• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 30 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Hibridinių dyzelių ateitis: „Audi“ pristato pažangų „MHEV Plus“

pagal Andžej Biaigo
2025.01.31, 10:28
Naujienos
A A
0
Hibridinių dyzelių ateitis Audi pristato pažangų MHEV Plus

Mikrohibridinė sistema leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir keliais procentais padidinti varomąją galią.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Audi“ pristatė savo naujausią hibridinę technologiją „MHEV Plus“, kuri debiutuos naujuose „Audi A5“ ir Q5 modeliuose. Šia patobulinta lengvojo hibrido sistema siekiama padidinti degalų naudojimo efektyvumą, sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį ir užtikrinti sklandesnį vairavimą, kartu pailginant vidaus degimo variklių tarnavimo laiką.

Kas yra „MHEV Plus“?

Jau daugelį metų „Volkswagen“ grupės automobiliuose naudojamos lengvosios hibridinės sistemos (MHEV), dažnai vairuotojams to net nesuvokiant. Šios sistemos padeda sumažinti degalų sąnaudas ir išmetamųjų teršalų kiekį, padėdamos vidaus degimo varikliui greitėjant ir leisdamos sklandžiau įsibėgėti.

Tačiau „MHEV Plus“ ši koncepcija žengia dar vieną žingsnį į priekį – prie transmisijos prijungiamas nedidelis elektros variklis, užtikrinantis didesnį efektyvumą ir geresnę važiavimo dinamiką.

audi a5 mhev plus
„Audi“ „MHEV Plus“ sistemos schema

Kaip veikia „MHEV Plus“?

Naujoji „Audi“ sistema vis dar remiasi diržu varomu starteriu-generatoriumi, tačiau yra vienas esminis skirtumas:

  • Dabar transmisijoje integruotas 24 arklio galių (18 kW) variklis, kuris užtikrina iki 230 Nm sukimo momentą.
  • Didesnis ličio jonų akumuliatorius – 1,7 kWh akumuliatoriuje kaupiama energija, kad būtų galima ilgiau važiuoti tik elektra važiuojant nedideliu greičiu.
  • Atnaujinta aušinimo sistema – visi pagrindiniai komponentai aušinami skysčiu, kad būtų našesni ir ilgaamžiškesni.

Tokia sąranka leidžia važiuoti elektra trumpais atstumais, ypač lėtai įsibėgėjant, atliekant stovėjimo manevrus ir palaikant pastovų greitį. Ji taip pat leidžia hibridinį veikimą iki 140 km/val. greičiu, padėdama sumažinti degalų sąnaudas ir išmetamo CO2 kiekį.

Degalų taupymas ir našumo privalumai

Pasak „Audi“, „MHEV Plus“ sistema, priklausomai nuo variklio konfigūracijos, leidžia sutaupyti išmatuojamą degalų kiekį:

  • Audi A5 2.0 TDI (150 kW dyzelinas) – sutaupoma iki 0,38 litro 100 km
  • Audi A5 3.0 TFSI (270 kW V6 quattro) – sutaupoma iki 0,74 litro 100 km.

Nors šie skaičiai gali atrodyti nedideli, jie susumuojami nuvažiavus tūkstančius kilometrų, ypač atsižvelgiant į kylančias degalų kainas ir griežtesnius išmetamųjų teršalų reglamentus Europoje.

  • Kodėl svarbus „MHEV Plus“
  • Efektyvesnis važiavimas mieste – sistema leidžia važiuoti trumpais atstumais elektra, todėl sumažėja variklio nusidėvėjimas ir pagerėja degalų ekonomija važiuojant sustojus ir važiuojant.
  • Mažesnė CO2 emisija – padeda automobilių gamintojams laikytis griežtų ES taisyklių ir išvengti baudų.
  • Sklandesnis greitėjimas – Elektros variklis padeda varikliui įsibėgėjant ir aplenkiant, todėl vairavimas tampa jautresnis.
  • Ilgesnis variklio tarnavimo laikas – mažesnė vidaus degimo variklio apkrova reiškia, kad laikui bėgant jis mažiau dėvisi.
Skaitykite  Nuo 2035 m. – ES uždraus benzininius ir dyzelinius automobilius

Europoje hibridinių automobilių pardavimai viršija benzininių automobilių pardavimus, todėl „Audi“ „MHEV Plus“ technologija užtikrina, kad dyzeliniai varikliai išliktų aktualūs vis labiau elektrifikuotoje rinkoje.

„Audi“ „MHEV Plus“ sistema – tai reikšmingas žingsnis į priekį lengvojo hibridinio variklio technologijos srityje, kurioje suderintas efektyvumas, našumas ir mažesnė tarša. Nors visiškai elektrinių variklių naudojimas ir toliau auga, ši hibridinė naujovė įrodo, kad vidaus degimo varikliams vis dar lieka vietos ateities mobilume.

Ar svarstytumėte galimybę įsigyti hibridinį dyzelinį automobilį, pavyzdžiui, naująjį „Audi A5“ arba Q5? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!

Žymos: audihibridiniai dyzeliniai automobiliaiMHEV Plus
Dalintis24DalintisSiųstiDalintis4
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
1 Komentuoti
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Šie nauji automobiliai per metus praranda iki 50 % vertės

5 naudoti automobiliai, kurių reikėtų vengti – ekspertų įspėjimas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz