„Rimac Group“ yra Zagrebe (Kroatija) įsikūrusi automobilių gamintoja ir automobilių technologijų bendrovė, žinoma dėl savo 800 voltų elektromobilių architektūros, kuri leidžia elektromobiliams važiuoti efektyviau ir greitai įkrauti. Užmezgusi svarbias partnerystes su „Porsche“ ir „Hyundai“, „Rimac“ ką tik paskelbė apie dar vieną projektą su garsiu automobilių prekės ženklu – BMW. Dabar jai taip pat priklauso „Bugatti“.
Oficialiame pranešime teigiama, kad tai ilgalaikis strateginis BMW ir „Rimac Technology“ (bendrovės inžinerinis padalinys, kuris tiekia jėgaines trečiųjų šalių elektra varomiems automobiliams) įsipareigojimas „kurti naujoviškus aukštos įtampos akumuliatorių sprendimus būsimiems pasirinktiems transporto priemonių projektams“.
Panašu, kad „Rimac“ tiesiogiai netiekia BMW baterijų, bet naudojasi pastarosios žiniomis, kad sukurtų savo naujos kartos elektromobilių baterijas. Nors žinome, kad būsimieji „Neue Klasse“ modeliai turės 800 voltų architektūrą, abejojame, kad šios naujos baterijos, sukurtos padedant „Rimac“, bus naujosios BMW elektromobilių linijos, kurios pirmieji turėtų debiutuoti iki 2024 m. pabaigos, maitinimo šaltinis.
Pranešimo spaudai, kuriame skelbiama apie partnerystę, pabaigoje BMW aiškiai nurodo, kad šeštosios kartos „eDrive“ technologija (kuria bus varomi „Neue Klasse“ modeliai) buvo sukurta atskirai ir be „Rimac“ indėlio. Tačiau tai nereiškia, kad „Neue Klasse“ modeliai, juos pradėjus pardavinėti, negali būti atnaujinami, nes jiems gali būti naudojami patobulinti akumuliatoriai, sukurti kartu su „Rimac“.
BMW teigia, kad „daugiau informacijos apie tai, kokia bus strateginio susiejimo forma, apimtis ir turinys, bus paskelbta vėliau“. Lygiai tokia pati frazė vartojama „Rimac“ paskelbtame pranešime spaudai, kuriame neatskleidžiama jokia papildoma informacija.
„Rimac“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Mate Rimac pažymi, kad ši svarbi partnerystė su BMW yra „aiškus ženklas, kad „Rimac Technology“ iš nišinio didelio našumo automobilių tiekėjo tapo didelės apimties gamybos pajėgumais. Nuolat augant mūsų verslui, įskaitant „Rimac Campus“ atidarymą, dabar esame pasirengę įgyvendinti didelės apimties projektus pirmaujantiems automobilių pramonės prekės ženklams.“
Tačiau nors šiuo metu informacijos labai nedaug, šis bendradarbiavimas intriguoja. Nepamirškime, kad „Rimac“ gamina greičiausiai pasaulyje važiuojantį legalų automobilį „Nevera“, kuris savo filosofija yra gana panašus į tai, ką BMW gamintų, jei pradėtų gaminti elektrinį hiperautomobilį. „Rimac“ teigia, kad tai yra „didžiausias ir ambicingiausias projektas, kurio bendrovė iki šiol ėmėsi“, ir jau dalyvauja keliuose gana dideliuose projektuose, todėl BMW ir „Rimac“ partnerystė tikrai yra labai įdomi naujiena.