• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Automobilis traukia į dešinę arba į kairę. Kokia gali būti priežastis?

pagal Andžej Biaigo
2024.07.04, 14:00
Patarimai
A A
0
vyras laiko automobilio vaira automobilio vairas salonas automobili traukia i desine i kaire
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Ne kiekvienas į šoną nuvažiavęs automobilis būtinai reiškia gedimą. Kodėl automobilį traukia į dešinę arba į kairę? Pateikiame dažniausiai pasitaikančias gedimo priežastis.

Joks techniškai efektyvus automobilis neturėtų trauktis į kairę arba į dešinę, kai važiuojama tiesiai. Ar bent jau ne nuolat: vienkartinė situacija, kai automobilis be mūsų „pagalbos“ nuvažiuoja į šalį, gali būti nulemta kelio formos (pvz., jo nuolydžio, kad geriau nutekėtų vanduo), jo dangos nelygumų ir tuo metu pučiančio šoninio vėjo stiprumo. Šį reiškinį kartais galima pastebėti galinguose priekiniais ratais varomuose automobiliuose, kai tik stipriau nuspaudžiamas akceleratoriaus pedalas.

Automobilis suka į dešinę / kairę – priežastys

Kita vertus, jei automobilis be mūsų įsikišimo „važiuoja“ nenumatyta kryptimi, t. y. palaipsniui šokteli į kairę arba į dešinę, turime skaičiuoti diagnostikos ir mechaninio gedimo šalinimo išlaidas. Geriau to neatidėlioti, nes laikui bėgant gedimas stiprės ir išplis į kitus automobilio komponentus. Pati banaliausia automobilio nuvažiavimo priežastis – nepakankamas slėgis padangose. Padangų pripūtimas nėra sudėtingas veiksmas, todėl verta tai atlikti iš pat pradžių. Jei tai nepadeda, galite pabandyti pakeisti atskiras padangas ir ieškoti problemos šaltinio. Kartais ji atsiranda dėl pažeidimų arba konstrukcijos klaidos.

Taip pat skaitykite: „Teisingas padangų slėgis. Per mažo ir per didelio padangų slėgio pasekmės“.

teisingas-padangu-slegis

Automobilis traukia į dešinę arba į kairę. Kiek mokėsime už remontą?

Patikrinus padangas, reikia patikrinti važiuoklę ir pakabą. Tai dažniausia aprašyto automobilio traukimo važiuojant priežastis. Taip gali būti dėl neteisingo ratų suvedimo, kuris gali sutrikti staiga įvažiavus į gilią duobę arba greitai užvažiavus ant bordiūro. Autoservisai už ratų suvedimą „neima“ daug – jis kainuoja iki 100 eurų.

Jei kaltas važiuoklės komponentas, teks mokėti šiek tiek daugiau. Traukimas gali atsirasti dėl vairo mechanizmo šarnyrų ar trauklių galų, taip pat vairo mechanizmo ir susidėvėjusių valdymo svirčių įvorių laisvumo. Remonto kaina priklauso nuo to, kiek galima išardyti komponentą (pvz., svirties svirtį) ir kaip sudėtinga jį pašalinti (gali trukdyti visur esanti korozija). Paprastai mes „skaičiuojame“ ne daugiau kaip 300 eurų.

Skaitykite  Ar važiuoji hibridu? Šių klaidų vengti būtina

Kalbant apie pakabos sistemą, dėl šoninio traukimo paprastai atsiranda vienos iš spyruoklių, įskaitant galines spyruokles (kurios paprastai būna sulūžusios), defektas. Rekomenduojama jas keisti poromis, o tai gerokai padidina sąskaitoje faktūroje nurodytą vertę. Kartais nepageidaujamą vairavimą lemia viso McPherson statramsčio pažeidimas, pavyzdžiui, statramsčio deformacija neatsargiai užvažiavus ant bordiūro. Negalima atmesti, kad problemos šaltinis yra vairo trauklėje arba amortizatoriuje (daugiausia jo tvirtinimas vairo trauklėje). Vienintelis būdas įsitikinti – išmatuoti rato posvyrį suvedimo įrankiu.

autoservisas mechanikas automobilis stabdziai stabdziu diskas

Automobilis traukia į dešinę arba į kairę. Patikrinkite tai

Kartais automobilis nuvažiuoja ir dėl neteisingo stabdžių veikimo, ypač dėl „užstrigusio“ stabdžių suporto, kuris laisvai važiuojant taip pat stabdo ratą ir sukelia nepageidaujamą kairiojo/dešiniojo rato atšokimą. Pirmiausia patartina stabdžių suportą išvalyti: tik jei tai nepadeda, galima priimti sprendimą jį pakeisti. Galiausiai, priežastis gali būti susidėvėjusios variklio ir (arba) transmisijos pagalvės. Tokiu atveju pavaros blokas juda intensyviau ir taip pat turi įtakos krypties keitimui.

stabdziai stabdziu diskas suportas

Jei jūsų automobiliui nebuvo nė vienos iš pirmiau minėtų priežasčių, greičiausiai krypties stabilumo trūkumas atsirado dėl praeityje įvykusio eismo įvykio ir dėl „pabėgusios“ kėbulo geometrijos. Tai galima patikrinti matavimo rėmeliu, kuriuo ištiriama pagrindinių važiuoklės taškų padėtis. Tiesa, įprasta remontuoti iškreiptos konstrukcijos transporto priemones, tačiau, pirma, tai ne visada duoda pageidaujamą efektą (automobilis vis tiek bus tam tikru laipsniu „kreivas“), o antra, paprastai to daryti tiesiog neverta.

Žymos: pakabastabdžiaivairas
Dalintis22DalintisSiųstiDalintis4

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.