• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 13 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Dyzelinių autobusų eros pabaiga. Naujasis ES reglamentas jiems yra mirties nuosprendis

pagal Andžej Biaigo
2024.05.21, 9:20
Naujienos
A A
0
viesasis-transportas-autobusas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europos Sąjunga oficialiai patvirtino naujus sunkiasvorių transporto priemonių išmetamųjų teršalų kiekius. Ypač griežtos nuostatos taikomos miesto autobusams. Griežtesni standartai reiškia, kad šių tipų transporto priemonių su dyzeliniais varikliais eksploatacija baigsis greičiau nei tikėtasi.

Draudimo gaminti ir parduoti vidaus degimo varikliais varomus automobilius kontekste natūraliai daugiausia dėmesio sulaukia naujienos, susijusios su vidaus degimo automobiliais. Tačiau esminiai pakeitimai taikomi visoms šio tipo transporto priemonėms. Dabar Europos Vadovų Taryba nusprendė apie tai pranešti labai garsiai.

2024 m. gegužės 13 d. paskelbtas naujas reglamentas dėl sunkiųjų transporto priemonių išmetamo CO2 kiekio standartų, kuriuo nustatomi nauji išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslai ir papildomos taisyklės, dėl kurių maždaug per dešimtmetį Europos miestų veidas pasikeis iš esmės.

Griežtesni išmetamo CO2 kiekio standartai padės padidinti nulinės taršos transporto priemonių dalį bendrame sunkiųjų transporto priemonių skaičiuje ES, kartu geriau apsaugant ir stiprinant inovacijas šiame sektoriuje ir jo konkurencingumą. Naujosiomis taisyklėmis išplečiama dabartinio reglamento taikymo sritis, kad beveik visoms naujoms sunkiosioms transporto priemonėms, kurių išmetamo CO2 kiekio vertė patvirtinta, (įskaitant mažesnius sunkvežimius, miesto autobusus, tolimojo susisiekimo autobusus ir priekabas) būtų taikomi mažinimo tikslai.

2024 m. gegužės 13 d. Europos Sąjungos Tarybos komunikatas

Didžiausias pokytis – griežtesnis 2030 m. tikslas. Pradinis tikslas buvo sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį 30 proc., palyginti su 1990 m. lygiu, tačiau dabar nustatytas 45 proc. 2035 ir 2040 m. taip pat numatyti papildomi kontroliniai punktai.

  • nuo 2030 m. – 45 proc.
  • nuo 2035 m. – 65 proc.
  • 90 proc. nuo 2040 m.

Sunkiasvorių sunkvežimių, t. y. tokių, kurių bendroji masė didesnė nei 16 tonų, tikslinė vertė taip pat buvo išlaikyta. Šiuo atveju išmetamųjų teršalų kiekio sumažinimo riba buvo 15 proc. ir ES netrukus galės užtikrinti šios nuostatos vykdymą.

ES apdovanojo miesto autobusus. Jie elektra važiuos daug greičiau

Šie standartai bus taikomi beveik visoms sunkiasvorėms transporto priemonėms, pavyzdžiui, traktoriams, autobusams, priekaboms ir sunkvežimiams. Vėliau, 2035 m., taisyklės bus taikomos specializuotoms transporto priemonėms, tačiau lygiai nebus taikomi medicinos tarnyboms, ugniagesiams, ginkluotosioms pajėgoms, teisėsaugos institucijoms, kalnakasybos pramonei ar žemės ūkiui.

Skaitykite  „Mazda“ atšaukia 180 tūkst. automobilių: pavojus dėl oro pagalvių ir posūkių signalų

Tačiau miesto autobusų atveju yra kitaip. Pagal naujausią Europos Vadovų Tarybos reglamentą iki 2035 m. visos tokios transporto priemonės turės būti nulinės emisijos. Dar daugiau, tikimasi, kad 2030 m. šis rodiklis jau sieks 90%, o tai reiškia, kad tikrai turėtume ruoštis lėtai dyzelinu varomų autobusų pabaigai.

Tačiau ES nusprendė padaryti išimtį tarpmiestiniams autobusams. Šiame teisės akte jie bus laikomi miesto autobusais ir jiems bus taikomi pirmiau nurodyti tikslai.

Automobilio apsauga nuo vagysčių ir stichijų – pasitikrinkite Kasko pasiūlymus internetu.
Žymos: autobusaidyzelinis varikliseuropaEuropos Sąjungamiesto autobusai
Dalintis30DalintisSiųstiDalintis5

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.