• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kaip kojos laikymas ant sankabos gali kainuoti tūkstančius

pagal Andžej Biaigo
2024.09.07, 13:00
Patarimai
A A
0
koja ant sankabo pedalo ispaustas sankaba neutrali pavara

Kojos laikymas įspaudus sankabą

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Jei laukdami prie šviesoforo kada nors be reikalo laikėte koją ant sankabos pedalo, galbūt darote brangiai kainuojančią klaidą. Dėl šio blogo vairavimo įpročio sankaba gali susidėvėti per anksti, todėl vėliau teks brangiai sumokėti už remontą.

Kodėl sankaba tokia svarbi?

Sankaba yra labai svarbi jūsų transporto priemonės sudedamoji dalis, kuri įprastomis važiavimo sąlygomis turi nuvažiuoti daugiau kaip 100 000 kilometrų. Tačiau daugelis mechanikų sutinka, kad sustojus laikant koją ant sankabos, ji bereikalingai dėvisi.

Net jei nespaudžiate pedalo iki galo, užtenka tik šiek tiek paspausti koją ant jo, kad būtų įjungtas atpalaidavimo guolis. Dėl tokio dalinio variklio ir transmisijos atjungimo sankaba gali praslysti, todėl greitai padidėja temperatūra ir gali „perdegti“ sankaba.

Žalingi sankabos įpročiai, kurių reikia vengti

Yra ir kitų netinkamų vairavimo įpročių, kurie gali sutrumpinti šios svarbios sudedamosios dalies tarnavimo laiką. Tarp jų yra šie:

  • Važiavimas su sankaba: Važiavimas su iš dalies įjungta sankaba, dar vadinamas „pusiau įjungta sankaba“.
  • Agresyvus sankabos atleidimas: Per greitas sankabos atleidimas esant aukštam sūkių dažniui.
  • Nuolatinė parengtis: Kojos laikymas virš sankabos pedalo laukiant, kad bus perjungta pavara.
sankaba koja ant sankabos ispausta sankaba
Sankabos problemos išryškėja ne iš karto, todėl sunku nustatyti gedimą.

Dėl tokių įpročių ne tik susidėvi sankaba, bet ir kyla pavojus, kad bus sugadinta pavarų dėžė, o tai yra dar brangesnis remontas.

Kaip anksti pastebėti sankabos problemas

Atpažinę ankstyvuosius sankabos gedimo požymius galite sutaupyti daug pinigų ir streso. Štai keletas simptomų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį:

  • Sankaba slysta: Variklis sukasi, bet automobilis nespartėja taip, kaip tikėtasi.
  • Sunku perjungti pavaras: Sunkiai perjungiamos pavaros gali reikšti sankabos problemas.
  • Pedalo padėtis: Jei sankaba įsijungia per aukštai arba per žemai, tai gali būti įspėjamasis ženklas.
  • Neįprasti garsai: Perjungiant pavaras gali būti girdimas metalinis šlifavimas arba girgždėjimas, kuris gali reikšti sankabos susidėvėjimą.
  • Šokinėjimas greitėjant: Tai gali reikšti, kad sankaba įsijungia ne iki galo.

Kita dažna problema – dviejų masių smagratis, kuris glaudžiai susijęs su sankaba. Jo gedimas gali sukelti vibraciją ir keistus garsus paleidžiant ar stabdant variklį.

Skaitykite  Nustatyk taip ir niekada nesusirgsi nuo oro kondicionieriaus

Sankabos remonto kaina

Pakeisti sankabą nėra lengva užduotis. Reikia atskirti variklį nuo pavarų dėžės, todėl tai reikalauja daug darbo ir yra brangu. Nuo 2024 m. nepriklausomose remonto dirbtuvėse tipinės sankabos keitimo išlaidos vien už darbą svyruoja nuo 150 iki 500 eurų. Paties sankabos komplekto kaina gali lengvai viršyti 700 eurų, ypač jei jūsų automobilyje yra dviejų masių smagratis.

Atsižvelgiant į šias dideles išlaidas, geriau užkirsti kelią sankabos pažeidimams ir anksti atsisakyti blogų vairavimo įpročių.

Kad automobilio sankaba būtų sveika ir išvengtumėte brangiai kainuojančio remonto, sustoję įpraskite koją laikyti ant grindų, o ne ant sankabos. Nedideli vairavimo įpročių pokyčiai gali išgelbėti jus nuo didelės sąskaitos už remontą ateityje.

Žymos: sankaba
Dalintis130DalintisSiųstiDalintis23

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.