Pasaulyje, kuriame automobilių gamintojai veržiasi į elektrifikaciją, „Mercedes-Benz“ ką tik paskelbė drąsų pranešimą – legendiniai V12 ir V8 varikliai niekur nedings. Nors tokie konkurentai kaip BMW ir „Audi“ atsisakė savo didžiausių vidaus degimo variklių, „Mercedes“ ir toliau siekia išlaikyti didelio našumo benzininius variklius savo pavyzdiniuose modeliuose.
Kodėl „Mercedes“ palieka V12 ir V8 variklius?
Nepaisant vis didėjančio elektromobilių (EV) populiarumo, „Mercedes“ mano, kad pasaulis dar nėra pasirengęs visiškai pereiti prie elektromobilių. Vokietijos automobilių gamintojas patvirtino, kad nors elektriniai ir hibridiniai modeliai vaidins svarbų vaidmenį jo būsimoje gamoje, vidaus degimo varikliai vis dar bus pagrindinė strategijos dalis – ypač rinkose, kuriose galioja ne tokios griežtos taršos taisyklės.
Savo metinėje konferencijoje „Mercedes“ pristatė atnaujintą planą, kuriame numatyta:
- „Maybach S 680“ ir ‚S-Class Guard‘ modeliuose paliekamas 6,0 litrų V12 variklis su dviem turbinomis.
- Toliau kurti V8 variklį ir elektrifikuotą versiją, atitinkančią „Euro 7“ standartus
- Naujų elektrinių modelių pristatymas C, E ir GLC klasėse
- Vidaus degimo variklių, kaip pagrindinės verslo dalies, išlaikymas bent iki 2030 m.
O kaip dėl išmetamųjų teršalų standartų?
„Mercedes“ pritaiko savo benzininius variklius, kad jie atitiktų būsimus Europos išmetamųjų teršalų standartus (Euro 7). Tai reiškia, kad nors kultiniai V12 ir V8 varikliai išliks, jie bus elektrifikuoti, kad būtų sumažintas jų poveikis aplinkai. Hibridinė technologija atliks svarbų vaidmenį užtikrinant jų atitiktį griežtesniems reikalavimams.
Kaip „Mercedes“ lyginamas su „BMW“ ir „Audi“?
„Mercedes“ sprendimas yra išskirtinis tarp Vokietijos prabangių prekių ženklų.
- BMW 2022 m. nutraukė V12 varikliu varomo M760i gamybą.
- Audi nustojo gaminti W12 variklį po 2017 m. A8 kartos.
Po šio žingsnio „Mercedes“ išlieka paskutinė Vokietijos prabangos markė, siūlanti V12 variklį – svarbų pardavimo pranašumą klientams, kurie teikia pirmenybę našumui ir išskirtinumui.
Elektrifikavimo planų pokyčiai
Iš pradžių „Mercedes“ siekė iki 2030 m. sukurti visiškai elektrinį automobilį. Tačiau dabar ji peržiūrėjo savo lūkesčius, pripažindama, kad benzinu varomos transporto priemonės vis dar vaidins svarbų vaidmenį rinkoje. Bendrovė prognozuoja, kad iki 2027 m:
- 30 proc. pasaulinių pardavimų sudarys elektriniai ir iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai
- Benzinu varomi automobiliai vis dar sudarys 70 proc. pardavimų, daugelyje jų bus naudojama 48 V mild-hibridinė technologija
Ką tai reiškia prabangių automobilių ateičiai
„Mercedes“ sprendimas įrodo, kad perėjimas prie elektrinių transporto priemonių neįvyks iš karto. Nors elektromobilių populiarumas auga, daugelyje rinkų vis dar reikalingi tradiciniai vidaus degimo varikliai, ypač aukštos klasės prabangių automobilių segmente. Šis strateginis žingsnis gali padėti „Mercedes“ išlaikyti lojalius klientus, kuriems labiau patinka benzininio variklio garsas, galia ir pojūtis.
Ką manote? Ar vis dar rinktumėtės V12 arba V8, o ne elektrinį „Mercedes“? Praneškite mums komentaruose!