• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 16 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Didėjantis komercinių transporto priemonių gamintojų galvos skausmas artėjant 2025 m. CO₂ standartams

pagal Michal Kovalčiuk
2024.11.05, 15:00
Naujienos
A A
0
Renault Master 2024

Renault Master 2024

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Griežtesni CO₂ emisijų standartai: Ką jie reiškia gamintojams ir vartotojams?

2025 m. visoje Europoje, taip pat ir komercinėms transporto priemonėms, įsigalios nauja griežtų CO₂ išmetamųjų teršalų standartų banga. Įgyvendindami agresyvius klimato kaitos tikslus, automobilių gamintojai turės sumažinti lengvųjų automobilių išmetamų teršalų kiekį iki 95 g/km. Nesilaikant šių tikslų gali būti taikomos griežtos finansinės baudos. Komercinių transporto priemonių gamintojams šie standartai yra dar sudėtingesni – šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją reikės sumažinti 17 %, t. y. nuo 185 g/km iki 154 g/km.

Aukšta kartelė komercinių transporto priemonių gamintojams: Klientai priešinasi elektra varomų transporto priemonių pasirinkimui.

Kad atitiktų šias naujas taisykles, didiesiems automobilių gamintojams, tokiems kaip „Stellantis“ ir „Renault“, buvo pavesta gerokai padidinti elektrinių komercinių transporto priemonių rinkos dalį. Bendrovė „Stellantis“, gaminanti „Citroën“, „Fiat“, „Peugeot“ ir „Opel“ mikroautobusus, prognozuoja, kad iki 2025 m. 20 % jų parduodamų komercinių automobilių turės būti elektriniai. „Renault“ tikslas – 18 %. Tačiau šis pokytis susiduria su sunkumais; „DataForce“ duomenys rodo, kad per pirmuosius devynis šių metų mėnesius elektrinių furgonų pardavimai Europoje sudarė tik 6 % rinkos dalies.

„Neįsivaizduoju, kaip su tuo susitvarkysime“, – pripažino Heinz-Juergen Low, ‚Renault‘ komercinių transporto priemonių vadovas, neseniai vykusiame pokalbyje su ‚ Automotive News‘.

Nepaisant to, kad elektrinius modelius siūlo visi pirmaujantys gamintojai, paklausa išlieka maža. Tiesą sakant, pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, elektrinių furgonų pardavimai sumažėjo 3,7 %, o dyzelinu varomų modelių rinkos dalis padidėjo 16 %.

Daugiau nei išlaidos: Pasiekiamumo ir įkrovimo infrastruktūros kliūtys

Lėtas elektrinių komercinių transporto priemonių įsisavinimas susijęs ne tik su kaina. Vartotojų dvejones didina didelės išlaidos, ribotas nuvažiuojamas atstumas ir neišplėtota įkrovimo infrastruktūra.

Pavyzdžiui, „Renault Master E-Tech“ galima įsigyti su 40 kWh arba 87 kWh akumuliatoriumi, kuris pagal WLTP standartus užtikrina atitinkamai 180 km ir 460 km ridą. Kaina išlieka kliūtimi, nes 87 kWh versija kainuoja apie 51 000 eurų netto, o panašus dyzelinu varomas „Renault Master“ kainuoja apie 29 000 eurų netto, nuvažiuoja 1020-1050 km ir vidutiniškai sunaudoja 7,6-7,8 l/100 km degalų.

Skaitykite  Kiek pabrango automobilių draudimas 2025 m.? Nauja analizė

2025 m. standartai: Kainų karas horizonte?

Artėjant 2025 m. komercinių transporto priemonių gamintojams lieka dvi užduotys: didinti elektromobilių (EV) pardavimus ir mažinti dyzelinu varomų variantų skaičių. Jean-Philippe Imparato, naujasis Stellantis COO ir buvęs Alfa Romeo vadovas, numato, kad vienintelis būdas padidinti paklausą gali būti drastiškas elektrinių modelių kainų sumažinimas, galimai panaikinantis pelno maržas. Tačiau ši strategija yra rizikinga, nes nėra garantijos, kad pirkėjai įsigis elektromobilius net ir sumažinus kainas.

Be to, Europos automobilių gamintojams papildomą spaudimą dar labiau didina Kinijos markių, kurios siūlo gerokai pigesnius elektrinius mikroautobusus, konkurencija.

Automobilio praeitis svarbi – CarVertical VIN ataskaita tai atskleis.

Apibendrinimas: artėjant naujiems išmetamųjų teršalų standartams komercinių transporto priemonių gamintojai susiduria su dideliais iššūkiais. Dėl 2025 m. tikslų gali kilti kainų karas, o nors elektrinių transporto priemonių pasirinkimas didėja, klientų pageidavimai ir infrastruktūros apribojimai gali trukdyti greitai jas pritaikyti.

Žymos: co2fiat ducatokrovininis mikroautobusasrenaultStellantis
Dalintis14DalintisSiųstiDalintis2

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.