ISA, arba išmanioji greičio pagalbinė sistema, Europoje nėra gerai vertinama. Kitokia situacija yra JAV, kur mūsų privaloma automobilio įranga greičiausiai ras naujus namus. Kalifornija gali būti pirmoji.
Nuo 2022 m. visuose naujai homologuotuose Europos lengvųjų automobilių modeliuose turi būti įrengta ISA sistema. Išmanusis greičio asistentas – tai sistema, kuri, naudodama priekiniame stikle sumontuotas kameras, su elektroniniu žemėlapiu susietą GPS modulį arba abu šiuos elementus, atpažįsta tam tikroje vietoje galiojančią greičio ribą ir įspėja vairuotoją, jei ji viršijama. Sistema taip pat gali pati reguliuoti greitį, kad jis atitiktų leistiną greitį, tačiau leidžia pagreitėti, kai nuspaudžiamas dešinysis pedalas.
Žinoma, ISA sulaukia ne tik pritarimo. Taip yra daugiausia dėl atvejų, kai rodmenų ribos buvo supainiojamos su realybe ir sulėtinamas greitis iki mažesnio nei tikrasis. Gali būti, kad amerikiečiai netrukus galės įsitikinti, kaip veikia ISA.
Kaip praneša „Jalopnik“, Kalifornijos senatorius Scottas Wieneris pasiūlė, kad Kalifornijos valdžios institucijos nuo 2027 m. naujuose automobiliuose privalomai įrengtų ISA sistemą. Sistema būtų pagrįsta GPS modulio ir kameros, atpažįstančios kelio ženklus, bendradarbiavimu ir leistų vairuotojui viršyti leistiną greitį ne daugiau kaip 10 mylių per valandą. Kaip ir Europoje, JAV senatoriaus siūlomą sistemą turėtų būti galima išjungti vairuojant.
Laikas parodys, ar amerikiečius įtikins sistema, kuri Europoje jau yra privaloma. Kol kas žurnalistų bendruomenės nuomonė nėra neigiama, o tai gali būti geras ženklas tokio pakeitimo šalininkams.