• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Automobilių gamintojai pripažino klaidą – fiziniai mygtukai grįžta!

pagal Andžej Biaigo
2025.05.01, 18:30
Naujienos
A A
0
moteris naudojasi automobilio multimedija
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Po daugelio metų, kai pirmenybė buvo teikiama elegantiškoms jutikliniams ekranams, pasauliniai automobilių gamintojai keičia kursą. Tokie pramonės gigantai kaip „Volkswagen“, „Tesla“, „Hyundai“ ir „Subaru“ dabar pripažįsta, kad fizinių mygtukų pašalinimas ir didelių skaitmeninių ekranų įdiegimas buvo klaida, ir stengiasi ją ištaisyti.

Per daug ekrano, per mažai praktiškumo

2022–2024 m. pagamintuose automobiliuose dažnai buvo montuojami jutikliniai prietaisų skydai, kuriuose beveik nebuvo tradicinių mygtukų. Nors išvaizda buvo futuristinė, toks dizaino pasirinkimas sukėlė vis didesnį vairuotojų nepasitenkinimą. Valdymas tik liečiant gali blaškyti vairuotojų dėmesį ir didinti pavojų kelyje.

„Volkswagen“: „Šios klaidos nebekartosime“

„Volkswagen“ dizaino vadovas Andreas Mindt žurnalui „Autocar“ sakė: „Gavome atsiliepimų, ir jie yra realūs. Žmonės mėgsta mygtukus. Mes nebekartosime šios klaidos.“ Naujuose modeliuose jau yra mažesni centriniai ekranai ir atkurti fiziniai klimato ir multimedijos valdymo mygtukai, kurie sulaukė vartotojų pagyrimų.

Net „Tesla“ keičiasi

Žinoma dėl minimalistinio interjero, „Tesla“ ilgą laiką naudojo tik jutiklinius valdiklius. Tačiau naujausioje „Model Y“ versijoje dabar yra fiziniai mygtukai dažniausiai naudojamoms funkcijoms, o tai rodo pokyčius netgi skaitmeninio automobilių dizaino srityje.

„Hyundai“ ir „Subaru“ prisijungia prie judėjimo

„Hyundai“ vyriausiasis dizaineris Simonas Loasby patvirtino, kad 2025 ir 2026 m. modeliuose bus naudojami ekranai ir tradiciniai mygtukai. „Mūsų filosofija paprasta: akys į kelią, rankos ant vairo“, – sakė jis.

„Subaru“ taip pat atrodo persvarstanti savo požiūrį. Nors 2025 m. „Forester“ vis dar turi didelį centrinį ekraną, būsimasis 2026 m. „Outback“ grįžta prie vairuotojui patogesnio išdėstymo, pakeisdamas didžiąją dalį jutiklinio ekrano sąsajos fizinių mygtukų, jungiklių ir skalių.

Kodėl tai svarbu saugumui

Vairuotojai visoje Europoje, įskaitant Lietuvą, jau seniai reiškia susirūpinimą, kad ekranais užpildyti prietaisų skydai verčia juos nukreipti žvilgsnį nuo kelio, norint reguliuoti pagrindines funkcijas, pvz., temperatūrą ar garsumą. Fiziniai mygtukai užtikrina intuityvų, taktilinį valdymą ir sumažina kognityvinę naštą vairuojant. Ar savo kitame automobilyje norėtumėte turėti mygtukus, o ne jutiklinius ekranus? Pasidalykite savo nuomone komentaruose žemiau!

Skaitykite  Ką turi žinoti pirkėjai apie Tesla kainų pokyčius?
Žymos: Multimedija
Dalintis110DalintisSiųstiDalintis19
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz