• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Techninės klaidos dėl kurių „GM Cruise“ robotas-taksi partrenkė ir tempė pėsčiąjį 6 metrus

pagal Andžej Biaigo
2024.01.26, 11:27
Naujienos
A A
0
gm cruise robotas taksi partrenke pesciaji ir tempe 6 metrus
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„GM“ užsakymu atlikta analizė parodė, kad praėjusiais metais JAV robotas-taksi „Cruise“, partrenkęs pėsčiąjį, padarė keletą techninių klaidų.

SAN FRANCISCO – „General Motors Cruise“ robotas-taksi, kuris spalio mėn. įvykusio eismo įvykio metu partrenkė ir tempė pėsčiąjį 6 metrų atstumu, padarė keletą techninių klaidų, kurios dar labiau padidino jo trūkumus po susidūrimo, parodė ketvirtadienį „GM“ užsakyta analizė.

Inžinerinių konsultacijų bendrovės „Exponent“ ataskaitoje teigiama, kad dėl nesugebėjimo nustatyti moters buvimo vietos, netiksliai nustatytos automobilio dalies, kuri partrenkė moterį, ir klaidos nustatant, kurioje vietoje buvo pats automobilis, automobilis, partrenkęs moterį, važiavo toliau, užuot avariniu būdu sustojęs.

Moteris, kurios tapatybė nenustatyta, patyrė sužalojimų, tačiau liko gyva.

Nuo praėjusių metų pabaigoje įvykusios avarijos, sukrėtusios autonominių transporto priemonių pramonę, JAV automobilių gamintojos „GM“ savavaldžio vairavimo padalinys „Cruise“ sustabdė savo veiklą ir atlieka daugybę tyrimų, įskaitant Teisingumo departamento tyrimą.

Teisės firmos „Quinn Emanuel“ parengtoje techninėje ataskaitoje, kuri yra „Exponent“ ataskaitos dalis, sekundė po sekundės aprašoma avarijos eiga ir išsamiai nagrinėjamos techninės klaidos.

Eismo įvykis įvyko po to, kai pėsčiąjį partrenkė kita transporto priemonė, važiavusi gretimoje eismo juostoje priekyje, ir nubloškė jį į „Cruise AV“, vardu Panini, važiavimo kelią.

Pranešime teigiama, kad „Cruise“ automobilis negalėjo numatyti eismo įvykio. Jis užfiksavo, kad kitas automobilis partrenkė žmogų, ir nežymiai sulėtino greitį likus daliai sekundės iki to, kai pats partrenkė moterį.

Tačiau tada jos nepavyko rasti. Moteris nukrito ir didžioji jos kūno dalis, išskyrus kojas, buvo nematoma lidar objektų aptikimo jutikliui. Automobilis „Cruise“ kairiuoju ratu ją pervažiavo, kol sustojo, teigė „Exponent“.

Tuo metu automobilis galėjo avariniu būdu sustoti vietoje, tačiau to nepadarė. Suklydusi, kad susidūrimas buvo šoninis, o ne priekinis, ji judėjo į priekį apie 12,4 km per valandą greičiu, tempdama pėsčiąją po savimi, siekdama numatyto tikslo – sustoti prie šaligatvio, kad būtų saugu.

Iš tikrųjų automobilis jau buvo šalia šaligatvio esančioje eismo juostoje, tačiau dėl vietos nustatymo klaidos to nežinojo, nustatyta peržiūroje.

Pėsčiosios pėdos ir blauzdos buvo matomos plačiakampėje kairės pusės kameroje nuo smūgio momento iki galutinio sustojimo, tačiau, nepaisant to, kad trumpam buvo aptiktos kojos, nei pėsčiosios, nei jos kojų automobilis neklasifikavo ir nesekė, teigė „Exponent“.

Skaitykite  Ar Lietuva privalės įgyvendinti ES privalomus techninės apžiūros patikrinimus?

Ji pridūrė, kad nenustatė jokių problemų, susijusių su jutikliais ar transporto priemonių technine priežiūra.

Ketvirtadienį „Cruise“ tinklaraštyje paskelbė, kad atnaujino savo programinę įrangą ir išsprendė pagrindines problemas.

Pačioje ataskaitoje aiškiai nurodyta, kad žmogus būtų veikęs geriau.

„Po to, kai AV susisiekė su pėsčiuoju, budrus ir atidus vairuotojas būtų supratęs, kad įvyko tam tikras smūgis, ir nebūtų tęsęs važiavimo, toliau neištyręs situacijos“, – teigė „Exponent“.

Šaltinis: Europe.autonews.com
Žymos: GM CruisErobotas-taksi
Dalintis14DalintisSiųstiDalintis2

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.