„Toyota“ paskelbė netikėtą statistiką: visame pasaulyje vis dar važinėja apie 150 milijonų jos automobilių. Šis įspūdingas skaičius pabrėžia „Toyota“ dominavimą pasaulinėje automobilių rinkoje – beveik 9 proc. visų šiuo metu eksploatuojamų transporto priemonių yra pažymėtos „Toyota“ ženkleliu.
Ką šis skaičius reiškia „Toyota“ verslui?
Kadangi dauguma automobilių gamintojų daugiausia dėmesio skiria naujų automobilių pardavimui, „Toyota“ nukreipia savo dėmesį į didesnių pajamų gavimą iš didžiulio turimo automobilių parko. Įmonė mato didelį potencialą siūlydama dalis, priedus ir paslaugas milijonams „Toyota“ savininkų visame pasaulyje.
Pajamų didinimas teikiant paslaugas ir prenumeratą
- Dalių ir priedų pardavimo esamam automobilių parkui didinimas
- Skatinimas savininkus užsisakyti tokias prijungtąsias paslaugas kaip „Drive Connect“ ir „Integrated Streaming“
- Draudimo ir finansavimo paslaugų plėtra
Pavyzdžiui, Jungtinėse Amerikos Valstijose „Toyota“ už 15 JAV dolerių per mėnesį siūlo tokias prenumeruojamas paslaugas kaip „Drive Connect“, teikiančias navigacijos realiuoju laiku ir virtualaus asistento funkcijas. Kitos paslaugos, pavyzdžiui, „Integrated Streaming“ ir „Wi-Fi Connect“, suteikia papildomų patogumų už mėnesinį mokestį.
„Toyota“ gamybos etapai
Nuo 2023 m. rugsėjo mėnesio „Toyota“ visame pasaulyje pagamino daugiau kaip 300 mln. automobilių. Šis pasiekimas pasiektas praėjus 88 metams po to, kai 1935 m. bendrovė pagamino savo pirmąją transporto priemonę – G1 modelio sunkvežimį. Toyota Corolla išlieka geriausiai parduodamu kompanijos modeliu – iki 2023 m. pabaigos bus pagaminta daugiau nei 53 mln. vienetų.
Pagrindiniai gamybos rodikliai
- Japonijoje pagaminta 180,52 mln. automobilių
- 119,6 mln. kitose šalyse surinktų transporto priemonių
- 53,4 mln. visame pasaulyje pagamintų „Toyota Corolla“ vienetų
Kas toliau laukia „Toyota“?
Žvelgdama į ateitį, „Toyota“ siekia didinti veiklos pajamas plėsdama paslaugas esamų transporto priemonių savininkams. Pasak finansų direktoriaus Yoichi Miyazaki, bendrovė tikisi, kad iki 2026 finansinių metų Japonijoje iš paslaugų ir prenumeratos gaus daugiau pelno nei iš naujų automobilių pardavimo.
Ekspertai teigia, kad ši strategija leidžia „Toyota“ pasinaudoti didele klientų baze ir kartu pasirengti ateičiai, kai mobilumo paslaugos ir skaitmeninis ryšys vaidins dar didesnį vaidmenį automobilių pramonėje.
Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.