„Porsche“ gerbėjų nuogąstavimai dėl didesnio cilindrų skaičiaus buvo išsklaidyti – vokiečiai neketina atsisakyti savo 4 litrų V8 ir tokia prievarta jiems negresia. Vis dėlto tai nereiškia, kad artimiausius kelerius metus jis išgyvens nepakitęs.
Išmetamųjų teršalų standartai iš esmės pakeitė Europos automobilių rinką. Korporacijos turėjo visiškai peržiūrėti savo variklių asortimentą, o kai kurie modeliai buvo išimti arba perkelti iš Senojo žemyno. Ankstesnės diskusijos dėl „Euro 7“ standartų tik sustiprino šią baimę. Juk visiems buvo įdomu, kokie varikliai išnyks iš naudojimo pradėjus taikyti naujas taisykles.
Gamintojų ir Europos Sąjungos pasiektas kompromisas galiausiai nelabai pakeis šiuo metu galiojančius lengvųjų automobilių standartus. Būtent dėl šios priežasties daugeliui gerbėjų pabodo viltis išsaugoti gerai pažįstamus ir pamėgtus variklių agregatus.
Vienas iš tokių atvejų buvo patvirtintas per „Formulės 1“ Australijos didžiojo prizo lenktynes, kai „Porsche Panamera“ modelių linijos vadovas Thomas Freimuthas davė interviu vietos portalui „Carsales“. Iš T. Freimutho žodžių matyti, kad 4,0 V8 variklis su dviem turbokompresoriais neišnyks iš vokiečių markės modelių gamos net ir po to, kai 2030 m. įsigalios nauji standartai.
Žinome, kad šis variklis yra parengtas „Euro 7“ standartui, tai nėra problema. Turime pridėti kai kurias dalis, kurios yra kuriamos, tačiau esame pasirengę su V8 varikliu atitikti „Euro 7“ taisykles. Tai bus įmanoma ir be hibridinės sistemos, nes taisyklės buvo šiek tiek pakeistos.
„Porsche Panamera“ modelių linijos vadovas Thomas Freimuthas
Tačiau tai nereiškia, kad šis agregatas be jokių pakeitimų bus montuojamas į būsimus serijinius „Porsche“ automobilius. Freimuthas atkreipia dėmesį į dar vieną elementą, kuris gali turėti įtakos bent jau „Panamera“ vairavimo patirčiai. Kalbama apie tūrio standartus, kurie kasmet vis griežtėja ir prie kurių turi būti pritaikytas visas variklis.
Prisijunkite prie „Taršos patikros reidas“ grupės.