„Hyundai“ Prancūzijos padalinio vadovas pagaliau patvirtino, kad naujas šios markės elektromobilis Senajame žemyne debiutuos 2024 m. Tai bus kulminacija pažadų apie norą pristatyti pigų elektromobilį Europoje.
Didžiausių Europos automobilių bendrovių vadovų pasakojimuose vyrauja siekis gaminti pigius elektrinius automobilius. Anksčiau buvo galima išgirsti, kad to padaryti neįmanoma arba tai užtruks ilgai, tačiau problema iškilo, kai į Senąjį žemyną atvyko kinai ir parodė, kad tai vis dėlto įmanoma. Dėl to darbas paspartėjo daug labiau.
Magiškas barjeras, iki kurio nori nusileisti atskiri prekių ženklai, yra 25 000 eurų. Būtent nuo šios maksimalios ribos turėtų prasidėti tokių modelių, kaip „Renault 5“, elektrinis „Fiat Panda“ ar automobilis, kuris bus sukurtas pagal „Volkswagen ID“ koncepciją, kainos. Visa tai daroma siekiant atremti pigių kiniškų automobilių bangą.
„Hyundai“ taip pat kalbėjo apie pigų elektromobilį ir panašu, kad korėjiečiai iš tiesų yra pažengę į priekį. Pirmasis apie tai pranešė „Automotive News Europe“, kuris citavo informatorių, susipažinusį su būsimais „Hyundai“ planais, o vėliau tai patvirtino „Hyundai“ Prancūzijos padalinio vadovas. Tačiau po vieną žingsnį.
Koks bus „Hyundai Casper“? Naujausios žinios apie nebrangų elektromobilį
ANE duomenimis, europinė „Hyundai Casper“ versija bus pristatyta 2024 m. trečiąjį ketvirtį. Tai nedidelis A segmento krosoveris, kuris gaminamas nuo 2021 m. ir iki šiol buvo parduodamas tik Pietų Korėjoje ir Indijoje. Dabar tai pasikeis ir „Casper“ atkeliaus ir į Europą, tačiau pasikeis ir pats „Casper“.
Iki šiol „Casper“ variklių gamą sudarė trys 1.0 R3 benzininiai agregatai. Tačiau dabar jis gaus elektrinį jėgos agregatą, o naujojo „Hyundai“ nuvažiuojamas atstumas turėtų svyruoti tarp 200-300 km. Palyginti su savo korėjietiškai-indiškuoju broliu, jis turėtų pailgėti maždaug 20-25 cm, kad atitiktų europiečių reikalavimus. Todėl vietoj 3595 mm jis bus 3795-3845 mm ilgio.
Kalbėdamas su Prancūzijos „Auto Moto“, šią informaciją patvirtino „Hyundai France“ vadovas Lionel French Keogh. Jis pripažįsta, kad „Casper“ turėtų mesti pirštinę tokiems modeliams kaip „Dacia Spring“ ir „Citroen ë-C3“, nes „Casper“ bus galingesnis ir garantuos didesnį nuvažiuojamą atstumą nei jo rumunų konkurentas, o pagal kainą turėtų pralenkti „Citroen“. Daugiau informacijos tikimasi gauti artimiausiais mėnesiais.