• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

AdBlue skystis – kas tai yra? Į ką turėčiau atkreipti dėmesį prieš jį pildydamas?

pagal Andžej Biaigo
2022.07.30, 12:38
Naujienos
A A
0
adblue skystis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Automobilių technologijų ir išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo srityje Adblue skystis yra labai svarbi sąvoka. Jei jums įdomu, kas yra ši paslaptinga medžiaga ir kokį poveikį ji daro jūsų automobiliui ir aplinkai, pataikėte į tinkamą vietą. Šiame išsamiame vadove gilinsimės į svarbiausią informaciją apie Adblue skystį, pradedant jos sudėtimi, baigiant nauda aplinkai ir poveikiu jūsų dyzelinu varomai transporto priemonei.

Kas yra Adblue skystis?

Adblue skystis, dar žinomas kaip dyzelinių variklių išmetamųjų dujų skystis (DEF), yra netoksiškas, bespalvis ir bekvapis tirpalas. Jį iš esmės sudaro maždaug 32,5 % karbamido ir 67,5 % dejonizuoto vandens, kurių tiksli koncentracija atitinka automobilių specifikacijas. Ši unikali sudėtis sukurta siekiant sumažinti kenksmingų azoto oksidų išmetimą iš dyzelinių variklių.

Kodėl reikia naudoti Adblue skystį?

Naudoti Adblue būtina, kad būtų laikomasi griežtų išmetamųjų teršalų standartų ir sumažintas dyzelinių variklių poveikis aplinkai. Keisdamas kenksmingus azoto oksidus į nekenksmingą azotą ir vandens garus, jis reikšmingai prisideda prie švaresnės oro kokybės ir sveikesnės planetos.

Kaip veikia Adblue skystis?

Adblue veikia taikant sudėtingą procesą, vadinamą selektyviuoju katalitiniu redukavimu (SCR). Šio proceso metu šis tirpalas įpurškiamas į išmetamųjų dujų srautą, kur reaguoja su azoto oksidais ir paverčia juos nekenksmingomis medžiagomis, veiksmingai mažindamas išmetamųjų teršalų kiekį.

Adblue skytis ir tradiciniai dyzeliniai varikliai

Vienas iš pagrindinių skirtumų tarp transporto priemonių, kuriose naudojamas Adblue skystis, ir tradicinių dyzelinių variklių yra jų išmetamų teršalų kiekis. Transporto priemonės su Adblue išmeta gerokai mažiau azoto oksidų, todėl yra ekologiškos ir atitinka išmetamųjų teršalų normas.

Kaip į transporto priemonę įpilti Adblue skystį?

Į savo transporto priemonę Adblue skystį įpilti nesudėtinga. Reikia surasti Adblue bakelį, naudoti tinkamą įrangą ir laikytis rekomenduojamų papildymo procedūrų. Norint išlaikyti Adblue kokybę, labai svarbu ją tinkamai tvarkyti ir laikyti.

adblue pildymas arba keitimas

Adblue skysčio priežiūra

Norint užtikrinti automobilio išmetamųjų teršalų kontrolės sistemos veiksmingumą, būtina reguliariai prižiūrėti Adblue sistemą. Tai reiškia, kad reikia stebėti skysčio lygį, tikrinti, ar nėra nuotėkio, ir naudoti kokybišką skystį.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?

Adblue skyscio naudojimo privalumai

Naudojant Adblue, gaunama keletas privalumų, įskaitant mažesnę taršą ir ilgesnį variklio tarnavimo laiką. Tai nedidelė investicija, duodanti didelę aplinkosauginę ir ekonominę naudą.

Adblue skysčio poveikis aplinkai

Teigiamo Adblue skysčio poveikio aplinkai negalima pervertinti. Žymiai sumažindamas azoto oksidų išmetimą, jis prisideda prie švaresnio oro ir sveikesnės aplinkos, o tai galiausiai naudinga mums visiems.

Dažniausiai pasitaikantys klaidingi įsitikinimai apie Adblue skystį

Apie Adblue sklando keletas mitų ir klaidingų įsitikinimų. Išsklaidykime šiuos nesusipratimus ir paaiškinkime jo naudojimo būdus ir naudą.

  1. Mitas: AdBlue yra tas pats, kas dyzeliniai degalai.
    Faktas: AdBlue nėra dyzelinas. Tai skaidrus, netoksiškas ir nedegus skystis, daugiausia sudarytas iš išgryninto vandens ir automobiliams skirto karbamido. Jis naudojamas atskirame dyzelinių transporto priemonių bake azoto oksidų (NOx) emisijai sumažinti.
  2. Mitas: AdBlue pagerina degalų naudojimo efektyvumą.
    Faktas: AdBlue nepadidina degalų naudojimo efektyvumo. Pagrindinė jo paskirtis – mažinti išmetamųjų teršalų kiekį, skaidant NOx į nekenksmingą azotą ir vandens garus. Jis neturi jokios įtakos variklio galiai ar degalų sąnaudoms.
  3. Mitas: AdBlue kenkia aplinkai.
    Faktas: AdBlue nekenkia aplinkai. Jis padeda sumažinti dyzelinių variklių išmetamų kenksmingų teršalų kiekį, pavyzdžiui, NOx, kurie yra pagrindinis oro taršos šaltinis. Šalutiniai AdBlue cheminės reakcijos produktai yra azotas ir vanduo, kurie nekenkia aplinkai.
  4. Mitas: AdBlue yra brangus ir pinigų švaistymas.
    Faktas: Nors AdBlue padidina dyzelinių transporto priemonių eksploatacijos išlaidas, daugelyje regionų jis yra būtinas, kad būtų laikomasi išmetamųjų teršalų normų. Jo kaina yra palyginti nedidelė, palyginti su nauda, gaunama dėl sumažėjusios taršos ir atitikties išmetamųjų teršalų standartams.
  5. Mitas: AdBlue užšąla šaltuoju metų laiku.
    Faktas: AdBlue užšalimo temperatūra yra apie -11 °C. Tačiau daugumoje transporto priemonių su AdBlue sistemomis įrengti šildymo elementai ir izoliacija, kad neužšaltų. Esant itin šaltoms sąlygoms, svarbu naudoti tinkamą žiemos klasės AdBlue tirpalą, kad jis neužšaltų.
  6. Mitas: AdBlue visur yra vienodas, todėl tinka bet kurio prekės ženklo skystis.
    Faktas: AdBlue turi atitikti tam tikrus kokybės standartus (pvz., ISO 22241), kad būtų užtikrinta, jog jis veikia efektyviai ir nekenkia SCR sistemai. Labai svarbu naudoti aukštos kokybės sertifikuotą AdBlue iš patikimų tiekėjų, kad išvengtumėte galimų problemų su jūsų transporto priemonės išmetamųjų teršalų sistema.
  7. Mitas: galite važiuoti be AdBlue.
    Faktas: Nors techniškai galite važiuoti be AdBlue, dauguma šiuolaikinių dyzelinių transporto priemonių su SCR sistemomis yra užprogramuotos taip, kad esant žemam AdBlue kiekiui sumažintų variklio galią ir galiausiai apribotų transporto priemonės greitį. Nepatartina tarp visų pretaiso skydelio ženklų ignoruoti įspėjimų apie AdBlue, nes tai gali lemti išmetamųjų teršalų kiekio taisyklių nesilaikymą ir galimą SCR sistemos sugadinimą.
Skaitykite  ES iki 2030 m. keičia automobilių taisykles: ką tai reiškia vairuotojams?

Apibendrinant galima teigti, kad Adblue skystis yra labai svarbus komponentas siekiant švaresnio oro ir mažesnės dyzelinių transporto priemonių taršos. Suprasdami jo sudėtį, naudą ir tinkamą naudojimą, galite prisidėti prie tvaresnės ateities.

Žymos: adblue
Dalintis55DalintisSiųstiDalintis10
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz