• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 6 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kada reikia įkrauti akumuliatorių? Kokia yra tinkama įtampa?

pagal Andžej Biaigo
2024.03.27, 12:38
Patarimai
A A
0
kada reikia ikrauti akumuliatoriu multimetras akumuliatorius

Akumuliatoriaus patikra multimetru

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Pagrindinė pagalbos kelyje iškvietimo priežastis – elektros energijos trūkumas. Todėl kiekvienas vairuotojas turėtų žinoti, kada ir kaip įkrauti akumuliatorių.

Pusė visų automobilių, įskaitant elektrinius ir hibridinius automobilius, imobilizacijos atvejų yra susiję su srovės trūkumu 12 voltų akumuliatoriuje. Bloga žinia ta, kad akumuliatoriaus srovė prarandama per ilgus sustojimus, važiuojant tik trumpus atstumus ir dėl įvairių automobilio gedimų. Yra ir gerų naujienų. Patikrinti įtampą akumuliatoriaus gnybtuose paprasta, o įkrauti akumuliatorių taip pat nėra sudėtinga.

Kada reikia įkrauti akumuliatorių?

Automobilio akumuliatorių reikia įkrauti įvairiais atvejais. Toliau pateikiamos kelios situacijos, kai gali prireikti prijungti akumuliatorių prie įkroviklio. Arba galite važiuoti ilgesniu maršrutu, kurio metu taip pat papildysite 12 V akumuliatorių.

Akumuliatorių dažniausiai reikia įkrauti po to, kai automobilis ilgą laiką stovi. Jei transporto priemonė ilgą laiką stovi nenaudojama, akumuliatorius gali savaime išsikrauti. Tokiu atveju prieš vėl užvedant transporto priemonę gali prireikti ją įkrauti. Specialistai rekomenduoja kartą per tris mėnesius patikrinti stovinčios transporto priemonės akumuliatoriaus įkrovos būklę. Norint sumažinti akumuliatoriaus išsikrovimo greitį, neigiamąjį gnybtą galima nuimti nuo akumuliatoriaus.

Kai automobiliu važiuojama tik nedidelį atstumą, akumuliatorius gali būti nuolat nepakankamai įkrautas. Norint išvengti užvedimo problemų, gali prireikti reguliariai įkrauti akumuliatorių. Jei automobilyje yra daug elektros įrangos arba jei dažnai naudojate, pavyzdžiui, sėdynių šildytuvus arba priekinių ir galinių langų šildytuvus, pravartu patikrinti akumuliatoriaus įkrovos būklę ir papildyti trūkstamą elektros energiją. Taip pat pravartu tai daryti po žiemos, kai žema temperatūra skatina savaiminį akumuliatoriaus išsikrovimą.

Naudoto automobilio patikimumas – VIN kodas atskleis tiesą.

Nepakankamai įkrauto akumuliatoriaus simptomai

Jei transporto priemonę sunku užvesti – starteris sunkiai sukasi arba varikliui užvesti reikia daug laiko, tai gali būti dėl nepakankamai įkrauto akumuliatoriaus.

Jei prietaisų skydelio lemputė rodo įkrovimo problemas arba užvedus variklį ar jį apsukus iki aukštų apsukų užgęsta su didele delsa, rekomenduojame atlikti įkrovimo sistemos diagnostiką.

Svarbu reguliariai tikrinti akumuliatoriaus įkrovos būklę (tam pakanka multimetro už keliolika eurų) ir reaguoti į bet kokius signalus, kurie gali rodyti įtampos kritimą. Akumuliatoriaus įkrovimas ne visada išsprendžia problemą. Jei akumuliatorių reikia dažnai įkrauti, tai gali būti ženklas, kad jis susidėvėjęs ir jį reikia keisti.

Skaitykite  Kodėl būtina pasirūpinti automobilio kondicionieriumi prieš vasarą

Akumuliatoriaus įtampa – kokia yra tinkama įtampa?

Akumuliatoriaus įkrovos laipsnį lengviausia nustatyti matuojant įtampą gnybtuose. Veikiant varikliui ji neturėtų viršyti 14,8 V. Minimali vertė gali skirtis, nes šiuolaikiniuose automobiliuose yra pažangios įkrovimo sistemos, kurios intensyviai įkrauna akumuliatorių, pavyzdžiui, stabdant varikliu.

Išjungus variklį ir palaukus keletą valandų, kol akumuliatoriaus įtampa stabilizuosis, matuoklis parodys tikrąją akumuliatoriaus įtampą. Kokia ji turėtų būti?

  • Įkrautas akumuliatorius: 12,5-12,8 V
  • Iš dalies įkrautas: 12,0-12,5 V
  • Nepakankamai įkrautas: mažiau nei 12 V
  • Negrįžtamai pažeistas: mažiau nei 10 V

Verta prisiminti, kad atliekant įtampos patikrinimą reikia išjungti uždegimą ir visus elektros energijos vartotojus, nes jie gali suklastoti rezultatą.

Kaip matuojate akumuliatoriaus įtampą?

Matavimams atlikti pakanka įjungti multimetrą. Nustatykite ciferblatą į lauką, pažymėtą DCV arba V= (bet ne ACV arba V~), ir vertę 20 (20 V), tada pridėkite laidus prie akumuliatoriaus gnybtų. Nereikia rūpintis poliškumu. Jei multimetro laidai bus prijungti prie priešingų akumuliatoriaus gnybtų, bus rodoma įtampos vertė, tik su minusu prieš skaitmenų kombinaciją.

Žymos: akumuliatorius
Dalintis230DalintisSiųstiDalintis40

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Agresijos protrūkis Vilniuje konflikte vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

Agresijos protrūkis Vilniuje – konflikto metu vienas iš vairuotojų panaudojo elektrošoką

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Naujas „Toyota“ visureigis už RAV4 kainą: ką jau žinome?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Mirtina motociklo avarija Kaune: liudininkas teigia, kad paauglys nekaltas

Kabrioletų era baigiasi: mažėjanti paklausa ir išaugusios kainos

Lietuva užtvindyta azijietiškais degalais: vietos gamintojai skelbia pavojų

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.