• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 2 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Elektromobilių bumas Europoje – raudona vėliava regiono klimato kaitos tikslams

pagal Andžej Biaigo
2024.04.21, 10:50
Elektromobiliai
A A
0
elektromobiliai aiksteleje
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europoje smarkiai mažėjantys elektromobilių pardavimai yra skaudus įrodymas, kad rinka dar nepasirengusi savarankiškai veikti, todėl vyriausybės įspėjamos teikti didesnę paramą, kol elektromobiliai už prieinamą kainą taps realybe.

Dėl pertekliaus užsikemša uostai, o gamyklos mažina gamybos apimtis, o tai yra raudona vėliava regiono klimato kaitos tikslams ir darbo vietų mažinimo rizikai po masinių „Tesla“ darbuotojų atleidimų šią savaitę.

Be subsidijų daugeliui vairuotojų nebeapsimoka turėti elektromobilį.

Draudimas ir remontas kainuoja brangiau nei vidaus degimo varikliais varomų automobilių, o daugelis būsimų klientų vis dar piktinasi ribota įkrovimo infrastruktūra.

Tuo pat metu dėl sparčios technologinės pažangos ir „Tesla“ kainų karo perpardavimo vertė smarkiai krenta, todėl nuosavybė tampa dar labiau nepasiekiama.

„Mes prarandame pagreitį“, – sakė automobilių pramonės grupės „Mobility Sweden“, kurios pardavimai per pirmąjį ketvirtį smuko beveik penktadaliu, generalinis direktorius Mattias Bergmanas.

„Rinka nebedidėja, o elektromobilių dalis rinkoje iš tikrųjų mažėja.“

Mažiau subsidijų daro įtaką elektromobilių paklausai Europoje
Mažiau subsidijų daro įtaką elektromobilių paklausai Europoje. „Bloomberg“ grafika

Pramonės atstovams jau per vėlu pasukti atgal.

„Volkswagen“, „Mercedes-Benz“, „Stellantis“ ir kiti automobilių gamintojai investavo milijardus ir dabar, net ir sumažėjus paklausai, stengiasi sukurti naujas modelių linijas.

Praėjusį mėnesį, palyginti su praėjusiais metais, pardavimai Europoje sumažėjo 11 proc., o visa rinka atsigręžė atgal, nes Vokietijoje, Švedijoje ir Italijoje elektromobilių pardavimai sumažėjo apie 30 proc.

Šį pokytį lėmė paskatų pokyčiai. Vokietija, siekdama sutaupyti per precedento neturinčią biudžeto krizę, praėjusių metų pabaigoje staiga nutraukė populiarią subsidijų programą, todėl gruodžio mėn. elektromobilių pardavimai sumažėjo perpus.

Vokietijos elektromobilių pardavimų nuosmukis lemia Europos nuosmukį
Vokietijos elektromobilių pardavimų nuosmukis lemia Europos nuosmukį. „Bloomberg“ grafika

Švedijoje, kuri yra viena pažangiausių Europos elektromobilių rinkų (39 proc. pernai parduotų naujų transporto priemonių buvo varomos akumuliatoriais), vyriausybė panaikino lengvatą ir sumažino degalų mokesčius, todėl vidaus degimo varikliais varomi automobiliai tapo dar pigesni.

„Žmonės tiesiog neuždirba tiek, kad galėtų įsigyti šiuos automobilius“, – sakė Prancūzijos tiekėjo „OPmobility“ generalinis direktorius Laurent’as Favre’as.

„Yra atotrūkis tarp pasiūlos ir paklausos, todėl normalu, kad subsidijos nesitęs amžinai. Mus pasivijo realybė.“

Vyriausybės pradeda daryti daugiau su mažesniais ištekliais. Italija svarsto galimybę skirti iki 13 750 eurų subsidijas elektromobilių įsigijimui mažas pajamas gaunančioms šeimoms, kurios keičia dešimtmečių senumo automobilius.

Skaitykite  Ar jau laikas persėsti į elektromobilį? Infrastruktūra keičiasi sparčiai

Prancūzijoje labai populiarios prezidento Emmanuelio Macrono pasiūlytos pigesnės elektromobilių išperkamosios nuomos sutartys neturtingesniems namų ūkiams.

Jungtinėje Karalystėje Lordų rūmai vasario mėn. pareiškė, kad 2022 m. nutraukti privačių pirkėjų iš tinklo įkraunamų transporto priemonių subsidijavimą yra „per anksti“.

Nuo to laiko elektromobilių pardavimai, palyginti su visais naujų automobilių pirkimais, nepakito. Ataskaitoje teigiama, kad reikėtų persvarstyti naujų tikslinių dotacijų skyrimą.

„Subsidijos buvo panaikintos per anksti“, – sakė Andy Palmeris, laikinasis įkrovimo bendrovės „Pod Point“ generalinis direktorius ir buvęs „Aston Martin“ vadovas, – „Vartotojai nenori išleisti palyginti daugiau už elektromobilį, ypač kai įkrovimo infrastruktūra atsilieka.“

„Jei norite paspartinti įsisavinimą, turite sumažinti automobilių kainas, kad automobiliai patektų į 20 000-30 000 JAV dolerių kategoriją.“

Mėnesį „Mercedes EQB“ turintis Naeemas Badiuzzamanas iš Milton Keinso (Anglija) sako, kad yra pasirengęs parduoti automobilį, kurį įsigijo pasinaudojęs įmonės skatinimo programa.

Dėl įkrovimo stotelių stygiaus jis nuolat laukdavo 45 minutes ir net vidutinio atstumo kelionėse turėdavo sustoti ir papildyti akumuliatorių. Kai baigsis dvejų metų nuomos sutartis, Badiuzzamanas planuoja persėsti į hibridinį automobilį.

„Šiuo metu nerekomenduočiau elektromobilio savo šeimai ar draugams“, – sakė jis. „Už pradinio lygio elektromobilio kainą galite įsigyti platų šiek tiek geresnių benzininių automobilių asortimentą.“

Tokios nuotaikos yra bloga žinia ambicingam Europos planui iki 2035 m. palaipsniui atsisakyti naujų vidaus degimo varikliais varomų automobilių pardavimo.

Automobilių gamintojai pradėjo lobistinę veiklą, kad šis planas būtų sušvelnintas arba atidėtas, taip pat kad būtų nustatyti tarpiniai rodikliai, kuriuos jie turėtų pasiekti.

Vis dėlto perėjimas prie elektromobilių tapo labai politizuotas, o neapgalvotos priemonės gali atsiliepti neigiamai. 2018 m. Prancūzijoje vykę geltonųjų liemenių protestai dėl padidintų degalų mokesčių sustabdė šalies gyvenimą.

Jungtinėje Karalystėje, Londone išplėtus miesto itin mažos taršos zoną, prasidėjo vandalizmas.

Vokietijos kraštutinių dešiniųjų partija AfD pasmerkė priverstinį atsisakymą naudoti vidaus degimo varikliais varomus automobilius, ir šis klausimas gali būti svarbus rugsėjo mėn. vyksiančiuose rinkimuose Tiuringijos, Brandenburgo ir Saksonijos žemėse, kur AfD pirmauja apklausose.

Skaitykite  Stovėjimas EV įkrovimo vietoje be įkrovimo? Gresia bauda iki 90 €

„Vartotojai Europoje šiuo metu yra pasimetę, nes vyriausybės pernelyg dažnai keičia elektromobilių subsidijų taisykles“, – sako konsultacinės bendrovės „AlixPartners“ partneris ir vykdomasis direktorius Alexandre’as Marianas. „Iki 2035 m. labai reikalingas tam tikras taisyklių tęstinumas.“

Šaltinis: Automotive News Europe
Žymos: elektromobiliai
Dalintis34DalintisSiųstiDalintis6

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.