Šiuolaikinių automobilių prietaisų skydeliuose gausu įspėjamųjų lempučių, kurios gali šviesti net ir išsprendus problemą. Apsilankymas remonto dirbtuvėse arba OBD2 skaitytuvo naudojimas yra viena iš galimybių, tačiau daugelis vairuotojų nori greitesnio ir nieko nekainuojančio būdo. Štai paprastas ir veiksmingas būdas iš naujo nustatyti prietaisų skydelio klaidas vos per 30 sekundžių – tam nereikia jokio skaitytuvo.
Kodėl lieka įjungtos įspėjamosios lemputės
Tik išsprendus pagrindinę problemą (pvz., pakeitus jutiklį arba papildžius skysčių), įspėjamieji indikatoriai gali išlikti dėl transporto priemonės elektroniniuose valdymo blokuose (ECU) saugomos atminties. Iš naujo nustatant šias sistemas rankiniu būdu galima atnaujinti duomenis ir išjungti klaidingus signalus.
- Taikoma daugumai transporto priemonių, pagamintų po 2000 m.
- Taip pat veiksminga „Volkswagen“, „Audi“, „Škoda“, „Volvo“ ir „Chevrolet“ automobiliams
- Dirba tik tuo atveju, jei pirminė problema buvo išspręsta
Žingsnis po žingsnio atstatymo metodas
- Išjunkite visas elektros sistemas: įsitikinkite, kad priekiniai žibintai, AC ir radijas yra išjungti.
- Įdėkite raktelį ir pasukite jį į uždegimo padėtį (variklio neužveskite).
- Palaukite ~20 sekundžių, kol sistema atliks vidinius patikrinimus.
- Pasukite raktelį atgal į OFF padėtį, bet jo neišimkite.
- Dar kartą pakartokite įjungimo / išjungimo procedūrą, kiekvieną kartą darydami 20 sekundžių pertrauką.
- Galiausiai išimkite raktelį, vėl jį įdėkite ir užveskite variklį. Daugeliu atvejų klaidos lemputės išnyks.
Kodėl tai veikia
Šis metodas padeda iš naujo nustatyti programinę atmintį ECU, kurie valdo tokias funkcijas kaip oro pagalvių jutikliai, išmetamųjų teršalų sistemos ir ABS. Jis geriausiai tinka nedideliems sistemos trikdžiams arba kai problema jau buvo pašalinta, tačiau prietaisų skydelis vis dar rodo klaidą.
Kada tai nepadės
Ši gudrybė neužmaskuos ir nepašalins aktyvių mechaninių gedimų. Jei jūsų automobilyje vis dar yra tikra problema, pavyzdžiui, sugedęs purkštuvas arba sugedęs EGR vožtuvas, klaida vėl atsiras arba išliks. Tokiu atveju reikia profesionalaus nuskaitymo įrankio arba mechaniko.
Kokia jūsų nuomonė? Ar esate išbandę šį triuką savo automobilyje? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose arba su kitais vairuotojais!