Nors daugeliui žmonių „Via Lietuva“ asocijuojasi su valstybinės reikšmės keliais ir tiltais, yra ne mažiau svarbi įmonės pusė, kuri dažnai lieka nepastebėta – Klientų aptarnavimo centras. Kiekvieną dieną centro komanda atsako į daugiau nei 100 klientų užklausų ir aptarnauja klientus visoje šalyje.
Viešosios infrastruktūros užkulisiai
„Via Lietuva“ ne tik išduoda leidimus renginiams ir kelių darbams, bet ir valdo judėjimą valstybinės reikšmės keliais. Įmonė teikia rekomendacijas ir koordinuoja veiklą plačiu mastu – nuo savivaldybių vadovų iki privačių įmonių ir valstybinių įstaigų.
„Mūsų misija – užtikrinti, kad kiekvienas klientas – ar tai būtų mažo miestelio meras, ar įmonės savininkas – jaustųsi išgirstas ir palaikomas. Siekiame būti tikrais partneriais, kurie reaguoja ir padeda rasti sprendimus kiekvienoje situacijoje“, – sako Klientų aptarnavimo centro vadovė Asta Žukauskaitė.
Naujos priemonės geresniam bendravimui
Pastaraisiais metais bendrovė dėjo daug pastangų, kad patobulintų klientų aptarnavimo funkciją. Nauji įrankiai leidžia komandai sekti, nustatyti prioritetus ir stebėti kiekvieną užklausą, užtikrinant sklandžią kelionę nuo pirmojo klausimo iki galutinio sprendimo.
„2024 m. pirmą kartą savo istorijoje atlikome tarptautinį klientų aptarnavimo kokybės tyrimą (GCSI), kurio rezultatas – 70 balų. Nors tai yra stiprus rezultatas tarp Lietuvos infrastruktūros įmonių, mums tai daugiau nei skaičius – jis padėjo nustatyti sritis, kurias esame pasirengę tobulinti“, – aiškina D. Žukauskaitė.
Specialistai, kurie supranta ir technologijas, ir žmones
Klientų aptarnavimo centre dirba patyrę specialistai, kurių daugelis turi inžinerinį išsilavinimą. Tai leidžia jiems ne tik atsakyti į techninius klausimus, bet ir paaiškinti sudėtingus dalykus paprasta, suprantama kalba.
„Mūsų stiprybė – aiškiai ir žmogiškai paaiškinti labai technines sąvokas. Siekiame, kad bendravimas su viešuoju sektoriumi būtų skaidrus ir paprastas“, – sako J. Žukauskaitė.
Tiltų statyba už asfalto ribų
„Via Lietuva“ aktyviai stengiasi palaikyti glaudžius ryšius su savo strateginiais partneriais. Bendrovės vadovybė reguliariai susitinka su vietos valdžios atstovais ir bendruomenių grupėmis, ypač tose vietovėse, kuriose planuojami kelių projektai. Toks bendravimas yra ilgalaikio bendradarbiavimo ir pasitikėjimo pagrindas.
Valdo daugiau kaip 21 000 kilometrų kelių
Bendrovė yra atsakinga už daugiau kaip 21 000 km valstybinės reikšmės kelių, 1 500 tiltų ir tunelių bei 2 000 km pėsčiųjų ir dviračių takų. Investuodama ne tik į infrastruktūrą, bet ir į susisiekimą, „Via Lietuva“ pozicionuoja save kaip teigiamą pažangos jėgą visoje Lietuvoje.
Kokia jūsų patirtis su tokiomis viešosiomis įstaigomis kaip „Via Lietuva“? Pasidalykite savo mintimis ir pasiūlymais toliau esančiuose komentaruose!