• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 16 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Elektromobiliai yra pažanga, kurios nereikėtų atsisakyti“, – tikina „Renault“ vadovas

pagal Andžej Biaigo
2024.03.01, 10:53
Elektromobiliai
A A
0
renault vadovas luca de meo
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Europa negali atšaukti 2035 m.“ – mano „Renault“ ir asociacijos ACEA vadovas Luca de Meo. Šią nuomonę jis išsakė Ženevos automobilių parodoje šių metų Europos Parlamento rinkimų akivaizdoje. Tačiau jis mano, kad kelią į anglies dioksido išmetimo mažinimą turėtų apibrėžti ne politikai.

Pastaruoju metu vis garsiau kalbama apie 2035 metus ir draudimą parduoti vidaus degimo varikliais varomus automobilius. Visa tai vyksta po birželį įvyksiančių Europos Parlamento rinkimų ir numatomo „žaliųjų“ pasitraukimo iš valdžios. Jei taip atsitiks, 2035 m. planai bus peržiūrėti.

Pasirodo, kad tai nėra automobilių bendrovių svajonių scenarijus. Kodėl? Dėl daugiamilijardinių investicijų, kurias jos investavo į elektromobilumo plėtrą, o už jų slypi būtinybė laikytis Europos Sąjungos planų.

Kas gali nutikti per rinkimus?

„Prieš trejus metus mums buvo pasakyta, kad jei negaminsime 100 proc. elektrinių automobilių, tapsime zombiais. Dabar visi svarsto, ar tikrai prasminga naudoti elektromobilius.“ – teigia de Meo.

Nepaisant to, jis mano, kad elektra yra pažanga, kurios nereikėtų atsisakyti. Pasak italo, 2035 m. keliuose dominuos elektromobiliai, tačiau vis dar važinės ir daug vidaus degimo automobilių.

„Renault“ vadovas sutinka, kad išmetamųjų teršalų kiekis turi būti panaikintas. Tačiau būdas, kaip to pasiekti, negali būti primestas įmonėms.

„Ne automobilių bendrovės turi nuspręsti, ar mažinti anglies dioksido išmetimą. Jei valdžios institucijos mums nurodys, kad turime panaikinti išmetamųjų teršalų kiekį, mes tai padarysime, bet tegul bent jau nenurodinėja, kaip tai padaryti. Palikime tai spręsti inžinieriams ir technikams“, – įsitikinęs de Meo.

Italas taip pat pastebi, kad problema yra ta, jog Europoje elektra yra tiesiog brangi. „Už energiją mokame tris kartus daugiau nei amerikiečiai ir du kartus daugiau nei kinai“, – sako jis.

Nebijokite netikėtumų – apskaičiuokite Kasko draudimo kainą vos per minutę.

„Be komentarų“

Per susitikimą su žurnalistais Ženevos parodoje „Renault“ vadovas taip pat užsiminė apie planus sukurti „Airbus“ atitikmenį automobilių srityje. „Nenoriu to komentuoti. Eikite ir paklauskite Tavareso [bendrovės „Stellantis“ vadovo],“ – pareiškė de Meo.

O kaip dėl „Twingo“ ir jo platformos suteikimo „Volkswagen“? „Twingo“ automobiliui kuriame platformą, kuri leis mums pelningai parduoti naujos kartos elektromobilį už mažiau nei 20 000 eurų. Ji iš esmės bus paremta naujojo „Renault 5“ platforma, „Ampere Small“, – sako de Meo.

Skaitykite  Skaitmeninis elektromobilio akumuliatoriaus pasas bus privalomas: kas keičiasi pirkėjams?

„Taigi imame platformą, ją sutrumpiname, pakeičiame akumuliatorių, variklius, elektroniką ir iki 2026 m. galime sumažinti kainą 40-50 proc. Šią architektūrą stengsimės sukurti per dvejus metus, o tai būtų rekordas. Galbūt norint grįžti prie mažų automobilių, kuriuos žmonės galėtų pirkti Europoje, gamybos, vertėtų suvienyti jėgas ir pasidalyti investicijų ar pajėgumų panaudojimo išlaidas“, – priduria jis.

Galiausiai de Meo pripažino, kad nuo 2035 m. atsisakyti automobilių su vidaus degimo varikliais vis dar įmanoma. Tačiau jis mano, kad „tam turi būti sudarytos tinkamos sąlygos“.

Žymos: elektromobiliairenault
Dalintis54DalintisSiųstiDalintis9

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.