„Transformacija gali užtrukti ilgiau nei tikėtasi,“ – teigia prekės ženklo vadovas Ola Källenius.
Vokietijos milžinė atsisako prieš kelerius metus paskelbtų drąsių planų, kad ateityje šis prekės ženklas bus tik elektrinis. Kaip teigė Ola Källenius, kurį cituoja „Bloomberg“, prireikus „Mercedes“ ir toliau gamins automobilius su vidaus degimo ir hibridiniais varikliais „iki 2030-ųjų“.
Tai didelis pokytis, palyginti su ankstesnėmis strategijomis, pagal kurias ne vėliau kaip iki 2030 m. turėjo būti visiškai elektrifikuota. Sprendimas priimtas po nuviliančių pardavimo rezultatų ir dėl to smarkiai sumažėjusio pelno.
Pirmąjį 2024 m. ketvirtį bendrovės marža sumažėjo iki 9 proc., o tai yra silpniausias rezultatas per daugiau nei dvejus metus, be to, „Mercedes“ elektrinių modelių pardavimai sumažėjo 8 proc., o konkurento BMW pardavimai išaugo 41 proc.
„Bloomberg“ teigimu, „Mercedes“ ketina sutelkti dėmesį į pelningiausius degimo modelius, kad padidintų pelną. Kalbama apie didelės maržos segmentų atstovus, tokius kaip AMG sportinės linijos, prabangūs maybachai ar visureigiai. Kita vertus, elektra varomi automobiliai nustumti į antrą planą, kas, žinoma, nereiškia, kad markė neketina jų plėtoti. Esant dabartinei ekonominei ir politinei situacijai, kito pasirinkimo vis tiek nėra.