• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 30 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kodėl negalima pildyti degalų iki pat kamščio?

pagal Andžej Biaigo
2024.05.02, 18:20
Patarimai
A A
0
degalines pistoletas degalai pilami i automobilio baka
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Degalų papildymas iki pat kamščio – tai įprotis, išlikęs prieš daugelį metų, kai benzino buvo galima įsigyti ne visur ir degalų kainų skirtumas buvo svarbus. Vis dėlto daugelis vairuotojų tai daro. Kodėl? Ir ką tai gali lemti?

Komunizmo laikais buvo įprasta pilstyti iki pat kamščio. Pats prisimenu, kaip su tėvu laukėme ilgoje eilėje prie vienintelės rajone degalinės.

Šiuo metu degalinių yra tiek daug, kad nereikėtų nerimauti dėl ilgų eilių (nebent, pavyzdžiui, sezono metu esate pajūryje ir grįžtant pritrūksite degalų). Tačiau daugelis vairuotojų vis dar pildo degalus iki pat kamščio. Ir tam yra net pateisinimas.

Na, degalų pylimas greitkelyje yra „finansinis nusikaltimas“. Kai degalų kaina yra šiek tiek didesnė nei degalinėje netoli gyvenamosios vietos, o maršrutas daugiausia driekiasi greitkeliu, prieš kelionę kyla pagunda įsipilti degalų iki pat kamščio. Vien tam, kad nereikėtų piltis per brangių degalų.

Iki pirmo atšovimo

biodujos pildymas degaline

Standartinis degalų papildymas atliekamas iki vadinamojo pirmo atšovimo. Pati degalų papildymo įranga nustoja pilti degalus, kai dėl didelio slėgio, veikiančio pistoleto antgalį, jis išsijungia. Žinoma, degalų vis dar galima pildyti iki antrojo ar trečiojo šuolio, nes pirmasis šuolis daugiausia įvyko dėl to, kad degalai pradėjo putoti, o ne pripildė baką.

Iš esmės toks degalų papildymas niekaip nekenkia, nes kol pistoletas iki galo įkištas į degalų piltuvą, negalima nieko perpilti. Taigi netiesa, kad degalų galima pildyti tik iki pirmo atšovimo. Galite „atšauti“ dešimt kartų ir nieko blogo nenutiks.

Degalų papildymas iki pat kamščio

Užpildymas iki pat kamščio yra dar blogesnis. Čia jau kalbame apie situaciją, kai nuimame pistoletą nuo degalų bako ir pilame kaip iš laistytuvo. Lėtai, kol degalų lygis pasieks kamštį. Kas atsitinka tada?

Taip užpildoma visa dizainerio numatyta erdvė, skirta degalams, taip pat dujoms. Tai ir oras, ir degalų garai. Nepamirškite, kad kylant temperatūrai degalai gali išskirti daug garų.

Tai galite patikrinti įpilę degalų į kanistrą (ne pilną) ir palikę kanistrą karštoje patalpoje. Garantuoju, kad atsukus dangtelį kanistras išsipūs ir skleis garsą, panašų į gazuoto gėrimo atidarymo garsą. Tas pats atsitinka ir degalų bake, kai keliaujate per karščius.

Skaitykite  Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Todėl tam tikra vieta bake ir degalų bake turėtų likti tuščia. Tačiau būkite ramūs – niekas nesprogs ir degalų bakas neišsipūs. Kai pilate iki pat dangtelio, gali atsitikti taip, kad degalai užlies degalų garų sugėriklį, konkrečiai – filtrą. Jei jis užliejamas pakartotinai, automobilyje gali būti jaučiamas degalų kvapas, o pats garų sugėriklis bus tinkamas keisti.

Mažiau svarbus yra degalų perpylimo arba ventiliacijos sistemos užpylimas. Čia neretai kalbama apie galimą tiekimo (įpurškimo) sistemos gedimą, tačiau man sunku įsivaizduoti bet kokį ryšį. Degalų slėgį reguliuoja įvairios įpurškimo sistemos dalys, ir net didelis jo padidėjimas bake neturi jokios įtakos tolesniems degalų kelio etapams nuo bako iki purkštukų.

Nepaisant to, nesveika užpildyti automobilį iki pat kamščio. Retkarčiais, bet ne per daug, galite įpilti daugiau degalų, užpildydami beveik visą degalų tiekimo į baką vamzdžio erdvę. Nieko blogo neatsitiks, jei iš karto išvažiuosite į kelią.

Žymos: benzinasdegalaidegalų bakasdyzelinas
Dalintis430DalintisSiųstiDalintis75

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Šie nauji automobiliai per metus praranda iki 50 % vertės

5 naudoti automobiliai, kurių reikėtų vengti – ekspertų įspėjimas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.