• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Naujasis „Stellantis“ vadovas grąžina legendinius V8 motorus

pagal Andžej Biaigo
2025.03.28, 12:30
Naujienos
A A
0
Dodge Challanger SRT su HEMI V8 6.2 varikliu išvystančiu 807 AG
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Netikėtai „Stellantis“ sugrąžina savo legendinius HEMI V8 variklius, siekdama atgauti rinkos galią ir vėl užmegzti ryšius su ištikimais „muscle car“ entuziastais. Keičiantis taršos taisyklėms ir esant finansiniam spaudimui, galios sugrįžimas gali būti ir pelno sugrįžimas.

V8 galios sugrįžimas – vadovaujant naujiems vadovams

Sprendimas atnaujinti HEMI variklių gamybą priimtas netrukus po to, kai atsistatydino buvęs „Stellantis“ generalinis direktorius Carlosas Tavaresas, kuris anksčiau nurodė nutraukti jų gamybą. Pasak „Mopar Insiders“, keli vidiniai šaltiniai patvirtino, kad Tavareso žingsnis sulaukė didelio pasipriešinimo bendrovėje.

Pranešama, kad naujasis generalinis direktorius, kuris šiuo metu neįvardijamas, pasisako už tai, kad vėl būtų pradėti gaminti 5,7 l, 6,4 l ir 6,2 l HEMI V8 varikliai su pripūtimu, o pirmoji jų gamyba Dundee variklių gamykloje Mičigane būtų pradėta 2025 m. rugpjūčio mėn.

Ne naujas variklis, o modernizuotas klasikinis variklis

Užuot kūręs naujus jėgos agregatus, „Stellantis“ naudos patikimą III kartos HEMI platformą, pirmą kartą pradėtą naudoti 2003 m. Šie varikliai bus keletą kartų atnaujinti, kad atitiktų šiuolaikinius išmetamųjų teršalų ir efektyvumo standartus, nors tikslūs techniniai patobulinimai dar neskelbiami.

Sklinda gandai, kad gali būti kuriamas ir didesnis bei galingesnis V8 variantas – tai bus palinkėjimas „muscle car“ puristams.

Kodėl dabar reikia grąžinti HEMI?

Šį netikėtą žingsnį iš dalies lėmė Donaldo Trumpo prezidentavimo metu įvesti švelnesni degalų ir išmetamųjų teršalų standartai. Kol pasaulinė automobilių pramonė juda link nulinės emisijos, „Stellantis“ mato galimybę pasiūlyti žalios galios ištroškusiai auditorijai.

Gamybos pajėgumai išlieka nepakitę:
HEMI varikliai vis dar gaminami „Dodge Durango“ ir „Jeep Wrangler“, o tai reiškia, kad linijos gali būti greitai padidintos kitiems modeliams.

RAM ir „Charger“ gali grįžti prie tikrojo raumeningumo

RAM generalinis direktorius Timothy Kuniskis neseniai pripažino, kad V8 sugrįžimas „nėra atmestinas“. Tačiau dabartinė elektrinė RAM 1500 platforma yra nesuderinama su vidaus degimo varikliais, todėl reikia rimtų struktūrinių pakeitimų.

Panašios problemos kyla ir naujajam „Charger“, kuris šiuo metu palaiko tik 6 eilės variklius. Reikėtų didelių pertvarkymų, tačiau jie įmanomi.

Ar V8 varikliai išgelbės „Stellantis“?

Kai antraštėse dominuoja elektrifikacija, HEMI variklių sugrąžinimas gali atrodyti kaip plaukimas prieš srovę. Tačiau turint ištikimų amerikiečių gerbėjų, nusistovėjusias gamybos linijas ir vadovų komandą, siekiančią stabilizuoti prekės ženklo identitetą, tai gali būti gerai apskaičiuota rizika.

Skaitykite  Paprasta klaida keičiant alyvą gali sukelti didelių nuostolių

Ar manote, kad HEMI varikliai turi ateitį elektromobilių eroje? Ar rinktumėtės V8, o ne elektrinį? Praneškite mums žemiau esančiuose komentaruose – ar raumeningieji grįžta visam laikui, ar tai tik atsisveikinimo turas?

Žymos: HEMIStellantisV8 variklis
Dalintis166DalintisSiųstiDalintis29
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz