• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Vokiečiai išardė „Tesla“ ir BYD akumuliatorius: rezultatai šokiruoja

pagal Andžej Biaigo
2025.04.27, 15:30
Elektromobiliai
A A
0
elektromobilio ikrovimo laidas ikrovimas ikroivmo stotele
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

RWTH Acheno universiteto mokslininkai atliko lyginamąją dviejų pagrindinių elektra varomose transporto priemonėse naudojamų baterijų technologijų analizę: „Tesla“ 4680 elementų ir „BYD“ „Blade“ baterijų. Tyrimo rezultatai atskleidė reikšmingus konstrukcijos ir veikimo skirtumus, leidžiančius geriau suprasti abu elektra varomų transporto priemonių energijos saugojimo metodus.

„Tesla 4680“ ir „BYD Blade“: skirtingos filosofijos

„Tesla“ naudoja cilindrinius 4680 elementus, pagamintus iš nikelio, mangano ir kobalto (NMC) chemijos junginių, siekdama maksimaliai padidinti energijos tankį. Šie elementai gaminami Teksase, Kalifornijoje ir Šanchajuje ir naudojami tokiuose modeliuose kaip „Tesla Model Y“. Tuo tarpu „BYD“ savo „Blade“ baterijose naudoja ličio-geležies-fosfato (LFP) chemijos junginius, teikdama pirmenybę ekonomiškumui, medžiagų saugumui ir tūrio išnaudojimui.

Energijos tankis ir šiluminis efektyvumas

Tyrimo duomenimis, „Tesla“ 4680 elementai pasižymi žymiai didesniu energijos tankiu – 241,01 Wh/kg ir 643,3 Wh/l – palyginti su „BYD“ „Blade“ elementais, kurių energijos tankis yra 160 Wh/kg ir 355,26 Wh/l. Tačiau „BYD“ baterijos pasižymėjo geresniu šilumos valdymu. Esant identiškoms apkrovos sąlygoms, „Tesla“ baterijos pagamino beveik dvigubai daugiau šilumos vienam tūrio vienetui, o tai apsunkino šilumos valdymą ir greito įkrovimo našumą.

Stebėtini atradimai apie baterijų anodus

Vienas netikėtas atradimas buvo tai, kad nei „Tesla“, nei „BYD“ į savo grafito anodus nepridėjo silicio, nepaisant silicio reputacijos didinti energijos tankį. Šis pasirinkimas gali atspindėti praktinius kompromisus tarp našumo, kainos ir baterijos ilgaamžiškumo.

Gamybos technologijos ir medžiagų sudėtis

Abu gamintojai naudoja skirtingas surinkimo technologijas: „Tesla“ savo 4680 elementams naudoja tik lazerinį suvirinimą, o „BYD“ „Blade“ baterijoms naudoja lazerinį ir ultragarsinį suvirinimą. Cheminė analizė patvirtino naudotas medžiagas: „Tesla“ naudoja NMC811, o „BYD“ – gryną LFP chemiją.

Šilumos valdymas ir vidinė varža

Norėdami palyginti šilumines savybes, tyrėjai matavo nuolatinės srovės vidinę varžą esant įvairiems įkrovos lygiams (SOC) ir temperatūroms (10 °C, 20 °C, 40 °C). „Tesla“ 4680 elementai parodė didėjančią varžą esant aukštam SOC, ypač žemesnėje temperatūroje, o „BYD“ „Blade“ elementai parodė mažėjančią varžą esant aukštesniam SOC, pagerindami veikimą greito įkrovimo sąlygomis.

Pagrindinės išvados: aiškaus nugalėtojo nėra

Analizė rodo, kad nors „Tesla“ elementai pasižymi geresniu energijos tankiu, jie kelia iššūkių šilumos valdymo srityje. Tuo tarpu „BYD“ baterijos pasižymi puikiu šiluminiu efektyvumu ir yra labiau tinkamos aplinkoms, kuriose reikalingas greitas, stabilus įkrovimas mažesnėmis sąnaudomis, nors jų masės vieneto važiavimo nuotolis yra mažesnis.

„Tesla“ ir „BYD“ technologijų skirtumai rodo, kad nėra vieno visiems tinkamo elektromobilių sprendimo. Abiejų įmonių produktai turi privalumų ir trūkumų, priklausomai nuo numatytos naudojimo paskirties ir rinkos poreikių. Ką manote apie šias baterijų naujoves? Pasidalykite savo nuomone komentaruose žemiau!

Žymos: BYDelektromobilių akumuliatoriaielektromobilių baterijostesla
Dalintis12DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz