• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 19 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Kalėjimo bausmės „Volkswagen“ vadovams: vairuotojai prarado 2,1 mlrd. €

pagal Andžej Biaigo
2025.05.28, 14:29
Naujienos
A A
0
dyzelinio automobilio ismetamuju duju patikra
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Praėjus beveik dešimtmečiui po „Dieselgate“ skandalo, sukrėtusio automobilių pasaulį, Vokietijos teismas skyrė laisvės atėmimo bausmę keturiems buvusiems „Volkswagen“ vadovams už jų vaidmenį klastojant transporto priemonių išmetamųjų teršalų bandymus. Šis sukčiavimas transporto priemonių savininkams padarė apie 2,1 mlrd. eurų nuostolių.

Brunsviko teisme paskelbti nuosprendžiai

2025 m. gegužės 27 d. Brunsviko regioninis teismas nuteisė keturis buvusius „Volkswagen“ vadovus. Jensas Hadleris, kuris nuo 2007 iki 2011 m. vadovavo dyzelinių variklių kūrimui, gavo 4,5 metų laisvės atėmimo bausmę už tai, kad sudarė sąlygas parduoti daugiau nei 2 milijonus transporto priemonių su suklastotais išmetamųjų teršalų duomenimis. Buvęs vyriausiasis inžinierius Hanno Jeldenas buvo nuteistas kalėti 2 metus ir 7 mėnesius už beveik 3 milijonų neatitinkančių reikalavimų automobilių pardavimą.

Kitas buvęs vadovas Heinzas-Jakobas Neusseris gavo lygtinę 1 metų ir 3 mėnesių laisvės atėmimo bausmę, o žemesnio lygio vadovas, žinomas kaip Thorstenas D., gavo lygtinę 1 metų ir 10 mėnesių laisvės atėmimo bausmę. Visi kaltinamieji neigė kaltinimus, tačiau tik vienas planuoja apskųsti sprendimą.

  • Jens Hadler – 4,5 metų kalėjimo
  • Hanno Jelden – 2 metai 7 mėnesiai
  • Heinz-Jakob Neusser – 1 metai 3 mėnesiai (atidėliotinas)
  • Thorsten D. – 1 metai 10 mėnesių (atidėliotinas)

Dyzelgeitas: kaip prasidėjo skandalas

Dyzelgeito skandalas kilo 2015 m. rugsėjį, kai JAV valdžios institucijos nustatė, kad tam tikros VW transporto priemonės atitiko išmetamųjų teršalų standartus tik laboratorinių bandymų metu. Programinėje įrangoje įmontuotas išderinimo įtaisas galėjo aptikti bandymo sąlygas ir atitinkamai pakoreguoti variklio išmetamųjų teršalų kiekį. Realaus vairavimo metu azoto oksido (NOx) išmetimas buvo gerokai didesnis nei leidžiama.

„Volkswagen“ naudojo NOx absorbavimo sistemą, kuri sumažino išmetimą laboratorinių bandymų metu, tačiau buvo neveiksminga nuolatiniam naudojimui dėl padidėjusių degalų sąnaudų. Tai lėmė plačiai paplitusį sukčiavimą milijonuose transporto priemonių.

Pasekmės ir technologiniai pokyčiai

Po skandalo „Volkswagen“ įdiegė SCR (selektyvios katalizinės redukcijos) sistemas, naudojančias „AdBlue“ dyzeliniuose automobiliuose, kad atitiktų reikalavimus. Esamiems automobiliams buvo atnaujinti programinės įrangos atnaujinimai, o kartais ir techninės įrangos modifikacijos.

Nepaisant atsako, „Volkswagen“ vien JAV sumokėjo daugiau nei 33 mlrd. eurų baudų, techninės priežiūros kampanijų ir teisinių susitarimų. Bendrovei gresia dar 9 mlrd. eurų investuotojų ieškinių ir, kaip manoma, ji padarė 2,1 mlrd. eurų nuostolių automobilių savininkams visame pasaulyje.

Skaitykite  „Audi“ keičia planus: atsisako vidaus degimo variklių pabaigos

Teismo laukia dar 31 atsakovas

Nuo teismo pradžios 2021 m. Brunsviko teismas surengė 175 posėdžius. Dar 31 su „Dieselgate“ byla susijusio asmens bylos vis dar nagrinėjamos, o tai pabrėžia didžiulį skandalo mastą ir ilgalaikį poveikį.

Kas toliau laukia dyzelino Europoje?

Dyzelinių variklių registracijai Europoje nukritus žemiau 10 % ir šalims griežtinant išmetamųjų teršalų įstatymus, „Dieselgate“ paspartino perėjimą prie elektrifikacijos. Nuo to laiko „Volkswagen“ daug investavo į elektrines transporto priemones, kad atkurtų savo reputaciją ir užtikrintų savo modelių asortimento ateitį.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: Dieselgatevolkswagen
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Geriausi Euro 6 dyzeliai iki 1,6 l – šie modeliai įvažiuos į visas švaraus transporto zonas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz