• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 30 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Atliekant remonto darbus iki metų pabaigos bus sutvarkyta virš 130 km valstybinės reikšmės kelių

pagal Andžej Biaigo
2023.10.06, 9:17
Eismas
A A
0
kelio darbai technika
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos artimiausių mėnesių planais ir jau atliktais darbais, iki šių metų pabaigos, vykdant paprastojo remonto darbus, šalyje bus sutvarkyta daugiau nei 130 km valstybinės reikšmės kelių. Dar apie 56 km kelių, pagal pasirašytas su rangovais sutartis, planuojama suremontuoti kitų metų pradžioje.

Vienoje intensyviausių šalies automagistralių Vilnius–Kaunas–Klaipėda per šiuos metus planuojama užbaigti 5-ių kelio ruožų, kurių bendras ilgis sudaro 14,35 km, remonto darbus. Automagistralėje Vilnius–Panevėžys bus užbaigti 3-ių kelio ruožų, siekiančių beveik 8 km, darbai. Paprastasis remontas atliekamas ir magistralinio kelio „Via Baltica“ 9 km ilgio ruože nuo Panevėžio iki Latvijos sienos, čia darbus planuojama baigti kitų metų pradžioje.

„Nors šiuo metu Kelių direkcija vykdo didžiausius, strateginius nepriklausomos Lietuvos kelių infrastruktūros projektus, siekiant patogaus ir saugaus susisiekimo Lietuvos keliais – privalome skirti dėmesį ir nuosekliai magistralinių, krašto ir rajoninių kelių priežiūrai bei plėtrai. Suprantame, jog vykdomų remonto darbų metu magistraliniuose, krašto ar rajoniniuose keliuose gyventojai gali susidurti su nepatogumais, tačiau prašome visų kantrybės bei supratimo, jog baigus darbus čia kelionės bus ne tik patogesnės, tačiau ir saugesnės“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Keliuose paprastojo remonto darbai yra atliekami tais atvejais, kai nustatoma, jog kelio pagrindai užtikrina pakankamą laikomąją gebą, tačiau asfalto danga yra susidėvėjusi, joje atsiradusios pažaidos ir defektai, pvz., plyšiai, plyšių tinklai, provėžos ir pan. Remonto metu kelyje sutvarkomi visi minėti defektai, atnaujinant arba pakeičiant asfalto dangą bei taip prailginant kelio naudojimo laikotarpį, tvariais sprendimais užtikrinant saugias ir komfortiškas važiavimo sąlygas.

Lietuvos automobilių kelių direkcija per šiuos metus remonto darbus planuoja baigti 82 km rajoninių ir daugiau kaip 32 km krašto kelių. Dalyje šių ruožų yra atliekami paprastojo remonto darbai, kurių metu ne tik kelio danga, bet ir kiti į ruožą patenkantys kelio elementai: atnaujinamas kelio ženklinimas, sutvarkomi kelkraščiai, autobusų sustojimo peronai ir įvažiavimai į autobusų stoteles, atliekami dangų suvedimai esamose nuovažose, esant poreikiui bei atsižvelgiant į eismo saugumo situaciją atitinkamame kelio ruože, įrengiamos ir įvairios eismo saugumą didinančios priemonės (greičio mažinimo kalneliai) ir pan.

Tvarkomi kelių ruožai yra atrenkami pagal prioritetinių eilių sąrašą, parengtą vadovaujantis valstybinės reikšmės kelių remonto metodikomis, kuriose vienas iš svarbiausių kriterijų yra dangos būklės indeksas (DBI) ir jo pokyčiai. Pasitelkiant modernią lazerinę įrangą, kasmet daromi valstybinės reikšmės kelių su asfalto danga būklės tyrimai. Pagal surinktus duomenis ir atliktus DBI skaičiavimus, parenkama statybos rūšis ir kelių ruožai, kurie bus tvarkomi pirmiausia.

Skaitykite  Draudžiamos zonos senesniems automobiliams – ar jūsų automobilis pateks į juodąjį sąrašą?

Daugumoje iš šiais metais tvarkomų paprastuoju remontu rajoninių kelių ruožų taikomos  prevencinės priežiūros priemonės, kurioms naudojamos

Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos artimiausių mėnesių planais ir jau atliktais darbais, iki šių metų pabaigos, vykdant paprastojo remonto darbus, šalyje bus sutvarkyta daugiau nei 130 km valstybinės reikšmės kelių. Dar apie 56 km kelių, pagal pasirašytas su rangovais sutartis, planuojama suremontuoti kitų metų pradžioje.

Vienoje intensyviausių šalies automagistralių Vilnius–Kaunas–Klaipėda per šiuos metus planuojama užbaigti 5-ių kelio ruožų, kurių bendras ilgis sudaro 14,35 km, remonto darbus. Automagistralėje Vilnius–Panevėžys bus užbaigti 3-ių kelio ruožų, siekiančių beveik 8 km, darbai. Paprastasis remontas atliekamas ir magistralinio kelio „Via Baltica“ 9 km ilgio ruože nuo Panevėžio iki Latvijos sienos, čia darbus planuojama baigti kitų metų pradžioje.

„Nors šiuo metu Kelių direkcija vykdo didžiausius, strateginius nepriklausomos Lietuvos kelių infrastruktūros projektus, siekiant patogaus ir saugaus susisiekimo Lietuvos keliais – privalome skirti dėmesį ir nuosekliai magistralinių, krašto ir rajoninių kelių priežiūrai bei plėtrai. Suprantame, jog vykdomų remonto darbų metu magistraliniuose, krašto ar rajoniniuose keliuose gyventojai gali susidurti su nepatogumais, tačiau prašome visų kantrybės bei supratimo, jog baigus darbus čia kelionės bus ne tik patogesnės, tačiau ir saugesnės“, – sako Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Keliuose paprastojo remonto darbai yra atliekami tais atvejais, kai nustatoma, jog kelio pagrindai užtikrina pakankamą laikomąją gebą, tačiau asfalto danga yra susidėvėjusi, joje atsiradusios pažaidos ir defektai, pvz., plyšiai, plyšių tinklai, provėžos ir pan. Remonto metu kelyje sutvarkomi visi minėti defektai, atnaujinant arba pakeičiant asfalto dangą bei taip prailginant kelio naudojimo laikotarpį, tvariais sprendimais užtikrinant saugias ir komfortiškas važiavimo sąlygas.

Lietuvos automobilių kelių direkcija per šiuos metus remonto darbus planuoja baigti 82 km rajoninių ir daugiau kaip 32 km krašto kelių. Dalyje šių ruožų yra atliekami paprastojo remonto darbai, kurių metu ne tik kelio danga, bet ir kiti į ruožą patenkantys kelio elementai: atnaujinamas kelio ženklinimas, sutvarkomi kelkraščiai, autobusų sustojimo peronai ir įvažiavimai į autobusų stoteles, atliekami dangų suvedimai esamose nuovažose, esant poreikiui bei atsižvelgiant į eismo saugumo situaciją atitinkamame kelio ruože, įrengiamos ir įvairios eismo saugumą didinančios priemonės (greičio mažinimo kalneliai) ir pan.

Skaitykite  Draudžiamos zonos senesniems automobiliams – ar jūsų automobilis pateks į juodąjį sąrašą?

Tvarkomi kelių ruožai yra atrenkami pagal prioritetinių eilių sąrašą, parengtą vadovaujantis valstybinės reikšmės kelių remonto metodikomis, kuriose vienas iš svarbiausių kriterijų yra dangos būklės indeksas (DBI) ir jo pokyčiai. Pasitelkiant modernią lazerinę įrangą, kasmet daromi valstybinės reikšmės kelių su asfalto danga būklės tyrimai. Pagal surinktus duomenis ir atliktus DBI skaičiavimus, parenkama statybos rūšis ir kelių ruožai, kurie bus tvarkomi pirmiausia.

Daugumoje iš šiais metais tvarkomų paprastuoju remontu rajoninių kelių ruožų taikomos  prevencinės priežiūros priemonės, kurioms naudojamos pigiausios, paprasčiausios ir greičiausiai įgyvendinamos remonto technologijos (pvz., paviršiaus apdaras, viršutinio asfalto sluoksnio pakeitimas ir pan.).  Prevencinių priemonių tikslas yra sušvelninti ar pristabdyti esamos asfalto dangos konstrukcijos degradaciją ir pratęsti kelio naudojimo laikotarpį. Prevencines priemones pritaikyti yra ne tik tvariau, bet ir kelis kartus pigiau nei atlikti remontą jau atsiradus rimtiems kelio pažeidimams.

Remiantis skaičiavimais, vidutinė 1 km valstybinės reikšmės rajoninio ir krašto kelio paprastojo remonto kaina, kai pilnai kečiamas asfaltas, siekia apie 621 tūkst. Eur, kapitalinio remonto – nuo 2 iki 2,5 mln. Eur. Tuo tarpu prevencinių priemonių kaina yra net kartais mažesnė ir siekia apie 186 tūkst. Eur 1 km kelio. Laiku pritaikius prevencinės priežiūros priemones, kelio naudojimo laikotarpį galima pratęsti iki 10 metų.

pigiausios, paprasčiausios ir greičiausiai įgyvendinamos remonto technologijos (pvz., paviršiaus apdaras, viršutinio asfalto sluoksnio pakeitimas ir pan.).  Prevencinių priemonių tikslas yra sušvelninti ar pristabdyti esamos asfalto dangos konstrukcijos degradaciją ir pratęsti kelio naudojimo laikotarpį. Prevencines priemones pritaikyti yra ne tik tvariau, bet ir kelis kartus pigiau nei atlikti remontą jau atsiradus rimtiems kelio pažeidimams.

Remiantis skaičiavimais, vidutinė 1 km valstybinės reikšmės rajoninio ir krašto kelio paprastojo remonto kaina, kai pilnai kečiamas asfaltas, siekia apie 621 tūkst. Eur, kapitalinio remonto – nuo 2 iki 2,5 mln. Eur. Tuo tarpu prevencinių priemonių kaina yra net kartais mažesnė ir siekia apie 186 tūkst. Eur 1 km kelio. Laiku pritaikius prevencinės priežiūros priemones, kelio naudojimo laikotarpį galima pratęsti iki 10 metų.

Žymos: kelio darbaivalstybinės reikšmės keliai
Dalintis10DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Šie nauji automobiliai per metus praranda iki 50 % vertės

5 naudoti automobiliai, kurių reikėtų vengti – ekspertų įspėjimas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz