• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 19 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naudoti automobiliai

5 naudoti elektriniai automobiliai, kurių reikia vengti

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.04.25, 17:15
Naudoti automobiliai
A A
0
byd atto 3 kinisko elektromobilio ikrovimo lizdas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pirkdami naudotą elektromobilį galite sutaupyti pinigų ir ekologiškiau vairuoti, tačiau ne kiekvienas modelis pasižymi patikimumu ar našumu. Kai kurie ankstyvieji elektromobiliai greitai atskleidžia baterijos veikimo trukmės, nuotolio ir praktiškumo trūkumus. Lengva nepastebėti šių spąstų, kai ieškoma palankaus sandorio. Prieš priimant sprendimą, svarbu žinoti, kurie modeliai gali nuvilti, o kurie – palikti vairuotojus bėdoje.

Turinys
Toggle
  • Nissan Leaf (2011-2015 m.)
  • BMW I3 su maža baterija
  • Fiat 500e
  • „Mitsubishi I-Miev“
  • Chevrolet Spark EV

Nissan Leaf (2011-2015 m.)

nissan leaf 12
Nissan Leaf

Nors „Nissan Leaf“ tapo nebrangių elektromobilių pradininku, 2011-2015 m. modeliai turi keletą trūkumų naudotų automobilių pirkėjams.

Daugelis elektromobilių bendruomenės narių pripažįsta, kad šie ankstyvieji „Leaf“ automobiliai kenčia nuo blogo akumuliatoriaus išsikrovimo, ypač regionuose, kur karštas klimatas arba dažnai naudojamas greitasis įkrovimas. Savininkai dažnai praneša, kad realusis nuvažiuojamasis atstumas gali būti gerokai mažesnis nei 100 km, todėl ilgesnės kelionės kelia stresą ir yra mažiau praktiškos tiems, kurie vertina patikimumą ir dalyvavimą grupinėse kelionėse.

Skirtingai nei vėlesniuose modeliuose, šiuose „Leaf“ nėra aktyvaus akumuliatoriaus aušinimo, todėl automobilis greičiau dėvisi ir ilgainiui tampa mažiau naudingas. Keičiami akumuliatoriai gali būti brangūs ir sunkiai prieinami, todėl vairuotojai jaučiasi išstumti iš teigiamos elektromobilių patirties.

Patikrink ridos klastojimus, avarijas ir vagystes – VIN ataskaita internetu.

Ieškančius patikimo bendrumo šie ankstyvieji „Leaf“ gali nuvilti.

BMW I3 su maža baterija

bmw i3 elektromobilis

Ankstyvieji BMW i3 modeliai su mažesniu 60 Ah akumuliatoriumi pasižymi ribotu realiuoju nuvažiuojamu atstumu, dažnai sunkiai viršijančiu 100 km vienu įkrovimu. Vairuotojams, kuriems svarbu būti aktyvios bendruomenės dalimi, šis apribojimas gali greitai sukelti nusivylimą, ypač tuose regionuose, kur įkrovimo infrastruktūra yra reta.

Mažas akumuliatorius taip pat reiškia dažnesnį įkrovimo sustojimą, o tai gali sutrikdyti planus prisijungti prie draugų ar dalyvauti grupinėje veikloje už miesto ribų.

Kitas rūpestis – baterijos išsikrovimas. Senstant ankstyviesiems i3 automobiliams, jų ir taip nedidelis nuvažiuojamas atstumas gali dar labiau sumažėti, todėl jie taps mažiau praktiški kasdieniam naudojimui.

Jų savininkai gali likti nuošalyje, kai kiti lengvai įveiks didesnius atstumus. Nors i3 dizainas patrauklus, ribotas jo nuvažiuojamas atstumas gali trukdyti daugeliui vairuotojų pajusti laisvę ir ryšį.

Skaitykite  Seni dyzeliniai automobiliai nebeturi šansų: ES reikalavimai tampa negailestingi

Fiat 500e

Fiat 500e elektromobilis
Fiat 500e

Vairuotojus, nusivylusius BMW i3 nuotoliu, gali vilioti ikoniškas „Fiat 500e“ stilius ir mažos naudotų automobilių kainos, tačiau šis kompaktiškas elektrinis automobilis turi savų spąstų.

„Fiat 500e“ ribotas realaus pasaulio nuotolis dažnai neatitinka aktyvaus, prie interneto prisijungusio žmogaus poreikių. Jo akumuliatorius retai nuvažiuoja daugiau kaip 130 km vienu įkrovimu, todėl daugelis savininkų dažniau nei norėtų ieško elektros lizdų.

Dėl įkrovimo infrastruktūros kai kuriuose regionuose automobilio savininkai jaučiasi izoliuoti, ypač tie, kurie nori išlikti mobilūs ir įsitraukti į gyvenimą.

Patikimumo problemos, tokios kaip baterijos degradacija ir pasikartojantys elektroniniai gedimai, dar labiau atitolina 500e nuo to, kad tai būtų bejėgis pasirinkimas.

Vairuotojams, ieškantiems elektromobilio, kuris leistų būti arti draugų ir planų, „Fiat 500e“ dažnai netinka.

„Mitsubishi I-Miev“

Nedaug naudotų elektromobilių taip išryškina ankstyvojo elektromobilių įsisavinimo iššūkius kaip „Mitsubishi I-Miev“.

Tiems, kurie nori jaustis pažangiai mąstančios bendruomenės nariais, I-Miev vilioja laikyti šauniu pionieriumi.

Tačiau iš tikrųjų šio modelio savininkai dažnai jaučiasi atskirti nuo elektromobilių judėjimo pažangos.

I-Miev trūkumų gali būti sunku nepastebėti:

  1. Gerokai mažas nuvažiuojamas atstumas (realiai mažiau nei 100 km), keliantis nerimą net ir kuklių kelionių metu.
  2. Senas interjeras ir minimalus komfortas, todėl sunku mėgautis kasdienėmis kelionėmis į darbą ir atgal.
  3. Skurdus įkrovimo infrastruktūros suderinamumas, dar labiau ribojantis kelionių galimybes.
  4. Maža krovinių ir keleivių erdvė, dėl kurios negali naudotis šeimos ir aktyvaus gyvenimo būdo atstovai.

Pasirinkus elektromobilį, žmonės turėtų būti vieningi.

Deja, dėl I-Miev trūkumų jo savininkai dažnai gailisi, kad laukė kažko geresnio.

Chevrolet Spark EV

Nors „Chevrolet Spark EV“ žadėjo įperkamą pradžią elektra varomam automobiliui, jo patrauklumas naudotų automobilių pirkėjams greitai išblėsta.

Dėl apriboto automobilio nuvažiuojamo atstumo – dažnai su naudota baterija jis nuvažiuoja mažiau nei 100 km – automobilis tampa nepraktiškas tiems, kurie nori drąsiai prisijungti prie augančios elektromobilių bendruomenės. Įkrovimo greitis atsilieka nuo naujesnių modelių, todėl savininkams tenka laukti ilgiau, nei jie norėtų.

Interjero erdvė ir konstrukcijos kokybė atrodo pasenusi, trūksta komforto ir ryšio funkcijų, kurios padėtų vairuotojams jaustis įtrauktiems į šiuolaikinę technologiškai išprususią minią.

Skaitykite  Naudoti „Audi“ už įtartinai žemą kainą? Būkite atsargūs! Tai gali būti spąstai

Galimybė įsigyti atsarginių dalių gali būti galvos skausmas, nes „Chevrolet“ pagamino nedidelį kiekį „Spark EV“ ir daugiausia tik tam tikroms rinkoms.

Vairuotojams, siekiantiems priklausyti aktyviai, pažangiai mąstančiai EV scenai, „Spark EV“ palieka per daug kompromisų ir per mažai privalumų.

Pirkdami naudotą elektromobilį, pirkėjai turėtų vengti ankstyvųjų „Nissan Leaf“, BMW i3 su mažomis baterijomis, „Fiat 500e“, „Mitsubishi I-Miev“ ir „Chevrolet Spark EV“. Šie modeliai dažnai susiduria su baterijos degradacijos, mažo nuotolio ar patikimumo problemomis, todėl jie nėra tokie patikimi. Vengdami šių penkių elektromobilių, pirkėjai gali išvengti nusivylimo ir susirasti elektromobilį, kuris būtų malonesnis, praktiškesnis ir nekeltų rūpesčių.

Žymos: naudoti elektromobiliai
Dalintis255DalintisSiųstiDalintis45
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Taip pat skaitykite

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Ar profesionalus vairuotojas gali pūsti iki 0,4 promilės? Paaiškiname su teisės aktais

Ar leidžiama važiuoti motociklu su ausinėmis? Štai ką sako įstatymas

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz