Vokietijos pramonės portalo „Automobilwoche“ duomenimis, „Volkswagen“ gamykla Emdene vėl stovi. Teigiama, kad priežastis – nepakankama Passat paklausa.
Pirmąsias dvi vasario dienas „Volkswagen“ vėl buvo priversta priverstinai išleisti šiauriniame Vokietijos Emdeno mieste esančios gamyklos darbuotojus priverstinių atostogų. Pamainos bus atstatytos antrąjį pusmetį. Sprendimą priėmė vadovybė, pasitarusi su darbo taryba.
Priežastis – šiuo metu maža „Passat“ paklausa. Dabartinė B8 karta iki kovo pabaigos dar bus gaminama Emdene. Naujasis „Passat“, žymimas B9, buvo sukurtas vadovaujant „Škoda“ ir jau po kelių savaičių nuvažiuos nuo surinkimo linijos Bratislavos gamykloje. Gruodžio pradžioje čia pradėta gaminti naujasis „Superb“.
Emdeno gamykloje daugiausia dėmesio turėjo būti skiriama elektriniams modeliams. Praėjusių metų rugpjūtį pradėta ID.7 gamyba, tačiau dėl nedidelio susidomėjimo naujuoju vidutinės klasės elektriniu modeliu gamykla taip pat neišnaudoja visų pajėgumų – linijos, nuo kurių nuvažiuoja ID.7, šiuo metu stovi, kaip ir „Passat/. Be to, Emdene taip pat gaminami ID.4 ir „Arteon“. Pastarojo gamyba turėtų baigtis šiais metais.
2023 m. lapkritį „Volkswagen“ turėjo nutraukti elektrinių modelių gamybą Cvikau ir Emdene, oficialiai dėl elektrinių mašinų trūkumo. Tačiau gruodžio mėn. ji paskelbė, kad nepratęs sutarčių su daugiau kaip 700 laikinųjų darbuotojų dėl mažėjančios elektrinių modelių paklausos. Šiuo metu Emdene dirba apie 8 000 žmonių. 2022 m. nuo juostų nuriedėjo 146 000 automobilių (2023 m. duomenys dar nepateikti).