• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 1 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„Rimac” jau atsibodo elektromobiliai. „Jie mums primeta tai, ko mes nenorime“

pagal Andžej Biaigo
2024.05.09, 12:00
Elektromobiliai
A A
0
Rimac Nevera

„Rimac Nevera“ - populiarus elektrinis hiperautomobilis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Mate Rimac savo imperiją sukūrė elektromobilių srityje, o „Nevera“ modelis pasižymi nerealiomis eksploatacinėmis savybėmis, kurios džiugina automobilių entuziastus. Kodėl kroatas, kuris būdamas 19 metų perdarinėjo aštuntojo dešimtmečio BMW modelius ir montavo juose elektros variklius, dabar mano, kad ši pavara nebėra „kieta“?

„Rimac“ yra vienas iš tikrų automobilių pasaulio fenomenų. 36 metų kroato Mate Rimac įkurta bendrovė išaugo iki astronominio dydžio. Ne tik dėl to, kad konglomeratui dabar priklauso „Bugatti“, bet ir dėl automobilių, kurie išeina iš po originalios markės vėliavos.

Geriausias pavyzdys, žinoma, yra nepakartojamas Rimacas Nevera. Šis elektrinis hiperautomobilis gali pasigirti neįtikėtinais 1 914 AG ir 2 360 Nm pajėgumais. Iki 2024 m. balandžio jis buvo greičiausias serijinis elektromobilis Niurburgringo trasos istorijoje, tačiau didžiausią įspūdį daro pasaulio pagreičio rekordai, kurių priešakyje yra šis 0-100 km/val. greičio rekordas – vos 1,81 sekundės.

Mate Rimac savo užkariavimus automobilių srityje pradėjo senus 3 serijos BMW automobilius perdaręs į elektrinius, ir būtent su šia technologija jis buvo labiausiai susijęs. Tad nenuostabu, kad jo kalba 2024 m. gegužės 7-9 d. Londone vyksiančiame aukščiausiojo lygio susitikime „Automobilio ateitis“ iš tiesų šokiravo daugelį keturračių gerbėjų.

Galingiausio visų laikų elektromobilio kūrėjas atvirai pripažino, kad aukščiausios klasės automobilių su tokia jėgaine paklausa mažėja. „Nevera“ vis dar neparduoti visi 150 vienetų, nors vis dar yra geriausiai parduodamas elektrinis hiperautomobilis. Be to, Rimac mano, kad elektromobilių populiarinimą stumiantys reglamentai duoda priešingą efektą ir užmuša visą šių konstrukcijų magiją.

„Nevera“ pradėjome kurti 2016 m. pabaigoje ir 2017 m. pradžioje, kai elektriniai automobiliai buvo labai įdomūs. Tačiau reguliavimo institucijos ir kai kurie gamintojai juos taip stumia, kad pasakojimas pasikeitė. Jie mums primeta dalykus, kurių mes nenorime, todėl žmonėms tai šiek tiek kelia pasibjaurėjimą, visas šis priverstinis jų diegimas. Aš visada buvau prieš tai. Manau, kad viskas turi būti pagrįsta nuopelnais – produktas turi būti geresnis.

Mate Rimac „Bugatti-Rimac“ generalinis direktorius
mate rimac
„Rimac“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Mate Rimac

Kroatijos dizaineris taip pat atkreipė dėmesį į finansinį aspektą. Jo nuomone, elektromobiliai neturi teisės būti parduodami geriau nei vidaus degimo varikliai, jei jų kaina nėra konkurencinga. Jis taip pat pasitelkė šmaikštų palyginimą, norėdamas parodyti, kad nei papildomos funkcijos, nei našumas piniginės neapgaus. Tarp kitko jis taip pat įterpė informaciją, kad šiuo metu „Bugatti“ neplanuoja kurti elektrinio modelio.

„Apple Watch“ viską gali atlikti geriau. Jis gali atlikti tūkstantį dalykų daugiau, yra daug tikslesnis, gali matuoti jūsų širdies ritmą. Bet niekas už jį nemokės 200 000 dolerių. Jei pagamintume elektrinį „Bugatti“, tikrai parduotume tam tikrą jų skaičių dėl prekės ženklo, tačiau ši suma net nestovėtų šalia automobilio su V16 varikliu.

Mate Rimac „Bugatti-Rimac“ generalinis direktorius
Skaitykite  Ar jau laikas persėsti į elektromobilį? Infrastruktūra keičiasi sparčiai
Žymos: elektromobiliaihiperautomobiliaiRimacsuperautomobiliai
Dalintis87DalintisSiųstiDalintis15

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.