• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Kodėl neverta pirkti naudoto automobilio?

pagal Andžej Biaigo
2023.12.10, 11:35
Naujienos
A A
0
kodel neverta pirkti naudoto automobilio ranku paspaudimas
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Lietuviai mėgsta naudotus automobilius. Tačiau yra priežasčių, dėl kurių neverta pirkti naudoto automobilio. Verta jas žinoti.

Infliacija ir didėjančios pragyvenimo išlaidos daugelį žmonių, ne tik Lietuvoje, skatina taupyti. Vienas iš būdų tai padaryti gali būti naudoto automobilio pirkimas. Teoriškai viskas skamba gerai. Kelerių metų senumo automobilį galima sumedžioti už trečdalį jo pradinės vertės. Arba pigiau. Idealus scenarijus? Deja, ne. Verta iš anksto pasiruošti, kad anksčiau ar vėliau „kažkas nutiks“. Deja, tai dažnai reiškia apsilankymą autoservise. Kiek? Vienareikšmiškai atsakyti neįmanoma. Viskas priklauso nuo automobilio ir problemos masto.

Todėl perkant naudotą transporto priemonę verta tai daryti sąmoningai. Pageidautina su priežastimis, dėl kurių neverta pirkti naudoto automobilio.

Ribota dažų paletė

Dažų spalva turi labai didelę įtaką automobilio išvaizdai ar net įvaizdžiui – ji gali suteikti dinamiškumo arba elegancijos. Naudotų automobilių atveju tam tikros spalvos gali net pastebimai padidinti transporto priemonės vertę. Viena iš priežasčių yra ta, kad naudotų automobilių rinkoje dažų pasirinkimas yra ribotas. Dauguma pirkėjų renkasi juodą, pilką, baltą arba mėlyną spalvą. Geltoni, oranžiniai, žali ar net raudoni atspalviai pasitaiko rečiau. Norintys išsiskirti iš minios automobilio spalva gali ieškoti lūkesčius atitinkančio naudoto automobilio. Kalbant apie naujus automobilius, viskas kur kas paprasčiau – tereikia pasirinkti vieną iš galimų dažų.

Mažiau galimybių įsigyti didelių variklių

mercedes benz automobilis su v8 varikliu

Didelė naujo automobilio kaina, metinių transporto priemonės įmokų suma arba baimė dėl didelių kuro sąnaudų ribojo galingų versijų pardavimus net ir turtingose šalyse. Tie, kurie domisi galingu automobiliu su dideliu varikliu, ypač populiarios markės, neturės didelės pasirinkimo laisvės.

Tuščia, pustuštė arba vidutinė komplektacija

Analogiška situacija kaip ir su varikliais – geriausios konfigūracijos versijos yra brangios arba… labai brangios, todėl daugelis pirkėjų jų vengia. Panaši situacija buvo ir su pasirinkimo galimybėmis. Nedaugelis rinkosi viską, kas buvo prieinama. Dėl to antrinės rinkos pagrindą sudaro vidutiniškai sukomplektuoti automobiliai. Žinoma, oro kondicionierius ar radijas yra beveik standartinė įranga, tačiau to paties negalima pasakyti, pavyzdžiui, apie šildomas sėdynes, daugiafunkcinį vairą ar panoraminį stogą.

Skaitykite  Ar vairuojate „Honda Accord“? Šis gedimas gali baigtis avarija

Nežinomas automobilio naudojimas

Ar galima tikėtis, kad asmuo, kuris 2 ar 3 metus nuomojasi arba lizingu yra pasiemęs automobilį, o paskui grąžina jį pardavėjui ir pasiima kitą, laikys jį savo nuosavu? Deja, ne. Prie to prisideda ir daugelio vairuotojų nepakankamas informuotumas apie pagrindinius dalykus, pavyzdžiui, švelniai elgtis su šaltu varikliu arba reguliariai tikrinti alyvą. Ar esame tikri, kad transporto priemonė su vilkimo įtaisu nebuvo reguliariai naudojama važiuojant su sunkia priekaba? O gal, siekiant sutaupyti, automobilių parkas buvo prižiūrimas brangiai ir nesilaikant gamintojo rekomendacijų? Todėl gali paaiškėti, kad šviežias automobilis yra „pavargęs“. Taip pat skaitykite: „Ar būtina šildyti variklį po šaltos nakties?“.

Ne visada naudingas aptarnavimo būdas

technine prieziura serviso darbuotojas

Techninė priežiūra yra akivaizdus privalumas – įgaliotosiose atstovybėse nėra jokių trumpų kelių, o pažeisti, susidėvėję ar galimai susidėvėję komponentai keičiami naujais. Deja, aptarnavimas pagal gamintojo rekomendacijas ne visada yra naudingas. Tereikia paminėti, pavyzdžiui, tepalų keitimą kas dvejus metus arba kas 30 000 km. Tam tikromis sąlygomis tai gali pasiteisinti. Tačiau kai vožtuvų mechanizmas silpnas, tepimo sistemos pajėgumas mažas, dažnas DPF regeneravimas praskiedžia alyvą nesudegusiais degalais, du alyvos keitimai per 60 000 km arba ketverius metus gali pasirodyti pernelyg reti. O kas nenorėtų pirkti tokio šviežio, naudoto automobilio….

Nuvažiuotų kilometrų skaičių gali būti suklastotas

automobilio rida

Už ridos klastojimą yra baudžiama. Tačiau šį nusikaltimą nustatyti sunku, be to, ši praktika klesti visoje Europoje. Todėl mūsų pardavėjui nereikia klastoti odometro skaitiklio. Gali būti, kad… kažkas tai padarė už jį. Ir vargu ar odometrų klastojimas taps praeitimi. Jau vien dėl to, kad išperkamosios nuomos ar naujų transporto priemonių nuomos atveju taikomi ridos apribojimai. Pagunda nuvažiuoti daugiau ir mokėti tiek, kiek sutarta sutartyje, gali būti nemaža. Nuvažiuota rida surašoma apžiūrų ir techninių apžiūrų metu. Kai automobilis nuvažiuoja palyginti daug kilometrų, ridos skaitiklio persukimas gali realiai padidinti jo vertę. Taip pat skaitykite: „Kaip sužinoti tikrąją automobilio ridą?“

Galima avarijų ar susidūrimų istorija

automobilio kebulo tikrinimas dazu storio matuokliu

Situacija tokia pati kaip ir su rida – mažai kas nori sąmoningai pirkti automobilį su didele rida ar avarijų istorija. Kuo brangesnis ir šviežesnis automobilis, tuo didesnė pagunda užmaskuoti kėbulo pažeidimus ir tuo didesnė nauda. Deja, šios srities specialistai žino, kaip apsunkinti apgadinimų nustatymą, ypač pirkėjui, kuris neturi daug mechanikos žinių. Kartais užtenka nusipirkti naudotą kėbulo priekinę dalį, kad „atitiktų spalvą“. Internete parduodami paruošti rinkiniai. Pabrėžkime – avarijos praeitis nėra bloga ir neatmeta transporto priemonės. Daug svarbiau yra remonto būdas ir kaina. Prieš perkant naudotą automobilį yra rekomenduojama atlikti transporto priemonės VIN patikrą.

Skaitykite  BMW M grįžta su ribota serija – ką žinome iki šiol?

Daugelį metų kaupta nepriežiūra

subraizytas automobilio bamperis

Nešvarumai kėbulo ar salono užkaboriuose ir plyšiuose? Neapsaugotos dažų atplaišos? Jau daugelį metų vaško nematęs kėbulas? Įbrėžimai ant odos, pradėję skverbtis į odos struktūrą? Dalys, kurios iš esmės atitinka keitimo reikalavimus, bet dar vieną ar du sezonus tarnaus? Tai tik keli iš daugelio būdų, kuriais automobilių savininkai naudojasi. Per kelerius ar keliolika metų jie susikaupia. Žinoma – viską galima sutaisyti ar patobulinti, tačiau dažnai tai kainuoja daug laiko ir lėšų.

Reikia įvertinti techninę būklę

Kalbant apie naujus automobilius, tai paprasta – iš gamyklos gaunate naują gaminį, todėl visi komponentai atitinka naujų dalių kriterijus. Niekas nėra susidėvėjęs, deformuotas, sulaužytas ar įtrūkęs. Žinoma, net ir gamykloje pasitaiko paslydimų, klaidų ar tiesiog nekokybiškų dalių, kurias atsiuntė subtiekėjai, ir automobilis gali būti apgadintas (pvz., įbrėžtas transportuojant), tačiau tai yra išimtys, o ne taisyklė. Naudoto automobilio atveju kuo daugiau dalių patikrinsite, tuo geriau – taip galėsite aptikti trūkumų, kurie paneigia pirkimo teisėtumą arba atveria kelią deryboms dėl kainos.

Sudėtinga rasti tikrai gerą egzempliorių

Tikriausiai kiekvienas pirkėjas svajoja apie reguliariai prižiūrimą, be avarijų automobilį iš salono ir iš pirmojo savininko rankų. Ir, žinoma, už gerą kainą. Tikimybė rasti tokį automobilį yra, tačiau ji nedidelė. Panaši situacija yra ir užsienyje. Niekas neatiduos veikiančios transporto priemonės už dyką. O importuotojas ar vežėjas vis tiek turi užsidirbti pinigų ją importuodamas.

Žymos: automobilio patikraautomobilio priežiūranaudotas automobilisnaudoti elektromobiliai
Dalintis96DalintisSiųstiDalintis17
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz