2025 m. vasarį Europos automobilių rinkoje ir vėl triumfavo gerai pažįstamas vardas – Dacia Sandero. Šis ekonomiškas hečbekas tapo populiariausiu nauju automobiliu Europoje, pardavus daugiau nei 21 600 vienetų.
Sandero sėkmė leido jai aplenkti tokius konkurentus kaip Citroën C3, Renault Clio, Peugeot 208 ir Volkswagen Golf.
Antroje vietoje atsidūrė Citroën C4, kurio pardavimai siekė 18 540 automobilių – tai 4 % daugiau nei 2024 m. vasarį. Trečią vietą užėmė Renault Clio su 18 348 parduotais vienetais, parodydamas įspūdingą 22 % augimą per metus.
Ketvirtoje pozicijoje – Peugeot 208 su 16 532 parduotais automobiliais, tačiau tai – 10 % mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Penktoje vietoje – kadaise Europoje dominavęs Volkswagen Golf, kurio pardavimai sumažėjo 18 %, siekdami 16 033 vienetus.
Tačiau didžiausia staigmena – už penketuko ribų. Volkswagen Tiguan vasarį pardavė 14 363 automobilius, o tai reiškia net 43 % augimą! Toks šuolis rodo, kad vairuotojai vis dažniau renkasi erdvesnius, universalesnius SUV tipo automobilius, derinančius komfortą, funkcionalumą ir patikimumą.
Ką tai sako Lietuvos vairuotojams?
Tikėtina, kad šios tendencijos atsispindės ir Lietuvoje, kur pirkėjai dažnai vertina kainos ir kokybės santykį. Dacia Sandero populiarumas ir Tiguano šuolis rodo aiškų posūkį link praktikos ir ekonomiškumo, o ne vien žinomų vardų.
O ką rinksitės Jūs?
Ar pasirinktumėte kurį nors iš šio penketuko, ar turite savų favoritų?
Palikite komentarą po straipsniu ir pasidalykite savo nuomone!