Pirkdami kompaktišką krosoverį, patikimumą laikykite vienu iš svarbiausių veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti. Per daug laiko remonto dirbtuvėse praleidžiantis automobilis gali lemti dideles techninės priežiūros išlaidas, netikėtas prastovas ir nusivylimą.
Neseniai atliktame žurnalo „What Car?“ patikimumo tyrime buvo vertinami problemiškiausi 2025 m. kompaktiniai krosoveriai, atsižvelgiant į gedimų dažnumą, remonto išlaidas ir laiką, praleistą ne kelyje.
Pateikiame tris mažiausiai patikimus modelius, kurių šiais metais reikėtų vengti.
1. „Nissan Juke“ – 50 % patikimumo balų
Pagrindinės problemos: Variklis, akumuliatorius ir elektros sistema
- 31 % savininkų pranešė apie mechaninius gedimus.
- 80 % gedimų automobilis tapo visiškai nevažiuojantis.
- 52 % remonto darbų kainavo daugiau nei 1750 eurų, daugelis jų truko ilgiau nei savaitę.
Nepaisant drąsaus dizaino ir patrauklumo mieste, 2025 m. „Nissan Juke“ užima mažiausiai patikimo kompaktiško krosoverio vietą. Savininkai pranešė apie dažnus variklio gedimus, akumuliatoriaus problemas ir elektros gedimus, todėl šis automobilis pirkėjams tapo brangiu ir nepatogiu pasirinkimu.
2. MG ZS – 81,1 % patikimumo balų
Pagrindinės problemos: Svarbiausios problemos: informacijos ir pramogų sistema, elektronika ir variklio problemos
- 58 % MG ZS savininkų pranešė apie problemas.
- 36 % paveiktų automobilių servise išbuvo ilgiau nei savaitę.
- Nors 89 % remonto išlaidų buvo padengtos pagal garantiją, nepatogumai išliko dideli.
MG ZS gali būti įperkamas pasirinkimas, tačiau jo patikimumas nepateisina lūkesčių. Informacinė ir pramoginė sistema dažnai genda, o apie variklio ir elektros gedimus pranešama dažnai.
3. Skoda Karoq (dyzelinas) – 87,6 % patikimumo balų
Pagrindinės problemos: Kėbulo defektai, oro kondicionieriaus ir elektros gedimai
- 30 % dyzelinių „Karoq“ savininkų pranešė apie gedimus.
- Tik 43 % remonto atvejų buvo taikoma garantija.
- 29 % savininkų už remontą sumokėjo 585-875 eurų.
Nors „Škoda“ turi gerą reputaciją dėl patikimumo, dyzelinės „Karoq“ versijos pasirodė esančios gerokai mažiau patikimos nei benzininiai variantai. Savininkai dažnai skundėsi dėl kėbulo kokybės problemų, blogai veikiančio oro kondicionieriaus ir nuolatinių elektros gedimų.
Ar turėtumėte vengti šių automobilių?
Jei 2025 m. ieškote vairavimo be rūpesčių patirties, gali būti protinga persvarstyti šiuos modelius.
Problemiškiausi 2025 m. kompaktiški krosoveriai:
- „Nissan Juke“ – didelės remonto išlaidos ir dažni gedimai.
- MG ZS – nuolatinės elektros problemos ir informacinių ir pramoginių sistemų gedimai.
- „Skoda Karoq“ (dyzelinis) – kėbulo ir kondicionieriaus gedimai, kurių taisymas brangiai kainuoja.
Geresnės alternatyvos – „Toyota“, „Honda“ ir „Mazda“ modeliai, kurie ilgalaikio patikimumo tyrimuose nuolat užima aukštesnes pozicijas.
Ar esate turėję kurį nors iš šių modelių? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose!