• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Didžiausi populiarių gamintojų varikliai. Ne tik V8 ir V12

pagal Andžej Biaigo
2024.07.21, 12:10
Naujienos
A A
0
Didžiausi populiarių gamintojų varikliai rolls royce v12
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kadaise automobilių gamybos įmonės nevengdavo gaminti didelių variklių. Štai didžiausi 20 populiarių gamintojų galios agregatai.

Automobilių variklių tobulėjimas natūraliai lėmė, kad dabar automobilius varo palyginti nedideli, bet galingi varikliai. Priešingai nei prieš kelis dešimtmečius, kai automobiliai turėjo didžiulius, bet neefektyvius varomuosius agregatus. Tačiau dabartinę mažinimo tendenciją lemia ne tik tai, kad nebereikia didelių variklių (net ir mažesni išvysto pakankamą galią), bet visų pirma pareiga laikytis griežtų išmetamųjų teršalų standartų – tada mažinimas tampa būtinybe. Todėl dabar sunku rasti naujų automobilių su 6 cilindrų varikliais, jau nekalbant apie V8 ar V12 variklius. Vis rečiau pasitaiko net automobilių, kurių variklio darbinis tūris viršija 2 litrus.

Tačiau anksčiau buvo visai kitaip, nes 5, 6, 7 ar daugiau litrų darbinio tūrio varikliai buvo montuojami į lengvuosius automobilius, kartais masiškai. Surinkome 20 populiarių automobilių gamintojų istorijoje didžiausius variklius, kurie atsidūrė masinės gamybos modeliuose. Kuris iš jų gali pasigirti sukūręs įspūdingiausią variklį? Kviečiame skaityti toliau.

„Alfa Romeo“ – 6.3 R6 variklis

„Alfa Romeo“, kaip ir keletas kitų šiame sąraše esančių automobilių gamintojų, pirmaisiais XX a. dešimtmečiais gamino itin didelius variklius. Didžiausias iš jų buvo montuojamas į G1 modelį 1921-1923 m. Šis 6 cilindrų eilinis agregatas turėjo 70 AG ir galėjo įsibėgėti iki maždaug 138 km/h.

Alfa Romeo automobilis su varikliu 6.3 R6

„Audi“ – 6.3 W12 variklis

6.3 FSI yra unikalus variklio agregatas, naudojamas „Audi A8 L“ D4 kartos automobilyje. Tai ne kas kita, kaip W12 variklis, žinomas iš „Volkswagen Touareg“ ir „Phaeton“, tik jo darbinis tūris padidintas nuo 5998 cm³ iki 6299 cm³. Jis išvysto 500 AG ir 625 Nm be papildomo pripūtimo.

Audi a8 automobilis 6.3 W12 variklis

BMW – 6.75 V12 variklis

BMW gamina įspūdingiausią iki šiol savo variklį… Tai 12 cilindrų N74 agregatas, kurio darbinis tūris 6,0, 6,6 arba 6,75 litro. Šiuo metu gaminamas tik pastarasis, naudojamas „Rolls-Royce“ modeliuose. Jis išvysto 563 AG ir 900 Nm sukimo momentą (dėl dviejų turbokompresorių).

BMW 7 serijos automobilis 6.75 V12 variklis

„Citroen“ – 3.0 V6 variklis

Didžiausias variklis „Citroen“ istorijoje yra… dyzelinis. Tiksliau, tai 3.0 HDi V6, daugiausia žinomas iš C6 limuzino, bet siūlomas ir pigesniame C5. Juose jis išvystė apie 240 AG ir veikė kaip galingiausias variklis gamoje. Jis taip pat buvo montuojamas į „Peugeot“, „Jaguar“ ir „Land Rover“ automobilius.

„Fiat“ – 6.8 V12 variklis

Nedaug kas žino, kad „Fiat“ turi patentuotą V12 variklį. Jis buvo montuojamas 1920-ųjų pradžioje gaminamame „Fiat 520“, vadinamame „Super Fiat“. Jo darbinis tūris buvo 6,8, jis išvystė 90 AG ir leido šiam automobiliui įsibėgėti iki 120 km/val. Buvo pagaminti tik 5 tokie automobiliai, o vėlesniais metais „Fiat“ palaipsniui „perėjo“ prie mažesnių, įperkamesnių automobilių.

Skaitykite  BMW M grįžta su ribota serija – ką žinome iki šiol?
Fiat automobilis 6.8 V12 variklis

„Ford“ – 7,5 V8 variklis

Iš pradžių „Ford“ savo didžiausią variklį (7,5 l V8) naudojo „Lincoln“ ir „Mercury“ markės automobiliuose, o vėliau ir modeliuose su savo logotipu (pvz., „Thunderbird“ ir F serijos pikapuose). Tai vyko daugiausia septintajame dešimtmetyje.

Ford automobilis 7,5 V8 variklis

„Honda“ – 3,9 V8 variklis

Geriausias „Honda“ variklis yra visai ne „Legend“ 3,7 V6 variklis. Dar didesnis agregatas buvo naudojamas „Honda Crossroad“, kuris buvo… Japonijos rinkai skirtas „Land Rover Discovery I“. Šiame automobilyje buvo tik vienas variklis – minėtasis 3,9 V8, išvystantis 182 AG.

Honda automobilis 3,9 V8 variklis

„Land Rover“ – 5.0 V8 variklis

5 litrų V8 variklis „Land Rover“ pasirodė 2009 m. Daugiausia jis buvo montuojamas į aukštesnės klasės „Range Rover“ modelius, kuriuose jis pasižymėjo įspūdingomis charakteristikomis, pavyzdžiui, „Range Rover Sport SVR“ modelyje, įmontavus kompresorių, jis išvystydavo iki 575 AG.

„Lexus“ – 5.7 V8 variklis

Didžiausias variklis „Lexus“ markės istorijoje buvo skirtas prabangiam „visureigiui“ LX, konkrečiai trečios kartos modeliui. Kalbame apie 5,7 V8, kuris išvystė 367 AG ir 530 Nm sukimo momentą. Jis taip pat buvo montuojamas į „Toyota Land Cruiser J20“.

Lexus lx570 automobilis 5.7 V8 variklis

„Mercedes“ – 7.7 R8 variklis

Didžiausias „Mercedes“ variklis buvo montuojamas į 770-ąjį modelį (W150), vadinamą „Grosser“, kas vokiškai reiškia „didesnis“. Pradžioje jis išvystė 155 AG, o dėl pasirenkamo (vėliau standartinio) Rootso kompresoriaus laikinai pasiekė 230 AG. Daugiau kaip tris tonas sveriantis automobilis galėjo įsibėgėti iki 170 km/val.

Mercedes automobilis 7.7 R8 variklis

„Nissan“ – 5.6 V8 variklis

„Infiniti“ 5,6 l variklis laikomas didžiausiu „Nissan“ gaminamu didelės apimties varikliu. Jis daugiausia buvo naudojamas „Navara“ pikape, tačiau taip pat buvo naudojamas visureigiuose, pavyzdžiui, „Armada“ ir „Patrol“, ir net „Pathfinder“.

Nissan automobilis 5.6 V8 variklis

„Opel“ – Variklis 6.0 (8 cilindrų)

„Opel“ savo asortimente taip pat turi 6 litrų variklį. Jis buvo naudojamas 1928-1929 m. „Regent“ modelyje. 108 arklio galių variklis „Regent“ galėjo įsibėgėti iki maždaug 130 km/val. Perėmus „Opel“, „General Motors“ įsakė visus „Regent“ modelius atiduoti į metalo laužą, todėl iki šių dienų neišliko nė vieno.

Opel automobilis variklis 6.0 (8 cilindrų)

„Peugeot“ – 11.1 R6 variklis

Tiesa, tai buvo labai seniai, tačiau „Peugeot“ gali pasigirti sukūrusi net 11,1 litro darbo tūrio variklį. Jis buvo montuojamas į 1908 m. 105 tipo modelį. Jis išvystė apie 60 AG ir leido pasiekti 100 km/h barjerą. Deja, jo nuotraukos neturime.

Skaitykite  Paprasta klaida keičiant alyvą gali sukelti didelių nuostolių

„Porsche“ – 5,7 V10 variklis

2004-2007 m. „Porsche“ mažomis serijomis gamino „Carrera GT“ modelį (galiausiai buvo pagaminta 1270 egzempliorių). Jis turėjo 5,7 l V10 variklį, išvystantį 612 AG, leidžiantį pasiekti maksimalų 330 km/h greitį. Beveik pusė pagamintų „Porsche Carrera GT“ modelių pirkėjus rado JAV.

Porsche automobilis 5,7 V10 variklis

„Renault“ – 9.1 variklis (6 cilindrų)

Prieš pradėdama kurti masinei rinkai skirtus automobilius, „Renault“ praėjusio amžiaus pradžioje gamino išties didžiulius variklius. Pavyzdžiui, 1911-1928 m. gaminti „Renault 40CV“ 7.5 ir 9.1 agregatai: tinkamai modifikuotas automobilis per 24 valandas nuvažiuodavo beveik 4 200 km ir važiuodavo vidutiniu beveik 174 km/h greičiu.

Renault automobilis 9.1 variklis (6 cilindrų)

„Saab“ – 6.0 V8 variklis

Tiesa, tai ne „Saab“ dizainas, o 6 litrų variklis, kuris išėjo iš „General Motors“ „rankų“ ir buvo naudojamas JAV rinkai skirtame visureigyje 9-7X. Įdomu tai, kad jis taip pat buvo naudojamas „Chevrolet Corvette“. 9-7X su šiuo varikliu taip pat yra galingiausias kada nors pagamintas serijinės gamybos „Saab“.

Saab automobilis 6.0 V8 variklis

„Subaru“ – 3.6 B6 variklis

„Subaru“ neturi turtingos didelių variklių gamybos istorijos. Didžiausio titulas atitenka 6 cilindrų 3,6, kuris – tradiciškai šiai markei – yra bokseris. Jis atsidūrė po tokių automobilių, kaip „Subaru Legacy“, „Outback“ ir „Tribeca“, pagamintų po 2010 m., variklių dangčiais.

„Toyota“ – 5.7 V8 variklis

„Toyota“ nesileidžia į kompromisus, kai kalbama apie savo „visureigių“ variklius – tokie modeliai kaip „Sequoia“ ir „Tundra“ po variklio dangčiu turi 5,7 litro V8 variklį, kurio galia yra tiesiog „meškiška“. Galingas agregatas (išvystantis iki 450 AG) taip pat montuojamas į „Toyota Land Cruiser“ ir „Lexus LX“ dvynius.

Toyota automobilis 5.7 V8 variklis

„Volkswagen“ – 6.0 W12 variklis

Automobilių aistruoliai neabejotinai žino 6 litrų W12 variklį, kuris demonstruoja „Volkswagen“ inžinerinius gebėjimus. Dar prieš keliolika metų šis variklis buvo naudojamas „Phaeton“ ir „Touareg“ variklių gamose. Juose jis išvystė atitinkamai 420 AG ir 450 AG.

Volkswagen automobilis 6.0 W12 variklis

„Volvo“ – 4.4 V8 variklis

„Volvo“ niekada negarsėjo dideliais varikliais, palyginti su savo pagrindiniais konkurentais. Grandioziškiausi yra pirmosios kartos XC90 ir antrojo S80 modelio varikliai. Kalbame apie „Yamaha“ sukurtą 315 AG 4,4 V8 variklį.

Žymos: variklisvidaus degimo variklis
Dalintis42DalintisSiųstiDalintis7

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.