• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 18 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Eismas

Įstatymo projektas: kelių tvarkymui – papildomi 30 mln. eurų

pagal Andžej Biaigo
2023.02.13, 7:09
Eismas
A A
0
Keiciasi Keliu eismo taisykles ka reikia zinoti apie eismo tvarka greitejimo ir letejimo juostose
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Vyriausybei nusprendus per ateinanti laikotarpį dar labiau mažinti lėšas kelių tinklo priežiūrai ir jo plėtrai, Seimo narys Eugenijus Sabutis įregistravo įstatymų pataisas, kuriomis siūloma surenkamas automobilių taršos mokesčio pajamas nukreipti į kelių tvarkymą.

Pasak Seimo Lietuvos socialdemokratų partijos frakcijos seniūno pavaduotojo E. Sabučio, toks pakeitimas leistų papildomai finansuoti gana apleistą kelių tinklo infrastruktūrą, o šios lėšos galėtų paspartinti ir avarinės būklės tiltų remontą.

Nebijokite netikėtumų – apskaičiuokite Kasko draudimo kainą vos per minutę.

Kelių priežiūros ir plėtros programos bei Motorinių transporto priemonių registracijos mokesčio įstatymų projektus registravęs Seimo narys pabrėžia, kad kelių sektorius dėl nepakankamo finansavimo drastiškai blogėja kasmet, todėl jam privaloma ieškoti papildomų lėšų.

„Jeigu artimiausiu metu į kelių finansavimą nebus įlieta didesnio piniginių lėšų srauto, galime išvysti dar ne vieną įgriuvusio tilto Kėdainiuose istoriją, bet, atrodo, kad net ir šis atvejis Vyriausybės atstovų nepriverčia daryti ryžtingesnių sprendimų. Susisiekimo ministras tik perstumdo kelių biudžeto eilutes, imituodamas lėšų didinimą, bet viskas, ką jis daro, – tai manipuliavimas skaičiais. Finansų ministrė Gintarė Skaistė užėmė dar keistesnę poziciją – apkaltino buvusią valdžią, užmiršdama, kad jos vadovaujama ministerija spėjo suformuoti jau trečią valstybės biudžetą“, – stebisi socialdemokratas.

E. Sabutis pabrėžia, kad keliai apleisti, o pati susisiekimo infrastruktūra merdėja. Dabartinis finansavimas, pasak jo, nebeužtikrina net esančio kelių tinklo išsaugojimo, apie esminius plėtros projektus jau net nebeverta ir galvoti. „Lėšų skyrimas ir pati Vyriausybės pozicija dėl kelių būklės bei eismo saugumo jau tampa tragikomedija. Šiems metams finansavimas lieka toks pat mažas. Kitiems dvejiems metams Vyriausybė skiria dar kukliau – papildomai nurėžia po 20 mln. eurų“, – sako Seimo narys. Jo nuomone, tokia finansavimo politika, kurią taiko valdantieji, tai yra tiesus kelias į dar gilesnę prarają.  Anot socialdemokrato, Lietuvoje įsibėgėjusi infliacija itin skaudžiai smogė šiam strateginiam sektoriui: medžiagos, remontas ir kelių tiesimo darbai pabrango apie 30 proc., o sumos iš biudžeto skiriamos tos pačios ar net mažesnės. Problemos kaupiasi, jos niekur nedingsta, kelių infrastruktūra toliau nyksta akyse – Kėdainių tilto atvejis, parlamentaro teigimu, tai puikiai įrodo, todėl sunkiai suvokiama, kokia logika vadovaujasi tiek susisiekimo ministras, tiek visa dešiniųjų Vyriausybė.

Skaitykite  Nuo liepos – daugiau mokamų kelių: ką žinoti vežėjams?

„Valdančiųjų žadėtų naujų finansavimo instrumentų nėra iki šiol. Dėl įgriuvusių tiltų ir nustekentų kelių kaltinami visi aplink, o kelių sąskaita toliau dangstomos kitos biudžeto skylės. Toks yra šiuo metu Vyriausybės požiūris, o tai yra sisteminė klaida“, – pabrėžia Seimo narys.

E. Sabučio įsitikinimu, sprendimų dėl kelių būklės gerinimo nebuvimas ir jų atidėjimas į ateitį gali atsisukti kitu galu – vėliau kapitališkai tvarkyti kelius kainuos daug brangiau, šis sektorius reikalaus milijardinių investicijų. „Tai tiksinti bomba, kuri gali sprogti bet kuriuo metu, o sutvarkyti sprogimo padarinius kasmet pareikalaus žymiai didesnių pinigų, todėl papildomų priemonių reikia jau šiuo metu“, – teigia parlamentaras.

Seimo narys siūlo surenkamomis pajamomis iš automobilių registracijos mokesčio papildyti Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) sąmatą. Tai būtų vienas iš būdų didinti bendrą kelių finansavimą. „Šio mokesčio mokėtojai – automobilių savininkai ar vairuotojai – turi aiškiai žinoti, kur nueina gyventojų sunešamas mokestis. Tiek Finansų ministerija, tiek Aplinkos ministerija šiandien iki galo negali aiškiai atsakyti, kokiai sričiai skiriami pinigai iš šio mokesčio. Atrodo, kad jie tiesiog paskęsta bendrame biudžete. Esu įsitikinęs, kad žmonės tikrai neprieštarautų, jog jų sumokamais pinigais būtų gerinami keliai“, – mano parlamentaras.

Remiantis „Regitra“ pateiktais duomenimis, šio mokesčio surenkamumas yra stabilus ir praktiškai nekintantis, pajamos kasmet siekia daugiau kaip 30 mln. eurų. Ši suma iš dalies leistų amortizuoti Vyriausybės sprendimą mažinti lėšas KPPP.

Dalintis3DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Taip pat skaitykite

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Populiariausi hibridiniai automobiliai 2025 metais – kurie verti dėmesio?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.