• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Naujos automobilių taisyklės. Bent 10 metų be „dūmų“

pagal Andžej Biaigo
2024.04.15, 12:20
Naujienos
A A
0
automobilis-dumina-juodais-dumais
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Europos Sąjungos Tarybą sudarančios šalys patvirtino teisės aktus, kuriais nustatomas naujas transporto priemonių išmetamųjų teršalų standartas „Euro 7“. Šiuo reglamentu bus sugriežtinti sveikatai kenksmingų azoto oksido dalelių, išmetamų iš automobilių išmetamųjų vamzdžių, kiekio reikalavimai. Tačiau tai dar ne reikalavimų pabaiga.

Įveiktas paskutinis „Euro 7“ standarto įvedimo etapas. Kai pasiūlytam teisės aktui pritarė ES šalys, teisės aktas laikomas priimtu. Naujosios taisyklės lengviesiems automobiliams ir furgonams bus pradėtos taikyti po 30 mėnesių naujiems modeliams ir kartoms, o visoms šios kategorijos transporto priemonėms – po 42 mėnesių. Naujų tipų ir kartų autobusams ir sunkvežimiams gamintojai turės 49 mėnesius, o visoms tokioms transporto priemonėms standartas bus pradėtas taikyti po 60 mėnesių.

Šiuo metu lengviesiems automobiliams ir furgonams taikomos „Euro 6“ bandymų sąlygos nesikeis. Šių transporto priemonių išmetamųjų teršalų ribinės vertės taip pat išliks tokios pačios kaip dabar. Tačiau autobusų ir sunkvežimių atveju padėtis kitokia. Šioms transporto priemonėms bus nustatytos griežtesnės išmetamųjų teršalų ribos, kurios bus matuojamos ir laboratorijose, ir realiomis važiavimo sąlygomis. Pavyzdžiui, azoto oksidams (NOx) bus nustatyta 200 mg/kWh laboratorinėmis sąlygomis ir 260 mg/kWh realiomis važiavimo sąlygomis.

Pakeitimai bus taikomi ir lengviesiems automobiliams. 2030 m. pirmą kartą Europos Sąjungos istorijoje bus nustatytos kietųjų dalelių PM10 emisijos ribos. Šiuo metu „Euro 6“ standarte nustatyta didesnių PM23 dalelių išmetimo riba, o tai yra didelis skirtumas.

Nepriklausomi tyrimai parodė, kad automobiliai išmeta daug daugiau PM10 nei didesnių PM23 dalelių. Tačiau iki šiol niekas to nepatikrino patvirtinimo procese. Priklausomai nuo variklio ir automobilio modelio, šių dalelių išmetimo skirtumas svyravo nuo 11 iki 184 proc. Dabar automobilių gamintojai turės sukurti išmetamųjų dujų papildomo apdorojimo sistemas, kurios sumažintų mažesnių PM10 dalelių išmetimą.

Įvedus „Euro 7“, taip pat bus nustatytas reikalavimas, kad stabdžių trinkelėse ir padangose būtų išmetama ne daugiau PM10. Elektromobiliams ši riba bus 3 mg/km, vidaus degimo, hibridiniams ir vandeniliniams automobiliams – 7 mg/km, o dideliems furgonams ir mikroautobusams – 11 mg/km.

Pagal „Euro 7“ standartą taip pat pirmą kartą bus nustatyti traukos automobilių akumuliatorių nusidėvėjimo reikalavimai. Elektromobilių ir hibridinių lengvųjų automobilių akumuliatoriai penkerius metus arba 100 000 km turės išlaikyti ne mažiau kaip 80 proc. savo pradinės talpos. Po aštuonerių metų arba nuvažiavus 160 000 km ji turės būti ne mažesnė kaip 72 proc. pradinės talpos.

Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?

Dideliuose furgonuose ir mikroautobusuose akumuliatorius turės išlaikyti ne mažiau kaip 75 proc. pradinės talpos iki penkerių metų arba 100 000 km, o po aštuonerių metų arba nuvažiavus 160 000 km – ne mažiau kaip 67 proc.

Pagal dabartinį „Euro 6“ standartą reikalaujama, kad išmetamųjų dujų valymo parametrai būtų palaikomi ne trumpiau kaip aštuonerius metus arba 100 000 km. Pagal „Euro 7“ standartą reikalaujama, kad papildomo išmetamųjų dujų valymo parametrai būtų palaikomi ne trumpiau kaip dešimt metų arba 200 000 km, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau.

Žymos: euro 7Europos Sąjunga
Dalintis59DalintisSiųstiDalintis10

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.