• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 24 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Hyundai Ioniq 5“ per 3 metus nuvažiavo daugiau nei 666 000 km be didesnių problemų

pagal Andžej Biaigo
2025.03.31, 13:30
Elektromobiliai
A A
0
Hyundai Ioniq 5 per 3 metus nuvažiavo daugiau nei 666 000 km be didesnių problemų
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Šiais laikais, kai daugelis vis dar abejoja elektromobilių ilgaamžiškumu, vienas „Hyundai Ioniq 5“ sugriovė lūkesčius – vos per trejus metus nuvažiavo daugiau nei 666 000 km ir turėjo tik minimalių problemų. Šis realus atvejis iš Pietų Korėjos gali būti kol kas svariausias argumentas dėl elektromobilių patikimumo.

Turinys
Toggle
  • Elektromobilis, kuris nesustoja
  • Kas dėl akumuliatoriaus?
  • Apie „Hyundai Ioniq 5“
  • Kodėl tai svarbu Lietuvai
  • Dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti

Elektromobilis, kuris nesustoja

Šis elektromobilis yra 2023 m. „Hyundai Ioniq 5“, pagamintas 2022 m. pabaigoje ir važinėjantis Pietų Korėjoje. Jo savininkas, prekybos atstovas, automobiliu kasdien intensyviai važinėja – vidutiniškai nuvažiuoja daugiau nei 500 km per dieną.

Automobilis buvo kasdien įkraunamas ir reguliariai prižiūrimas, tačiau jis atlaikė tokį ekstremalų naudojimą be didesnių gedimų. Pasak savininko, vienintelė reikšminga intervencija buvo akumuliatoriaus keitimas nuvažiavus 580 000 km, kurį „Hyundai“ atliko nemokamai.

Hyundai Ioniq 5 per 3 metus nuvažiavo daugiau nei 666 000 km be didesnių problemų 2

Kas dėl akumuliatoriaus?

Įdomu tai, kad „Hyundai“ pakeitė akumuliatorių nepaisant to, kad rida viršijo 580 000 km, t. y. gerokai viršijo įprastą 160 000 km garantinę ribą. Nors „Hyundai“ siūlo 5-8 metų akumuliatoriaus garantiją, paprastai taikomos didelės ridos išimtys.

CarVertical padeda išvengti sukčių – patikrink automobilio istoriją.

Neaišku, kaip ir kodėl buvo patvirtintas pakeitimas, tačiau tai pabrėžia prekės ženklo įsipareigojimą teikti ilgalaikę paramą elektromobiliams – tai, ką daugelis Lietuvos pirkėjų atidžiai stebi augant vietos elektromobilių rinkai.

Apie „Hyundai Ioniq 5“

Nuo 2021 m. rinkoje pasirodęs „Ioniq 5“ sukurtas ant specialios „Hyundai“ elektrinės platformos E-GMP. 2023 m. modelyje montuojama:

  • Galingumas nuo 170 iki 325 AG
  • Akumuliatoriaus parinktys: 58 kWh arba 77,4 kWh
  • Nuvažiuojamas atstumas: iki 480 km (WLTP)
  • Įkrovimo greitis: iki 350 kW (10-80 % per 18 min.)

Automobilis giriamas už erdvumą, futuristinį dizainą ir greitą įkrovimą, todėl yra populiarus elektromobilis tiek Europoje, tiek Azijoje.

Kodėl tai svarbu Lietuvai

Lietuvos vairuotojams, svarstantiems apie elektromobilius, skirtus darbui dideliais atstumais (pvz., kurjerių tarnyboms, prekybos atstovams ar važinėjimui tarpmiestiniais maršrutais), šis realus pavyzdys yra labai svarbus.

Pagrindinės baimės, susijusios su elektromobiliais, dažnai yra šios:

  • Akumuliatoriaus degradacija laikui bėgant
  • Brangus negarantinis remontas
  • Įkrovimo infrastruktūros apribojimai
Skaitykite  Ar galima įkrauti elektromobilį su generatoriumi dingus elektrai?

Šis „Hyundai“ įrodo, kad tinkamai prižiūrint ir kasdien įkraunant, elektromobilis gali nuvažiuoti daugiau nei pusę milijono kilometrų – ilgaamžiškumu jis gali prilygti dyzeliniams automobiliams arba juos pranokti.

Dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti

Nors istorija įspūdinga, svarbu prisiminti:

  • Kasdienis įkrovimas iš greitųjų įkroviklių gali būti idealus akumuliatoriaus sveikatai ne visose klimato zonose.
  • Pietų Korėjos infrastruktūra yra pažangi, o Lietuvoje vis dar yra įkrovimo prieinamumo spragų kaimo vietovėse
  • Akumuliatoriaus keitimo išlaidos po garantinio aptarnavimo gali siekti 8 000-12 000 eurų (nebent jis būtų apdraustas, kaip šiuo atveju)

Vis dėlto tai, kad „Ioniq 5“ taip gerai veikė esant tokiam dideliam krūviui, įrodo, kad tai ne tik miesto elektromobilis.

Šis „Hyundai Ioniq 5“ yra gyvas įrodymas, kad elektromobiliai gali atlaikyti ekstremalų naudojimą – per 3 metus nuvažiuota daugiau nei 666 000 km su vos vienu didesniu aptarnavimu. Lietuvos vairuotojams, diskutuojantiems, ar elektromobiliai tikrai patikimi ilgą laiką, tai aiškus „taip“.

Ar galėtumėte įsivaizduoti save važiuojantį elektromobiliu 500 km per dieną? O gal vis dėlto labiau pasitikite dyzelinu? Praneškite mums komentaruose!

Žymos: elektromobiliaihyundaiHyundai Ioniq 5
Dalintis25DalintisSiųstiDalintis4
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Kraują stingdantis momentas sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė tiesiai į priešpriešą

Kraują stingdantis momentas: sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė į priešpriešą

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Sankryžos drama susidūrė Volkswagen ir Ford

Sankryžos drama – susidūrė „Volkswagen“ ir „Ford“

0

Taip pat skaitykite

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Bauda už telefoną ir teisės vairuoti atėmimas be įrodymų: ar verta skųsti?

Kinų „Aito M9“ nušluoja vokiečių milžinus: BMW ir „Mercedes“ pralaimi

Gražūs valstybiniai numeriai dingsta akimirksniu: vartotojai klausia – ar „Regitra“ juos pasilieka?

42 eurų bauda už 10 cm pravertą langą. Italijos policija nejuokauja

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.