Šiuo metu didžiausia elektromobilių problema yra jų kaina. „Citroën“, „Renault“ ar „Hyundai“ jau paskelbė apie modelius, kurie pakeis padėtį. Netrukus prie jų prisijungs ir „Volkswagen“, paskelbusi apie modelį „ID.1“. Tikimasi, kad jis kainuos 20 000 eurų.
Kaip praneša „Automotive News Europe“, 2027 m. rinkoje turėtų pasirodyti naujas nedidelis „Volkswagen“ elektromobilis. Nors būtent miesto sąlygomis tokios pavaros automobiliai veikia geriausiai, šiandien trūksta šiame segmente rangą turinčių modelių. Manoma, kad didžiausias „ID.1“ privalumas bus jo kaina.
Vokietijos prekės ženklo vadovas Thomas Schaeferis, kurį cituoja ANE, patvirtino, kad „Volkswagen ID.1“ turėtų kainuoti mažiau nei 20 000 eurų. Kaip pažymėjo T. Schaeferis, esant tokiam kainos reikalavimui, kova dėl kiekvieno ekonominio projekto aspekto primena Čempionų lygos kovą.
Per kelias artimiausias savaites „Volkswagen“ vadovas nuspręs, kokiu keliu bus vykdomi darbai, susiję su modeliu „ID.1“. Pasirinkus klasikinį kelią, išlaidos, susijusios su naujo modelio kūrimu ir gamybos įgyvendinimu, bus paskirstytos tarp koncerno viduje veikiančių markių.
Tačiau Thomas Schaeferis taip pat neatmeta galimybės bendradarbiauti su kitomis bendrovėmis, pavyzdžiui, „Renault“. Prancūzai taip pat kuria nebrangų elektromobilį. Pagal šį receptą sukonstruotas naujasis „Twingo“ taip pat turėtų kainuoti mažiau nei 20 000 eurų, o jo debiutas planuojamas 2026 m.
„Volkswagen ID.1“ būtų Vokietijos prekės ženklo sugrįžimas į segmentą, kuriam atstovavo „e-up!“ modelis. Tačiau jis būtų … pigesnis. Verta prisiminti, kad 2020 m. „VW“ mažojo elektromobilio kainoraštis prasidėjo nuo beveik 23 000 eurų.