• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Porsche“ ir toliau lieka prie V8. Tačiau yra vienas „bet“

pagal Andžej Biaigo
2024.03.29, 11:02
Naujienos
A A
0
Porsche Panamera Turbo S
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Porsche“ gerbėjų nuogąstavimai dėl didesnio cilindrų skaičiaus buvo išsklaidyti – vokiečiai neketina atsisakyti savo 4 litrų V8 ir tokia prievarta jiems negresia. Vis dėlto tai nereiškia, kad artimiausius kelerius metus jis išgyvens nepakitęs.

Išmetamųjų teršalų standartai iš esmės pakeitė Europos automobilių rinką. Korporacijos turėjo visiškai peržiūrėti savo variklių asortimentą, o kai kurie modeliai buvo išimti arba perkelti iš Senojo žemyno. Ankstesnės diskusijos dėl „Euro 7“ standartų tik sustiprino šią baimę. Juk visiems buvo įdomu, kokie varikliai išnyks iš naudojimo pradėjus taikyti naujas taisykles.

Gamintojų ir Europos Sąjungos pasiektas kompromisas galiausiai nelabai pakeis šiuo metu galiojančius lengvųjų automobilių standartus. Būtent dėl šios priežasties daugeliui gerbėjų pabodo viltis išsaugoti gerai pažįstamus ir pamėgtus variklių agregatus.

Vienas iš tokių atvejų buvo patvirtintas per „Formulės 1“ Australijos didžiojo prizo lenktynes, kai „Porsche Panamera“ modelių linijos vadovas Thomas Freimuthas davė interviu vietos portalui „Carsales“. Iš T. Freimutho žodžių matyti, kad 4,0 V8 variklis su dviem turbokompresoriais neišnyks iš vokiečių markės modelių gamos net ir po to, kai 2030 m. įsigalios nauji standartai.

Žinome, kad šis variklis yra parengtas „Euro 7“ standartui, tai nėra problema. Turime pridėti kai kurias dalis, kurios yra kuriamos, tačiau esame pasirengę su V8 varikliu atitikti „Euro 7“ taisykles. Tai bus įmanoma ir be hibridinės sistemos, nes taisyklės buvo šiek tiek pakeistos.

„Porsche Panamera“ modelių linijos vadovas Thomas Freimuthas

Tačiau tai nereiškia, kad šis agregatas be jokių pakeitimų bus montuojamas į būsimus serijinius „Porsche“ automobilius. Freimuthas atkreipia dėmesį į dar vieną elementą, kuris gali turėti įtakos bent jau „Panamera“ vairavimo patirčiai. Kalbama apie tūrio standartus, kurie kasmet vis griežtėja ir prie kurių turi būti pritaikytas visas variklis.

Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius
Žymos: porschevidaus degimo variklis
Dalintis60DalintisSiųstiDalintis10

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Šie nauji automobiliai per metus praranda iki 50 % vertės

5 naudoti automobiliai, kurių reikėtų vengti – ekspertų įspėjimas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.