• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 2 rugpjūčio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai Eksploatacija

3 pagrindinės priežastys, kodėl dyzelio įpurškimo sistema sugenda – tai kainuoja iki 3000 €

pagal Andžej Biaigo
2025.07.28, 14:38
Eksploatacija
A A
0
volkswagen passat 2.0 tdi dyzelinis vidaus degimo variklis

Volkswagen Passat 2.0 TDI

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Common Rail“ degalų įpurškimo technologija XXI a. pradžioje sukėlė revoliuciją dyzeliniuose varikliuose, užtikrindama tylesnį veikimą, geresnį našumą ir mažesnę išmetamųjų teršalų kiekį. Tačiau nepaisant šių privalumų, sistema yra labai jautri ir brangiai remontuojama. Lietuvoje netinkamas degalų naudojimas ir prastos priežiūros įpročiai ir toliau sukelia priešlaikinius gedimus, kurie vairuotojams gali kainuoti iki 3000 eurų.

Kodėl „Common Rail“ sistema yra tokia pažeidžiama

Sistema veikia esant itin aukštam slėgiui – iki 2500 barų – ir esant vos 2–3 mikronų paklaidoms. Dėl to tokie komponentai kaip purkštukai ir aukšto slėgio siurbliai yra ypač jautrūs pažeidimams dėl priemaišų ar netinkamo naudojimo. Nors tokie gamintojai kaip „Volkswagen“, BMW, „Peugeot“ ir „Ford“ pasikliauja „Common Rail“ sistemomis, jų ilgaamžiškumas labai priklauso nuo to, kaip kruopščiai jos prižiūrimos.

3 pagrindinės „Common Rail“ gedimų priežastys

Kiek galima važiuoti su rezervu kiek galima pravaziuoti su usidegusia degalu lempute kiek galima nuvažiuoti užsidegus degalų lemputei beveik tuscias bakas mazai kuro degalu

Dauguma sistemų gedimų kyla dėl šių trijų svarbių problemų:

  • Žemos kokybės dyzelinas: Rūdys, dulkės ir mikroskopinės nešvarumų dalelės naikina purkštukus. Vanduo degaluose yra ypač kenksmingas, nes sukelia koroziją ir prastai tepa.
  • Degalų pildymas iš nepatikimų šaltinių: Mažose, retai papildomose kaimo degalinėse bakuose gali būti nuosėdų. Venkite pilti degalus iškart po pristatymo, nes gali pakilti teršalai iš dugno.
  • Naudojant beveik tuščią baką: Kai degalų lygis nukrenta žemiau ¼, siurblys gali įsiurbti nešvarumų ir nuosėdų, kurios galiausiai užkemša filtrą ir pažeidžia purkštukus.

Kaip išvengti brangaus remonto

Laimei, yra paprastų prevencinių priemonių, kurių gali imtis kiekvienas dyzelinio automobilio savininkas Lietuvoje:

  • Reguliariai keiskite degalų filtrą: Rekomenduojama kas 15 000–30 000 km. Kaina apie 30–70 eurų su darbu. Užsikimšęs filtras negali sulaikyti teršalų ar efektyviai atskirti vandens.
  • Pirkite degalus iš patikimų degalinių: Dideli tinklai, tokie kaip „Circle K“, „Neste“ ir „Viada“, paprastai siūlo švaresnį degalus dėl didesnės apyvartos ir geresnės priežiūros.
  • Naudokite žieminį dyzeliną ir priedus: Žemesnėje nei –10 °C temperatūroje degalai tirštėja, apkraudami siurblį. Visada laikykitės gamintojo nurodymų ir venkite drėgmės kaupimosi bake.

Kaip anksti atpažinti gedimą sukeliančią sistemą

juodi dumai juodas dumas automobilio ismetamuju duju spalva

Ankstyvo įspėjimo ženklų pastebėjimas gali sutaupyti tūkstančius eurų. Simptomai:

  • Sunkus užvedimas, ypač ryte arba po stovėjimo
  • Nelygus tuščiosios eigos veikimas arba variklio užgesimas netrukus po užvedimo
  • Dvejojimas arba trūkčiojimas važiuojant pastoviu greičiu
  • Juodi dūmai (per didelis degalų kiekis) arba balti dūmai (nepilnas sudegimas)
  • Sumažėjusi galia ir pagreitis
  • Variklis pereina į avarinį režimą – reikia nedelsiant atlikti diagnostiką
Skaitykite  Kodėl automobilį traukia į vieną pusę? Priežastys ir sprendimai

Kiek kainuoja „Common Rail“ sistemos remontas Lietuvoje?

Čia pateikiamos 2025 m. tipinių „Common Rail“ sistemos remonto kainos:

  • Kuro filtro keitimas: 30–70 €
  • Purkštukų atnaujinimas (1 vnt.): 70–150 €
  • Naujas purkštukų komplektas (4 vnt.): 800–1500 €
  • Aukšto slėgio siurblio atnaujinimas: 200–600 €
  • Naujas aukšto slėgio siurblys: 600–1500 €
  • Kalibravimas ir kodavimas: 100–200 €
  • Visiškas sistemos keitimas: 2500–3000 € ir daugiau

Prieš pirkdami naudotą dyzelinį automobilį

Visada patikrinkite purkštuko ir siurblio būklę. Pasiteiraukite apie kuro filtro ir vandens separatoriaus priežiūros istoriją. Automobiliai, kurie buvo ilgai stovėję arba buvo naudojami trumpoms kelionėms, dažniau turi kuro sistemos problemų.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalinkite savo patirtimi ir klausimais apie dyzelinių variklių priežiūrą komentaruose.

Žymos: Common Rail degalų įpurškimo technologijadyzelinasdyzeliniai automobiliai
Dalintis134DalintisSiųstiDalintis23
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Taip pat skaitykite

Jei automobilyje turi šiuos daiktus – gali netekti techninės apžiūros galiojimo vietoje

„Juodoji mirtis“ varikliui: pavojingas įprotis, kurį daro daugelis lietuvių

Ar galite gauti baudą už pravirus langus automobilyje?

Įrengs fotoradarus dviratininkams: ar technologijos padės suvaldyti greičio problemą?

Dviratis be šių 5 elementų? Bauda iki 90 eurų. Daugelis apie tai nežino

Šis modelis stebina patikimumu – bet turi vieną trūkumą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
Salvata.lt - Buitinės technikos remontas
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz