• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 19 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai Eksploatacija

DCT transmisija: kodėl ji reikalauja išskirtinio aptarnavimo

pagal Andžej Biaigo
2025.05.05, 13:30
Eksploatacija
A A
0
dct dvieju sankabu automatine pavaru deze
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Dvigubos sankabos transmisijos (DCT) derina geriausias rankinių ir automatinių pavarų dėžių savybes, užtikrina greitą ir tikslų perjungimą, idealiai tinka tiek aukštos klasės automobiliams, tiek šiuolaikiniams kasdienio naudojimo automobiliams. Tačiau šiai pažangiai technologijai būdingas svarbus techninės priežiūros aspektas: DCT reikia specialaus tipo transmisijos skysčio, o bet koks kitas skystis gali sukelti rimtų gedimų.

CarVertical padeda išvengti sukčių – patikrink automobilio istoriją.
Turinys
Toggle
  • Kuom skiriasi DCT?
  • Kodėl standartiniai skysčiai netinka?
  • Kas nutinka, jei naudojama netinkama alyva?
  • Gamintojo reikalavimai yra svarbūs
  • Nepamirškite keisti DCT skysčių

Kuom skiriasi DCT?

Skirtingai nuo įprastinių automatinių transmisijų, kuriose naudojamas hidraulinis transformatorius, arba mechaninių transmisijų su viena sankaba, DCT naudoja dvi atskiras sankabas – vieną lyginiams, kitą nelyginiams – kad būtų galima iš anksto pasirinkti ir įjungti pavaras su minimaliu vėlavimu. Ši konfigūracija puikiai tinka turbokompresoriniams varikliams, nes leidžia beveik akimirksniu perjungti pavaras neprarandant slėgio.

DCT yra montuojamos visur – nuo „Porsche 911“ iki „VW Golf“, net kai kuriuose motocikluose. Tačiau nepriklausomai nuo transporto priemonės, principai yra tie patys, kaip ir techninės priežiūros reikalavimai.

Kodėl standartiniai skysčiai netinka?

Dvigubos sankabos transmisijos skystis yra specialiai sukurtas, kad atitiktų unikalios sankabos ir pavarų veikimo DCT reikalavimus. Jis turi užtikrinti: Aukštą atsparumą karščiui esant slėgiui Trinties kontrolę, užtikrinančią sklandų sankabos įjungimą Puikią pavarų komponentų apsaugą nuo nusidėvėjimo Tikslų hidraulinių pavarų veikimą Standartinė ATF (automatinės transmisijos alyva) arba pavarų alyva neturi tinkamo savybių balanso. Nors ATF gali užtikrinti hidraulines savybes, jai trūksta DCT veikimui reikalingų terminių ir trinties savybių. Pavarų alyva, atvirkščiai, yra pernelyg tiršta ir nėra optimizuota perjungimo sistemoms.

Kas nutinka, jei naudojama netinkama alyva?

Naudojant ne DCT skystį dvigubos sankabos transmisijoje gali atsirasti įvairių rimtų problemų:

  • Nelygus arba uždelstas perjungimas: Netinkamas trinties lygis sutrikdo sankabos sinchronizavimą.
  • Perkaitimas: Netinkamas šilumos valdymas gali sudeginti vidinius komponentus.
  • Priešlaikinis nusidėvėjimas: greičiai, guoliai ir sankabos greičiau susidėvi.
  • Transmisijos gedimas: ilgalaikis netinkamo skysčio naudojimas gali sukelti visišką pavarų dėžės gedimą, kurio pakeitimas dažnai kainuoja daugiau nei 3000 eurų.
Skaitykite  Ekspertai įspėja: ši funkcija varo tavo variklį į kapus

Gamintojo reikalavimai yra svarbūs

Kiekvienai DCT konstrukcijai – nesvarbu, ar ji yra ZF, Getrag, ar gamintojo vidinė – reikalinga speciali formulė. Visada tikrinkite savo automobilio naudojimo instrukciją arba techninės priežiūros vadovą, kad sužinotumėte tikslų skysčio tipą ir keitimo intervalą. Daugeliu atvejų skysčiai nėra keičiami, net ir tarp panašių modelių.

Kai kurie dažni pavyzdžiai:

  • Volkswagen DSG: Reikia specialaus DSG sintetinio skysčio (pvz., G 052 182 A2)
  • Ford Powershift: Naudojamas specialiai suformuluotas dvigubos sankabos alyva (pvz., XT-11-QDC)
  • BMW DCT: Dažnai naudojamas Pentosin FFL-4 arba OEM patvirtinti pakaitalai

Nepamirškite keisti DCT skysčių

Skirtingai nuo kai kurių uždarų automatinių transmisijų, daugumai DCT rekomenduojami techninės priežiūros intervalai – paprastai nuo 60 000 iki 120 000 km. Nepakeitus arba pavėluotai pakeitus skystį, pagreitėja nusidėvėjimas ir gali prireikti brangių remontų. Skystis visada turi būti keičiamas patvirtintu DCT alyva, o dažnai reikia atlikti specialią pildymo procedūrą, stebint temperatūrą.

Dvigubos sankabos transmisijos užtikrina puikias eksploatacines savybes ir tikslumą, tačiau jos yra jautrios skysčio tipui ir būklei. Visada naudokite gamintojo patvirtintą DCT skystį – ne ATF, ne pavarų alyvą – ir keiskite jį pagal grafiką. Šiandien sutaupyti keletą eurų naudojant netinkamą alyvą, ilgainiui gali kainuoti tūkstančius. Ar kada nors turėjote transmisijos problemų dėl netinkamo skysčio naudojimo? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose žemiau!

Žymos: automatinė pavarų dėžėDCT automatinė pavarų dėžė
Dalintis89DalintisSiųstiDalintis16
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Taip pat skaitykite

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Ar profesionalus vairuotojas gali pūsti iki 0,4 promilės? Paaiškiname su teisės aktais

Ar leidžiama važiuoti motociklu su ausinėmis? Štai ką sako įstatymas

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz