• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Žiema prieš elektromobilius: tik 1 iš 25 įveikė 582 km be įkrovimo

pagal Andžej Biaigo
2025.01.31, 13:57
Elektromobiliai
A A
0
Norvegijoje 2024 m. 90 proc. parduodamų automobilių bus elektriniai elektromobiliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Toliau populiarėjant elektra varomoms transporto priemonėms, šaltas oras ir važiavimas dideliu greičiu išlieka dideliu iššūkiu baterijomis varomiems automobiliams. Neseniai Vokietijos automobilių klubo ADAC atlikto ridos testo metu tik vienam iš 25 elektromobilių pavyko įveikti 582 km kelionę iš Miuncheno į Berlyną nesustojant įkrauti baterijos.

Bandymo rezultatai rodo, kad žiemos sąlygomis efektyvumas labai sumažėja, todėl kyla klausimų dėl elektromobilių tinkamumo naudoti šaltesnio klimato sąlygomis ir gamintojo nurodomų WLTP ridos duomenų patikimumo.

Kaip buvo atliktas bandymas

Siekiant užtikrinti tikslumą ir nuoseklumą, visa kelionė buvo imituojama ADAC laboratorijoje su kontroliuojamu klimatu, kurioje:

  • Buvo nustatyta 0 °C temperatūra, kad būtų imituojamos žiemos sąlygos.
  • Skaitmeniniu būdu buvo atkurtas tikslus Miuncheno-Berlyno A9 greitkelio maršruto profilis, įskaitant aukščio pokyčius, posūkius ir eismo schemas.
  • Buvo išlaikytas pastovus 130 km/h greitis, išskyrus vietas, kuriose greitis ribojamas.

Visų 25 bandytų elektromobilių WLTP įvertintas nuvažiuojamas atstumas buvo bent 500 km, t. y. bent 13 modelių teoriškai turėjo galimybę įveikti kelionę be sustojimo.

Kelionę baigė tik vienas elektrinis automobilis

Iš 25 bandytų elektromobilių tik „Mercedes-Benz EQS 450+“ sėkmingai įveikė visą 582 km maršrutą ir finišavo su 18 km ridos atsarga.

Žiemos greitkelio įveikiamumo teste geriausiai pasirodė šie elektromobiliai:

  1. Mercedes-Benz EQS 450+ – 582 km, 20,4 kWh/100 km sąnaudos
  2. Lucid Air Grand Touring AWD – 518 km, 23 kWh/100 km sąnaudos
  3. Porsche Taycan Performance Plus – 504 km, 21,4 kWh/100 km sąnaudos
  4. Volkswagen ID.7 PRO S – 436 km, 20,9 kWh/100 km sąnaudos
  5. Tesla Model 3 MR RWD – 423 km, 21 kWh/100 km sąnaudos
  6. NIO ET5 LR – 421 km, 22,7 kWh/100 km sąnaudos
  7. BMW iX xDrive50 – 413 km, 27,4 kWh/100 km sąnaudos

Rezultatai atskleidžia pagrindinę problemą: Lyginant su WLTP duomenimis, realiomis žiemos važiavimo sąlygomis elektromobilio veikimo nuotolis yra gerokai mažesnis.

Didžiausi prastesnių rezultatų pasiekėjai

Keletas elektromobilių nepateisino lūkesčių, nes suvartojo iki 80 % daugiau energijos, nei buvo skelbiama. Prasčiausiai teste pasirodė:

  • „Volvo EC40 SM ER“ – 285 km vietoj 569 km (WLTP), 30 kWh/100 km
  • „Renault Scenic E-Tech 220“ – 314 km vietoj 594 km (WLTP), 29,8 kWh/100 km
  • MG4 ER – 254 km vietoj 520 km (WLTP), 29,8 kWh/100 km
  • Genesis GV60 RWD – 278 km vietoj 517 km (WLTP), 29,5 kWh/100 km
  • Lotus Emeya – 335 km vietoj 540 km (WLTP), 29,1 kWh/100 km
Skaitykite  Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Tyrimo rezultatai rodo, kad kai kurie elektromobiliai žiemos greitkelių sąlygomis praranda daugiau nei pusę deklaruojamo nuvažiuojamo atstumo, todėl be dažno sustojimo įkrauti automobilį sudėtinga įveikti didelius atstumus.

Ką tai reiškia elektromobilių savininkams

  • Žiemą efektyvumo sumažėjimas yra realus – šaltuoju metų laiku tikėkitės 30-50 % mažesnio nuvažiuojamo atstumo.
  • Greitas važiavimas greičiau išsikrauna akumuliatorių baterijas – 130 km/val. greitis lėmė didelį nuotolio sumažėjimą.
  • Ne visi elektromobiliai yra vienodi – Aukštos klasės modeliai, tokie kaip „Mercedes EQS“ ir „Lucid Air“, veikia daug geriau nei žemesnės klasės variantai.
  • Žiemą WLTP reitingai nėra patikimi – realus nuvažiuojamas atstumas gali būti gerokai mažesnis nei skelbiami duomenys.

Šie rezultatai patvirtina, kad elektromobilių vairuotojai turi atidžiai planuoti keliones žiemą, ypač greitkeliuose, kur yra mažiau įkrovimo stotelių.

Nors elektromobilių technologijos tobulėja, žiemos sąlygos tebėra didelė kliūtis važiuoti dideliu atstumu. „Mercedes-Benz EQS 450+“ įrodė, kad galima nuvažiuoti didelį atstumą be įkrovimo, tačiau dauguma elektromobilių vis dar sunkiai pateisina realaus pasaulio lūkesčius.

Šaltesnio klimato šalių vairuotojams, renkantis elektromobilį, vis dar labai svarbu kruopščiai planuoti maršrutą ir turėti realių lūkesčių.

Ar svarstytumėte apie elektromobilį tolimoms kelionėms žiemą, ar šie bandymų rezultatai keičia jūsų požiūrį? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!

Žymos: elektromobiliaielektromobilių nuotolis
Dalintis16DalintisSiųstiDalintis3
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Šie nauji automobiliai per metus praranda iki 50 % vertės

5 naudoti automobiliai, kurių reikėtų vengti – ekspertų įspėjimas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz