„ZF Friedrichshafen AG“ yra Vokietijos transmisijų, pavarų dėžių ir kitų automobilių pramonėje naudojamų komponentų gamintoja. Bendrovei, kaip ir daugeliui jos konkurentų, tenka priimti sudėtingus sprendimus.
Padėtis Europos automobilių pramonėje nekelia optimizmo. Didėjanti Kinijos konkurencija, didesnės veiklos sąnaudos ir mažėjanti elektrinių transporto priemonių paklausa vis stipriau veikia komponentų subtiekėjus, kaip rodo „ZF Friedrichshafen AG“ pavyzdys.
Vokietijos milžinė neseniai paskelbė pranešimą spaudai apie planuojamą restruktūrizavimą. Pranešime teigiama, kad bendrovė ketina palaipsniui mažinti darbuotojų skaičių: „Iki 2028 m. planuojama atleisti 11 000 darbuotojų Vokietijoje ir palaipsniui jų skaičius sumažės iki 14 000“. – rašoma pranešime.
Reorganizacija yra atsakas į pokyčius judumo sektoriuje, ypač elektromobilių srityje. Įmonė pabrėžia, kad restruktūrizacija daugiausia palies elektrifikavimo srityje besispecializuojantį „Electrified Powertrain Technologies“ padalinį.
Tuo pat metu ZF ketina didinti investicijas į pelningesnius sektorius, pavyzdžiui, komercinių transporto priemonių technologijas, kėbulus ir antrinę rinką. Kartu su pokyčiais bus konsoliduojamos kelios pardavimo, gamybos ir plėtros vietos.
Bendrovė taip pat pabrėžia, kad, nepaisant prastos situacijos ir mažinimų elektromobilių sektoriuje, ji visiškai neketina nustumti elektrifikavimo į antrą planą. „Nepaisant dabartinės padėties rinkoje, aišku viena – ateitis priklauso elektromobilumui,“ – rašoma pranešime.