„Ferrari“ oficialiai atsakė į neseniai pasirodžiusius gandus, kad kompanija savo būsimame elektromobilyje gali naudoti Kinijos komponentus. Generalinis direktorius Benedetto Vigna interviu „Bloomberg TV“ aiškiai atsakė į šiuos teiginius: „Ar turime Kinijos tiekėjų? Taip. Ar jie tiekia strateginius komponentus? Ne.“
Pagrindiniai komponentai liks gaminami kompanijoje
Vigna pabrėžė, kad svarbiausios „Ferrari“ būsimo elektromobilio dalys, t. y. elektros varikliai ir ašys, yra suprojektuotos ir pagamintos įmonėje. Priešingai nei spėlioja visuomenė, „Ferrari“ nelaiko akumuliatorių strateginėmis dalimis.
„Mūsų automobiliai yra unikalūs ir nėra gaminami naudojant bendras platformas“, – pridūrė Vigna. “Tai taip pat taikoma ir mūsų elektromobiliui. Strateginės dalys visada buvo ir liks mūsų tiesioginėje kontrolėje.“
Klaidingos informacijos šaltinis
Gandai pasklido po to, kai Kinijos elektromobilių gamintojo „Leapmotor“ generalinis direktorius Zhu Jiangming paskelbė savo ir Vigna bendrą nuotrauką ir užsiminė apie būsimą bendradarbiavimą. „Leapmotor“ viešųjų ryšių komanda greitai paneigė bet kokį oficialų bendradarbiavimą su „Ferrari“, tačiau šį klausimą turėjo tiesiogiai išaiškinti „Maranello“.
Pasauliniai neesminių dalių tiekėjai
Vigna pripažino, kad „Ferrari“ bendradarbiauja su partneriais iš Kinijos, Europos, JAV, Japonijos ir kitų Azijos regionų dėl nestrateginių komponentų. Tačiau jis atsisakė atskleisti konkrečius tiekėjų duomenis.
Ekspertų nuomonė
„Ferrari išsaugo savo prekės ženklo vientisumą, užtikrindama kontrolę savo pagrindinėse EV technologijose“, – sako automobilių analitikė L. Bernini iš „AutoTech Europe“. „Premium EV segmente suvokimas yra toks pat svarbus kaip ir našumas.“
Pirmasis „Ferrari“ EV: išleidimo grafikas
Pirmasis „Ferrari“ elektrinis automobilis turėtų būti pristatytas 2025 m. spalio 9 d. Oficialus pateikimas rinkai numatytas 2026 m. Tai bus svarbus žingsnis bendrovės perėjimo prie elektrifikacijos procese.
Šis pranešimas galioja visame pasaulyje. Vietinė gamyba ar komponentų tiekimas ES ar Lietuvoje gali skirtis.
Ar manote, kad „Ferrari“ sugebės išsaugoti savo identitetą elektromobilių eroje? Pasidalykite savo nuomone komentaruose!