• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 13 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

JK elektromobilių vairuotojai nebenori grįžti prie benzino ir dyzelino: kodėl?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.29, 12:11
Elektromobiliai
A A
0
byd atto 3 kinisko elektromobilio ikrovimo lizdas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Dauguma elektrinių transporto priemonių (EV) vairuotojų jau priėmė sprendimą – ir nesižvalgo atgal. Benzininiai ir dyzeliniai automobiliai tampa praeitimi tiems, kurie juos pakeitė.

Kodėl elektromobilių vairuotojai retai grįžta prie vidaus degalų varikliais varomų automobilių

Pasak „Auto Express“ redaktoriaus Paulo Barkerio, didžioji dauguma elektromobilių vairuotojų negrįžtų prie automobilių su vidaus degimo varikliais (VDV). Skaičiai jį patvirtina: „Nissan“ praneša, kad 95 % elektromobilių savininkų pirktų kitą elektromobilį; „Ford“ nurodo 89 % pasitenkinimą, o „Carwow Group“ duomenys rodo, kad 82 % vairuotojų, rinkdamiesi kitą transporto priemonę, pasiliktų prie elektromobilių.

Automobilio apsauga nuo vagysčių ir stichijų – pasitikrinkite Kasko pasiūlymus internetu.
volkswagem passat b5 tdi
Volkswagen Passat dyzelinis automobilis

Tai veikia – jei sąlygos tinkamos

Pagrindinis veiksnys, sako Barkeris, yra tas, kad daugumai elektromobilių vairuotojų ši technologija paprasčiausiai veikia. Ypač kai vairuotojai turi galimybę įkrauti elektromobilį namuose, kasdienė patirtis yra sklandi, tyli ir efektyvi. Tie, kurie įsisavino elektromobilius, nemato priežasčių grįžti prie triukšmingesnių ir daugiau priežiūros reikalaujančių automobilių su vidaus degalų varikliais.

Tai kodėl visi neigiami požiūriai į elektromobilius?

Barkeris pastebi, kad pasipriešinimas dažnai kyla iš tų, kuriems trūksta automobilių stovėjimo aikštelių gatvėje, automobilių entuziastų, mėgstančių benzininius variklius, arba žmonių, kurie dažnai važinėja didelius atstumus. Tačiau daugumos skepticizmas kyla iš įpročio laikytis pažįstamų dalykų, net jei alternatyva yra objektyviai geresnė.

Skatinimo priemonių poreikis

Viena iš priežasčių, kodėl įmonių automobilių parkuose sparčiau diegiami elektromobiliai, yra lengvatų natūra apmokestinimo tvarka, dėl kurios elektromobiliai verslo naudotojams yra gerokai pigesni. Tačiau privatūs pirkėjai tokių pačių paskatų nesulaukė. Barkerio teigimu, norint, kad elektromobiliai būtų pradėti naudoti plačiau, šį disbalansą reikia ištaisyti.

Mažesnės kliūtys: įkrovimas ir įperkamumas

Siekdamas dar labiau paskatinti elektromobilių diegimą, Barkeris siūlo du praktinius sprendimus: sumažinti viešajam įkrovimui taikomą PVM nuo 20 % iki 5 %, kad jis atitiktų namų ūkių elektros energijos tarifus, ir plėtoti naudotų elektromobilių rinką. Stipresnė naudotų automobilių rinka didina perpardavimo vertę, mažina išperkamosios nuomos kainas ir daro elektromobilius prieinamus didesniam skaičiui žmonių.

Priėmimas, o ne priverstinis perėjimas

Barkeris pripažįsta, kad kai kurie pasisako prieš „dirbtinį“ EV pardavimų skatinimą. Jie sako, kad jei technologija yra geresnė, ji turėtų nugalėti natūraliai. Tačiau žmonių elgesys dažnai priešinasi pokyčiams. Nežinomybės baimė, ypač mitai apie ridą ar įkrovimo infrastruktūrą, gali atitolinti perėjimą, net jei faktai rodo ką kita.

Skaitykite  Kodėl elektromobilių kainos krenta? 2025 m. analizė

Perėjimas prie elektromobilių neišvengiamas

Pereiti prie elektromobilių vyksta – nesvarbu, ar žmonėms tai patinka, ar ne. Nors VDV transporto priemonės neišnyks per vieną naktį, tendencija yra aiški: kai vairuotojai išbandys elektromobilius ir jų teikiamus privalumus, nedaugelis norės grįžti atgal. Asmeninio mobilumo ateitis yra elektrinė, o pramonė dabar turi sutelkti dėmesį į tai, kad ši ateitis taptų prieinama visiems.

Ar turėdami elektromobilį grįžtumėte prie benzino ar dyzelino? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose!

Šaltinis: Autoexpress
Žymos: benzininiai automobiliaidyzeliniai automobiliaielektromobiliai
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz