kad naujiems „Tesla“ automobiliams dar reikės kelerių metų, kol sužinosime, ar atsiras panašių problemų. Mes ir toliau stebėsime duomenis ieškodami galimų tendencijų.“
Kad gautų pirmiau pateiktoje diagramoje matomus duomenis, CR paprašė savo narių pranešti apie problemas, su kuriomis jie susidūrė savo 2014-2019 m. automobiliuose, daugiausia dėmesio skirdama 20 galimų problemų, tokių kaip girgždantys stabdžiai, sulūžusi interjero apdaila ir didesnės problemos, pavyzdžiui, negarantinio variklio, transmisijos ar elektromobilio akumuliatoriaus problemos. Į apklausos imtį pateko daugiau nei 150 000 automobilių, o bendras šešių modelio metų patikimumo balų vidurkis buvo išvestas siekiant sudaryti naudotų markių patikimumo balą.