• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Trečiadienis, 18 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Toyota“ vadovas: sportinis automobilis turi turėti benzininį variklį

pagal Andžej Biaigo
2025.04.30, 17:36
Naujienos
A A
0
Toyota / Lexus 1UZ-FE 4.0 l V8 variklis

Toyota / Lexus 1UZ-FE 4.0 l V8 variklis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nors daugelis automobilių gamintojų skuba elektrifikuoti visą savo gaminių asortimentą, „Toyota“ pirmininkas Akio Toyoda aiškiai pareiškė savo poziciją: tikram sportiniam automobiliui vis dar reikalingas benzininis variklis. Neseniai duotame interviu žurnalui „Automotive News“ šis meistras vairuotojas dar kartą patvirtino savo meilę degalų kvapui ir riaumojančio variklio garsui, teigdamas, kad elektriniai automobiliai (EV) dar nėra tinkami jo vertinamoms lenktynėms, kuriose svarbus greitis ir ištvermė.

Akio Toyoda vizija: greitis svarbiau už tylą

Akio Toyoda, kuris taip pat lenktyniauja slapyvardžiu „Morizo“, nėra įprastas įmonės pirmininkas. Patyręs vairuotojas ir lenktynių entuziastas Toyoda tiki, kad sportiniai automobiliai turi žadinti pojūčius. „Man sportinis automobilis yra kažkas, kas kvepia benzinu ir triukšmingu varikliu“, – sakė jis. Nors „Toyota“ tiria įdomias EV koncepcijas, pavyzdžiui, FT-Se, Toyoda atvirai teikia pirmenybę tradicinėms vidaus degimo variklių (ICE) konfigūracijoms.

Kodėl EV dar nepasiekė savo tikslo?

Pasak Toyodos, elektriniai automobiliai vis dar neturi reikiamo ištvermės automobilių sportui. „Tai nėra įdomu“, – sakė jis apie EV lenktynes, nurodydamas trumpą baterijos veikimo laiką ir dėmesį į įkrovimo laiką, o ne į tikrąsias lenktynių charakteristikas. Jis priduria, kad ištvermės lenktynėms, kurios trunka keletą valandų, dabartinė EV technologija yra nepakankama. Ši nuomonė sutampa su jo ankstesniais pareiškimais, kad EV artimiausiu metu nebus dominuojanti rinkoje. Iš tiesų, Toyoda teigė, kad elektriniai automobiliai sudarys ne daugiau kaip 30 % pasaulinės automobilių pardavimų. Nors ateityje tai gali pasikeisti, kol kas „Toyota“ toliau plėtoja savo vidaus degimo variklių sportinių automobilių gamą.

FT-Se ir kas bus toliau

Toyota FT-SE konceptas

Nors „Toyota“ elektrinį FT-Se koncepcinį modelį pristatė beveik prieš dvejus metus, jo gamyba neturėtų prasidėti anksčiau nei 2026 m. Pasak projekto dalyvių, tokių kaip Hideaki Iida ir vyriausiasis inžinierius Fumihiko Hazama, kupė yra kuriamas su dviem varikliais (po vieną ant kiekvienos ašies) ir naujos kartos akumuliatorių paketu. Tikslas: 0–100 km/h per 3 sekundes ir maksimalus greitis 250 km/h.

Vis dėlto, prieš visiškai pasineriant į elektrinės sportinės klasės automobilių gamybą, „Toyota“ sutelkė dėmesį į vidaus degimo variklių asortimento plėtrą. Patvirtinta, kad „Supra“ bus gaminama ir po dabartinės kartos, o gandai sklando apie klasikinių modelių, tokių kaip „MR2“ ar „Celica“, sugrįžimą. Taip pat tikimasi, kad naujas GT3 specifikacijos lenktyninis automobilis bus tobulinamas iki „Lexus“ prekės ženklo kelio automobilio. Tuo tarpu, naujos kartos „GR86“ modelis, kaip pranešama, yra kuriamas.

CarVertical padeda išvengti sukčių – patikrink automobilio istoriją.
Skaitykite  Korupcija „Regitroje“: kokių priemonių imtasi po skandalo?

„Toyota“ lieka ištikima vairavimo malonumui

Pritardamas Toyodos pozicijai, „Toyota Australia“ pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas Sean Hanley neseniai pareiškė, kad „vidaus degimo varikliai ir mechaninės pavarų dėžės bus naudojami dar labai ilgai“. Jis pabrėžė, kad entuziastai vis dar trokšta tradicinio variklio „trūkčiojimo, spragtelėjimo ir sprogimo“.

Nors dauguma automobilių gamintojų seka EV tendencijas, „Toyota“ atrodo, kad eina savo keliu, kur vairavimo malonumas vis dar yra svarbus. Ar tai gali padaryti „Toyota“ paskutinę malonių ICE automobilių tvirtovę tylioje automobilių ateityje?

Ką manote: ar sportiniai automobiliai turėtų likti triukšmingi ir varomi degalais, ar atėjo laikas pereiti prie elektros? Pasidalykite savo nuomone žemiau!

Žymos: toyotavidaus degimo variklis
Dalintis49DalintisSiųstiDalintis9
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Taip pat skaitykite

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

TOP 10 naudotų automobilių, kurie geriausiai išlaiko vertę 2025 m.

Populiariausi hibridiniai automobiliai 2025 metais – kurie verti dėmesio?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.