• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 2 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Elektromobilių baterijų antras gyvenimas – milijardinis verslas iki 2035 m.

pagal Andžej Biaigo
2025.02.03, 11:30
Elektromobiliai, Naujienos
A A
0
toyota hibridinis automobilis baterija

Sugedusios „Toyota“ hibridinio akumuliatoriaus ląstelės. Atkreipkite dėmesį į raudonais taškais pažymėtas įtampas ir teisingas įtampas (be taškų). EV Clinic / X

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Elektromobilių (EV) revoliucija lemia didelius pokyčius automobilių pramonėje, tačiau ji taip pat kelia didelį iššūkį – kas nutiks milijonams panaudotų EV baterijų, kai pasibaigs jų pirmojo naudojimo laikas?

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.

Ekspertai prognozuoja, kad iki 2035 m. antrojo naudojimo EV baterijų rinkos vertė gali siekti daugiau nei 4,1 mlrd. eurų. Užuot išmetus šiuos akumuliatorius, juos galima panaudoti energijos kaupimo sprendimams, taip pratęsiant jų naudingumą keleriems metams ar net dešimtmečiams po jų pirminio naudojimo automobiliuose.

Kodėl elektromobilių baterijoms reikia antro gyvenimo

Ličio jonų akumuliatorius yra brangiausias ir svarbiausias elektrinės transporto priemonės komponentas. Tačiau net ir tada, kai elektromobilio akumuliatorius praranda savo efektyvumą naudojant automobilį, jis vis dar gali išlaikyti iki 70-80 % savo pradinės talpos. Dėl to juos puikiai galima pakartotinai naudoti kitose srityse, pavyzdžiui, tinklo energijos kaupimo ar atsarginio maitinimo sistemose.

toyota hibridinio automobilio baterija
Toyota hibridinio automobilio baterija

Be to, netinkamai utilizuojami šie akumuliatoriai dėl juose esančių cheminių medžiagų gali kelti pavojų aplinkai. Tvarus „pakartotinio naudojimo, paskirties keitimo, perdirbimo“ metodas būtų ne tik naudingas aplinkai, bet ir sukurtų didžiules verslo galimybes.

Kaip auga antrinio naudojimo akumuliatorių rinka

Jungtinės Karalystės tyrimų bendrovės „IDTechEx“ duomenimis, antrinio naudojimo elektromobilių akumuliatorių rinkai teks svarbus vaidmuo pasauliniu mastu siekiant tvarių energetikos sprendimų. Užuot gavus naujas žaliavas, pakartotinai panaudojant esamus akumuliatorius galima sumažinti priklausomybę nuo kasybos ir sumažinti akumuliatorių gamybos poveikį aplinkai.

  • Kasmet į kelius išvažiuoja milijonai elektromobilių, o tai reiškia, kad netrukus reikės pakeisti milijonus baterijų.
  • Įmonės daug investuoja į akumuliatorių paskirties keitimą, kurdamos ekonomiškai efektyvias naujų akumuliatorių gamybos alternatyvas.
  • Kinija ir ES jau nustatė taisykles, reikalaujančias, kad iki 2031 m. naujuose elektromobilių akumuliatoriuose būtų minimali perdirbtų medžiagų dalis.

Iššūkiai, su kuriais susiduria antrojo naudojimo elektromobilių baterijų rinka

elektromobiliu bateriju perdirbimas 2
Elektromobilių baterijų perdirbimas

Nepaisant didžiulio potencialo, norint, kad antrinio naudojimo akumuliatorių pramonė iš tikrųjų įsibėgėtų, reikia išspręsti keletą pagrindinių uždavinių:

  • Baterijų surinkimas ir logistika – panaudotų baterijų gabenimas dideliais atstumais tebėra brangus ir neefektyvus.
  • Testavimas ir rūšiavimas – nustatant, kurias baterijas galima panaudoti pakartotinai, o kurias reikia perdirbti, reikia atlikti daug laiko reikalaujančius rankinius patikrinimus.
  • Didelės pakartotinio naudojimo išlaidos – senų baterijų išardymas, testavimas ir pakartotinis naudojimas reikalauja didelių darbo ir technologinių investicijų.
  • Standartizavimo problemos – Skirtingi automobilių gamintojai naudoja skirtingos konstrukcijos akumuliatorius, todėl sunkiau sukurti universalius pakartotinio naudojimo sprendimus.
Skaitykite  Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Tačiau mažėjant ličio kainoms ir didėjant investicijoms į akumuliatorių perdirbimo infrastruktūrą, artimiausiais metais šie iššūkiai gali būti palaipsniui įveikti.

Kaip bus naudojamos pakartotinai panaudotos elektromobilių baterijos

Antrinio naudojimo baterijų rinka – tai ne tik taupymas, bet ir energetikos sektoriaus pertvarkymas. Štai keletas perspektyviausių panaudojimo būdų:

  • Energijos saugojimas tinkle – pakartotinai panaudoti akumuliatoriai gali saugoti elektros energiją, gaunamą iš saulės baterijų ir vėjo jėgainių, todėl atsinaujinančioji energija taps patikimesnė.
  • Namų akumuliatorių sistemos – namų savininkai gali naudoti antrinio naudojimo akumuliatorius atsarginei energijos kopijai, taip sumažindami priklausomybę nuo elektros tinklo.
  • Pramonės energijos sprendimai – didelės įmonės gali integruoti panaudotus elektromobilių akumuliatorius į savo energijos valdymo sistemas, taip sumažindamos išlaidas.
  • Viešasis transportas ir išmanieji miestai – kai kuriuose miestuose eksperimentuojama su panaudotais elektromobilių akumuliatoriais gatvių apšvietimo, autobusų ir net elektrinių keltų sistemų maitinimui.

Elektromobilių akumuliatorių ateitis: Kas toliau?

Ateinantis dešimtmetis bus lemiamas formuojant antrojo naudojimo elektromobilių baterijų ateitį. Tinkamai investavus ir įgyvendinus tinkamą politiką, šios baterijos gali tapti svarbia pasaulinės energetikos sistemos dalimi, sumažinti atliekų kiekį ir padaryti elektromobilius dar tvaresnius.

Ar svarstytumėte galimybę ateityje perdirbti arba pakeisti savo elektromobilio baterijos paskirtį? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!

UŽDARYTI
Žymos: elektromobilių akumuliatoriaielektromobilių baterijoselektromobilių baterijų antras gyvenimas
Dalintis61DalintisSiųstiDalintis11
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
1 Komentuoti
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Agresijos protrūkis Vilniuje konflikte vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

Agresijos protrūkis Vilniuje – konflikto metu vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Vilniuje vairuotojai apvažiavo spūstį per perėją iš priešpriešos

Vilniuje vairuotojai apvažiavo spūstį per perėją iš priešpriešos

0

Taip pat skaitykite

Vairuoji seną dyzelį? Netrukus gali nebepraeiti TA

Šie naudoti automobiliai beveik negenda net po 10 metų

Tragiška BMW avarija Krosne: 18 sužeistųjų, tarp jų vaikas

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

Mirtina motociklo avarija Kaune: liudininkas teigia, kad paauglys nekaltas

4 blogiausi benziniai varikliai – mechanikai pataria vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.