• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

Ar tai elektromobilių eros pabaiga? Naujas „Toyota“ variklis keičia viską

pagal Andžej Biaigo
2025.05.06, 18:30
Technologijos
A A
0
Ar tai elektromobilių eros pabaiga Naujas Toyota variklis keičia viską

Šaltinis: „Global Toyota“

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Toyota“ oficialiai patvirtino savo naujos kartos variklio degalų tipą – tai ne vandenilis ir ne elektra. Drąsiu žingsniu, kuris gali pakeisti pasaulinę automobilių rinką, „Toyota“ pristatė revoliucinę variklio koncepciją, kuris naudoja visiškai naują degalų šaltinį, teikdama pirmenybę aplinkosaugai, ekonominiam stabilumui ir pramonės tęstinumui.

Kodėl „Toyota“ atmeta ateitį, kurioje vyrauja tik elektromobiliai

„Toyota“ vadovybė išreiškė susirūpinimą dėl visos pramonės perėjimo prie elektrinių automobilių (EV), įspėdama, kad tai gali sukelti tradicinių automobilių gamybos darbo vietų praradimą. Nors EV yra ekologiški, jų supaprastinta konstrukcija smarkiai sumažina gamybos sudėtingumą, dėl to prarandama tūkstančiai darbo vietų surinkimo, variklių kūrimo ir logistikos srityse.

Sukurdama naujo tipo degimo variklį, varomą neatskleistu kuru, „Toyota“ tikisi išsaugoti esamas gamybos grandines ir apsaugoti darbo vietas, ypač tokiose rinkose kaip Japonija ir Europa, kur automobilių pramonė yra pagrindinis ekonomikos ramstis.

Naujasis variklis: tradicijos ir tvarumo hibridas

Naujojo variklio konstrukcija išlaiko daug tradicinių vidaus degimo variklių elementų, todėl „Toyota“ gali pritaikyti esamas gamyklas be brangios elektromobiliams skirtos infrastruktūros. Pats kuras nėra vandenilis ar baterija, bet nauja, švariau deganti medžiaga, sukurta siekiant sumažinti išmetamų teršalų kiekį nepakenkiant variklio galios charakteristikoms.

  • Suderinamas su tradicine variklio konstrukcija
  • Nereikia naujos įkrovimo ar degalų pildymo infrastruktūros
  • Mažina CO₂ išmetimą, palyginti su benzinu ir dyzelinu

Pasak „Toyota“ inžinierių, „naujas kuras leidžia mums mažinti anglies dioksido išmetimą, išlaikant pramonės atsparumą“.

Ekonominis ir aplinkos poveikis

Šis požiūris turi du pagrindinius privalumus: pirma, jis sudaro tvarią perėjimo prie elektromobilių kelią be staigaus elektromobilių dominavimo; antra, jis suteikia vartotojams ir gamintojams ekonomišką alternatyvą. Lietuvai ir visai ES tokie pokyčiai gali būti labai svarbūs siekiant išlaikyti darbo vietas ir klimato tikslus.

Pirmieji bandymų rezultatai rodo, kad naujasis kuras turi šias savybes:

  • Mažesnės išlaidos vienam kilometrui nei naudojant benziną ar dyzeliną
  • Mažesnė priklausomybė nuo ličio ir retųjų metalų
  • Geresnis pritaikomumas besivystančiose rinkose, kuriose elektromobilių infrastruktūra yra ribota

Ką tai reiškia automobilių pramonei

„Toyota“ pranešimas signalizuoja strateginį nukrypimą nuo „Tesla“ ir „BYD“ pasirinkto kelio, kuriuo eina tik elektromobiliai. Kol šios įmonės lenktyniauja dėl visiško elektrifikavimo, „Toyota“ draudžia savo riziką – investuoja į degimo technologijų naujoves ir tuo pačiu metu tiria elektromobilių ir vandenilio technologijas.

Pasaulinė reakcija ir ateities perspektyvos

Ši žinia jau sulaukė visos pramonės dėmesio. Ekspertai mano, kad kiti automobilių gamintojai gali sekti „Toyota“ pavyzdžiu ir investuoti į alternatyvius degalus, kurie užpildytų spragą tarp priklausomybės nuo iškastinio kuro ir visiško elektrifikavimo. Kaip pažymėjo vienas pramonės analitikas, „Toyota“ tiesiog atvėrė trečią kelią tarp benzino ir elektros – kiti gali netrukus pasekti jos pavyzdžiu.

Kokia jūsų nuomonė? Ar tai galėtų būti sprendimas, kurio reikia Europai ir pasauliui? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba prisijunkite prie diskusijos socialiniuose tinkluose.

Žymos: toyotavariklis
Dalintis354DalintisSiųstiDalintis62
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz