• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 12 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Ar elektromobiliams reikės naujos kelių infrastruktūros? Pažiūrėkite, ką „Tesla 3“ daro su atitvaru

pagal Andžej Biaigo
2024.07.04, 15:51
Elektromobiliai
A A
0
tesla pramuse atitvara keliu infrastruktura elektromobiliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Dar viena su elektromobiliais susijusi problema. Šį kartą ji susijusi su kelių infrastruktūra, kuri gali neatlaikyti per didelio elektromobilių svorio avarijos metu. Siekiant tai įrodyti, buvo atliktas bandymas su atitvaru.

Šiuolaikiniai elektriniai automobiliai yra tiesiog sunkūs. Pirmiausia dėl to, kad naudojamos kelis šimtus kilogramų sveriančios traukos baterijos. Todėl jų savasis svoris yra gerokai didesnis nei tos pačios klasės vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių.

Patikrink ridos klastojimus, avarijas ir vagystes – VIN ataskaita internetu.

Dėl to ne tik labiau dėvisi keliai. Pasirodo, elektra varomo automobilio svorio gali neatlaikyti atitvaras, kaip pranešė amerikiečiai iš Teksaso transporto instituto.

Amerikiečių bandymai

Jie atliko bandymą su „Tesla Model 3“ (savasis svoris 1765 kg) ir minėta kliūtimi. Automobilis buvo pagreitintas iki 100 km/h ir nukreiptas į atitvarą 25 laipsnių kampu. Pasak instituto atstovų, tai atitinka realiame gyvenime dažniausiai pasitaikantį „scenarijų“.

Testo rezultatai tikrai nėra optimistiniai. Barjeras, kuris turėtų „pagauti automobilį“ ir priversti jį prarasti greitį, neatlaikė susidūrimo su „Tesla“. Amerikiečių automobilis tiesiog jį pramušė ir nuvažiavo toliau, sustodamas tik prie betoninės sienos. Realioje eismo situacijoje tai galėjo būti, pavyzdžiui, kitas automobilis, važiuojantis greitkeliu kita kryptimi.

Teksaso transporto institutas pabrėžia, kad barjeras buvo pralaužtas dėl to, kad „Tesla Model 3“ savasis svoris buvo per didelis. Tačiau jis visiškai nepatenka į sunkiųjų elektromobilių kategoriją. Užtenka pažvelgti, kiek sveria, pavyzdžiui, „Audi Q6 e-tron“ (nuo 2275 kg) arba „Tesla Model X“ (nuo 2415 kg).

Visiškai naujas hibridinis BMW M5 taip pat yra labai sunkus. Padėjus ant svarstyklių, jos parodys apie 2435 kg.

Teksaso transporto instituto atstovai mano, kad elektromobilių plėtrai reikalingos nauji atitvarai ir kitos eismo saugumo priemonės. Šiuo metu naudojami gali būti per silpni, kad atlaikytų elektromobilių svorį.

Tačiau prieš įgyvendinant pokyčius reikia atlikti tolesnius tyrimus. Jie turi padėti suprasti, kaip reikėtų optimizuoti už saugą atsakingą kelių infrastruktūrą.

Su elektromobiliu geriau nesusidurti

Apie kitą problemą, susijusią su per dideliu elektromobilių svoriu, buvo pranešta ir anksčiau. Apie tai, be kita ko, kalbėjo JAV Nacionalinės transporto saugos valdybos (NTSB) vadovė Jennifer Hemedy.

Skaitykite  2025 m. žaliavų drama: ar Europa turės pakankamai išteklių?

„Esu susirūpinęs dėl padidėjusios sunkių sužalojimų ir mirčių rizikos visiems eismo dalyviams dėl padidėjusio transporto priemonių, įskaitant elektrinius automobilius, svorio, dydžio, galios ir našumo mūsų keliuose“, – sako Homendy.

Tuo įsitikinsite, pavyzdžiui, pamatę „Peugeot 208“ svorį be krovinio: elektrinė versija sveria papildomus 340 kg, palyginti su baziniu benzininiu variantu. Tai yra papildomi 1530 kg, ir tai mažame miesto automobilyje!

Tačiau rekordininkas pagal svorį yra Europoje nesiūlomas „GMC Hummer“ elektromobilis. Pats automobilis sveria apie 4 000 kg, o jame sumontuota baterija – net 1 300 kg! Tai maždaug ankstesnės kartos „Honda Civic“ (X) savasis svoris.

„Turime būti atsargūs, kad pradėdami plačiai diegti elektromobilius nesukeltume nenumatytų pasekmių – daugiau mirčių keliuose. Sauga, ypač kai kalbama apie naują transporto politiką ir naujas technologijas, negali būti pamirštama“, – apibendrina Homendy.

Žymos: atitvaraielektromobiliaikelių infrastruktūratesla
Dalintis203DalintisSiųstiDalintis36

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.