„Volkswagen Group“ kartu su Kinijos partneriu „Xpeng“ sukūrė naują išmaniųjų ir elektrinių automobilių architektūrą, kuri, Vokietijos automobilių gamintojo teigimu, padės pasiūlyti daugiau įperkamų elektrinių automobilių didžiausioje rinkoje.
Trečiadienį „Xpeng“ pareiškime teigiama, kad nuo 2026 m. „VW“ planuoja naudoti Kinijos elektrinę architektūrą (CEA) vietoje sukurtuose „VW“ prekės ženklu pažymėtuose elektromobiliuose.
„Xpeng“ teigė, kad CEA padės partneriams sumažinti Kinijos sukurtos platformos sąnaudas 40 proc., palyginti su „VW“ Vokietijoje sukurta MEB architektūra, sumažinant valdymo blokų skaičių.
Architektūroje naudojamas centrinis kompiuteris ir zoninė struktūra visai elektronikai valdyti, kad būtų galima atlikti tokias funkcijas kaip autonominis vairavimas. „Tesla“ buvo šios architektūros, kuria sumažinamas laidų ir komponentų kiekis automobilyje, kad jis taptų efektyvesnis ir pigesnis, rinkos lyderė.
CEA leis nuolat atnaujinti pažangias funkcijas, pavyzdžiui, autonominio vairavimo funkciją, per orą. Tačiau pirmieji automobiliai, kuriuose bus naudojama naujoji platforma, bus pradėti pardavinėti tik 2026 m., o tokios funkcijos ir ryšys jau dabar yra įprasti daugelyje Kinijos elektromobilių.
2026 m. CEA bus keturių pradinio lygio kompaktinių automobilių pagrindas. Ji taip pat bus naudojama dviejuose su „VW“ ženklu pažymėtuose automobiliuose, kurie kuriami kartu su „Xpeng“ ir skirti vidutinės klasės segmentui, pradedant visureigiu 2026 m.
Pekino šou debiutai
„VW“ teigė, kad ši platforma sumažins elektroninių valdymo sistemų sudėtingumą, todėl sumažės iki 30 proc. elektroninių valdymo blokų ir sumažės sąnaudos.
„Konkurencija yra labai arši, todėl turime pritaikyti savo sąnaudų struktūrą, kad būtume konkurencingi šioje aplinkoje“, – trečiadienį žurnalistams sakė „Volkswagen Group China“ vadovas Ralfas Brandstaetteris. „Tai lemiamas žingsnis kuriant Kinijai pritaikytas išmaniąsias sujungtas transporto priemones ir spartinant mūsų tvirtos strategijos „Kinijoje, Kinijai“ įgyvendinimą.“
Siekdamas parodyti, kokia svarbi „VW“ sėkmei yra Kinijos rinka, automobilių gamintojas kitą savaitę prasidedančioje Pekino automobilių parodoje pristatys 44 visų savo markių modelius. Beveik pusė iš jų bus elektromobiliai, o šešios bus pasaulinės premjeros, sakė Brandstaetteris.
2022 m. pabaigoje „VW“ užleido geriausiai parduodamų automobilių prekės ženklo Kinijoje titulą vietos elektromobilių gamintojui „BYD“. Mažėjant vidaus degimo variklių pardavimams, jos rinkos dalis Kinijoje pernai sumažėjo nuo 18 proc. 2018 m. iki 14 proc.
Praėjusį mėnesį „VW“ pareiškė, kad yra pasirengusi atsisakyti rinkos dalies Kinijoje šiais ir kitais metais, kad pagerintų savo verslą ilguoju laikotarpiu.
Automobilių gamintojas siekia išplėsti savo produktų asortimentą Kinijoje, kad pritrauktų klientų, ypač pradinio ir vidutinio lygio elektromobilių segmente, nes jo dabartinių pasiūlymų kainos dažniausiai yra didesnės nei daugelio Kinijos konkurentų, gaminančių tik elektra varomus automobilius.
„VW ID3“ tapo vienu geriausiai parduodamų elektromobilių Kinijoje po to, kai automobilių gamintojas sumažino kainą šiek tiek daugiau nei 5100 JAV dolerių.
Prisijunkite prie „Elektromobiliai ir Vandeniliniai auto“ grupės.